quote:
Ik heb met mijn vriendin een seizoenskaart aangevraagd (en gekregen).quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens Appeldinnetje wel zo ver dat ze een clubcard wilt hebben
ff kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Daders Jan K. staan op geenstijl.
Best wel ja, en dan zelf naar de politie gaan en zeggen dat Kromkamp hun heeft mishandeldquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:40 schreef SteveBallmer het volgende:
Jammer dat jullie supporters die 2 gasten uit Acht niet te pakken hebben gekregen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]oke oke taal purist
Ik heb trouwens Appeldinnetje wel zo ver dat ze een clubcard wilt hebben
Als ze met z'n 2en jouw portier opentrekken en je te lijf gaan kan ook jij ernstig gewond raken.quote:
Ja de bron daarvan is een ventje dat vriendjes is met die mongolen die de klappen hebben uitgedeeld.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er doen wel de wildste verhalen de ronde, Jan zou zat zijn geweest en zijn vrouw hebben geslagen en agressief naar die 2 kleuters toe geweest zijn.
Nou als deze jongentjes het echt zijn geweest, dan moet kromkamp wel heel lam zijn geweestquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:03 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Als ze met z'n 2en jouw portier opentrekken en je te lijf gaan kan ook jij ernstig gewond raken.
Stoere vent.
Je hoeft niet breed te zijn om je vuisten te kunnen gebruiken. Maar hij zal wel verrast zijn geweest en daarna wild om zich heen hebben geslagen. Dan ga je voor de bijl ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Jan is natuurlijk ook niet de breedste voetballer van Nederland.
Ik gok dat Culty meer high society is en alleen z'n neus in zaken hangt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:42 schreef PyTh het volgende:
3 tegen 1, you do the math cult...
Jij bent trouwens niet vies van de smarties is het wel?![]()
I doubt it afgaande op die 3e foto van bovenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik gok dat Culty meer high society is en alleen z'n neus in zaken hangt.
Volgens Geenstijl toch 2 tegen 1? Nu zijn het er al 3 dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:42 schreef PyTh het volgende:
3 tegen 1, you do the math cult...
Jij bent trouwens niet vies van de smarties is het wel?![]()
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens Geenstijl toch 2 tegen 1? Nu zijn het er al 3 dus.
Ik hou van dancefeesten![]()
Van teveel speed ga je ook zo kijken hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
I doubt it afgaande op die 3e foto van boven
Oud Ajacied voor de veranderingquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV heeft zich officieel gemeld bij AZ voor Tim de Cler. AZ wil een bedrag van om en nabij de 2 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |