abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50517117
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:02 schreef TeenWolf het volgende:

punt 1 Northern star had gezegd: "vetes of ruzies via PM" en daar doel ik op ipv dat je hier de boel moet verzieken
Jij komt in dat topic de boel verzieken, ik meld dat hier, en dan kom jij hier ook nog eens de boel verzieken met al je geklaag over mij...

Ik laat het ook aan hem over. Ik vraag niet om een waarschuwing, ik kaart het alleen maar aan. En dat zal ik ook blijven doen. Als je daar problemen mee hebt, gedraag je dan NORMAAL, en dan zul je van mij geen last hebben
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:20:17 #127
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50517485
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jij ik kom in diverse topics dat topics de boel verzieken, ik meld dat hier als ik antwoord van iemand krijg, en dan kom ik hier ook nog eens de boel verzieken met al mijn geklaag over anderen die mij gepast antwoord geven...

Ik laat het ook niet aan hem over. Ik vraag om een waarschuwing, ik kaart het niet alleen maar aan. En dat zal ik ook blijven doen. Als je ik daar daar problemen mee heb, gedraag je dan moet ik me NORMAAL gedragen, en dan zal je ik geen last mij geen last hebben van anderen
je had dus niet een paar dagen geleden een waarschuwing aan Northern Star gevraagd aan mijn adres ?

slechte leugenaar

ohw ja en als het een koppigheidswedstrijdje is, ben ik je man. BE MY QUEST !
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_50517557
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:20 schreef TeenWolf het volgende:

je had dus niet een paar dagen geleden een waarschuwing aan Northern Star gevraagd aan mijn adres ?

slechte leugenaar
Je leest weer wat je wilt lezen.
Nee dat heb ik toen niet gevraagd, ik heb toen gevraagd wat er mee gedaan zou worden. En ik had het niet over toen. Ik had het over nu, vandaag vraag ik geen waarschuwing. Ik kaart het alleen maar aan. Leer nou eens goed lezen en discusieren... Wel klagen dat ik de discussie zou verzieken, terwijl jijzelf alles wat je maar verkeerd uit kunt leggen daadwerkelijk verkeerd uit gaat leggen....

En je kunt wel leuk mijn post aan gaan passen, feit blijft dat JIJ meteen weer gaat schelden. Dat kun je toch moeilijk ontkennen.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:28:26 #129
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50517716
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je leest weer wat je wilt lezen.
Nee dat heb ik toen niet gevraagd, ik heb toen gevraagd wat er mee gedaan zou worden. En ik had het niet over toen. Ik had het over nu, vandaag vraag ik geen waarschuwing. Ik kaart het alleen maar aan.

En je kunt wel leuk mijn post aan gaan passen, feit blijft dat JIJ meteen weer gaat schelden. Dat kun je toch moeilijk ontkennen.
je leest weer wat je wilt lezen en geeft er een draai aan

HAHAHAAHA wat een draai geef je eraan, je VROEG wat ermee gedaan zou worden....neem kinderen in de maling met dat gelieg.

vragen stellen doe je zo: "NS, wat gaat er mee gedaan worden?

en niet zo

"NS, wat ga je ermee doen?? WAARSCHUWING GEVEN??? WAARSCHUWING VIA PM GEVEN???"

dus VANDAAG vraag je geen waarschuwing...AHA .....VANDAAG dus niet , Wat goed van je

voor de rest kun je wel lekker andermans posts verdraaien en de boel op FB verzieken, je hebt er alleen jezelf mee
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:37:13 #130
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50517931
Dit subforum zou hernoemd moeten worden naar "BVF"
Oftewel Bek vecht forum.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50518457
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:28 schreef TeenWolf het volgende:

"NS, wat ga je ermee doen?? WAARSCHUWING GEVEN??? WAARSCHUWING VIA PM GEVEN???"
Ik heb TOEN NERGENS de term waarschuwing gebruikt. Dat valt makkelijk na te lezen, dus het lijkt me duidelijk dat jij de boel weer bij elkaar zit te liegen.

Voor iemand die wilt dat dit topic verschoond blijft van vetes blijf je maar zoeken naar dingen om over te zeiken en blijf je de waarheid geweld aandoen. We kunnen door jouw manier van "discusieren" nog dagen doorgaan en geen steek verder komen.

Dus tenzij je voor de verandering WEL nog wat nuttig bij te dragen hebt, houd ik het hierbij. Ik heb wel weer genoeg tijd verspild aan jouw oeverloos gezeur.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:56:16 #132
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50518474
Waarom gaan jullie niet elkaar emailen ofzo

Trouwens, dit word nog leuk met BNW meets.
Ik zie het al helemaal voor me, allemaal bebrilde mensen die heel bang zijn van vanalles om hun heen die met elkaar op de vuist gaan.
  Admin zaterdag 16 juni 2007 @ 13:56:46 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50518490
Hé, tévépé
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:57:34 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50518512
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef yvonne het volgende:
Hé, tévépé
Ja!

p.s. Pink floyd is okay.
pi_50518688
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Goeie suggestie.

da's al de tweede of derde keer dit jaar dat ik het met je eens ben, straks wordt het nog een gewoonte
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:06:34 #136
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50518746
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Goeie suggestie.

da's al de tweede of derde keer dit jaar dat ik het met je eens ben, straks wordt het nog een gewoonte
Maar ik ben ook eigenlijk heel tof in het echt.
pi_50518767
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Nouja, dat wilt Teenwolf blijkbaar niet.
Hij roept wel dat die vind dat het niet in dit topic thuishoort, maar ondertussen blijft die maar doorgaan hier.

Ik heb 'm nu een PM gestuurd over offtopic-gezeur in een ander topic. Kijken of die daar dan wel op reageert.
pi_50518849
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Maar ik ben ook eigenlijk heel tof in het echt.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:12:23 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50518898
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Niet doen! ik ben hetero.
pi_50518942
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Niet doen! ik ben hetero.
Ik ook

Vandaar het PI in mijn vorige post.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:33:22 #141
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50519377
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nouja, dat wilt Teenwolf blijkbaar niet.
Hij roept wel dat die vind dat het niet in dit topic thuishoort, maar ondertussen blijft die maar doorgaan hier.

Ik heb 'm nu een PM gestuurd over offtopic-gezeur in een ander topic. Kijken of die daar dan wel op reageert.
goh een PM sturen en toch hier doorgaan, je kan dan wel verwachten dat je een antwoord hier terugkrijgt of niet?

het is PM of FB, ik prefereer PM en dan doe jij de combinatie, nou waar je het ook gepost hebt lijkt het me ook duidelijk dat je daar reacties terugkrijgt.

[ Bericht 3% gewijzigd door TeenWolf op 16-06-2007 14:42:17 ]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:38:00 #142
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50519484
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik heb TOEN NERGENS de term waarschuwing gebruikt. Dat valt makkelijk na te lezen, dus het lijkt me duidelijk dat jij de boel weer bij elkaar zit te liegen.

Voor iemand die wilt dat dit topic verschoond blijft van vetes blijf je maar zoeken naar dingen om over te zeiken en blijf je de waarheid geweld aandoen. We kunnen door jouw manier van "discusieren" nog dagen doorgaan en geen steek verder komen.

Dus tenzij je voor de verandering WEL nog wat nuttig bij te dragen hebt, houd ik het hierbij. Ik heb wel weer genoeg tijd verspild aan jouw oeverloos gezeur.
hoe je het wend of keert of zoals altijd weer verdraait, je gaf ongevraagd advies, iedereen kan dat zien. je zei: hoe ga je dat doen? met een waarschuwing? of PM? tegen NS. je begint even subtiel tips/advies te geven en allen ongevraagd, dus ONGEVRAAGD advies.

degene die topics verziekt dat ben jij wel, je bent in het verleden ook gewaarschuwd hiervoor door Lilith wicca hier en Yvonne hier die jouw "gezeikstraal" meer dan zat waren en Yvonne vond zelfs dat je de boel VERZIEKTE en dat vind ik ook.

je praat keihard en grof tegen anderen, als anderen op dezelfde manier tegen jou praten en niet lief tegen je doen ga je huilen en klagen. begin dan eerst zelf normaal te doen.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:56:05 #143
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_50519839
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:38 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

hoe je het wend of keert of zoals altijd weer verdraait, je gaf ongevraagd advies, iedereen kan dat zien. je zei: hoe ga je dat doen? met een waarschuwing? of PM? tegen NS. je begint even subtiel tips/advies te geven en allen ongevraagd, dus ONGEVRAAGD advies.

degene die topics verziekt dat ben jij wel, je bent in het verleden ook gewaarschuwd hiervoor door Lilith wicca hier en Yvonne hier die jouw "gezeikstraal" meer dan zat waren en Yvonne vond zelfs dat je de boel VERZIEKTE en dat vind ik ook.

je praat keihard en grof tegen anderen, als anderen op dezelfde manier tegen jou praten en niet lief tegen je doen ga je huilen en klagen. begin dan eerst zelf normaal te doen.
Beste Teenwolf,

Wil je alsjeblieft de Fok! community een plezier doen en nooit meer op dit forum posten ?

Met vriendelijke groetjes,

ChOas
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_50519947
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:38 schreef TeenWolf het volgende:

[weer veel van hetzelfde gezeik]
Je hebt dus niks nuttigs te zeggen.

En ik heb je nu al een uur geleden een PM gestuurd. Daar heb je nog niet op gereageerd, terwijl je hier wel loopt te beweren dat ik daar een reactie terug zou krijgen...

Met deze constatering wil ik deze disucssie echt afsluiten. Je loopt dingen te zoeken om over te zeiken en dat is ook het enig wat je wilt. Zeiken, zeiken en nog eens zeiken....
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:02:07 #145
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50519967
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:56 schreef ChOas het volgende:

[..]

Beste Teenwolf,

Wil je alsjeblieft de Fok! community een plezier doen en nooit meer op dit forum posten ?

Met vriendelijke groetjes,

ChOas
goh een mede-think thankgenoot van calvobbes....

vriendjespolitiekposten kunnen ook via PM.....

praat namens uzelf en niet namens de Fok!community want dat ben jij niet.

met groet,

Teenwolf
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:04:29 #146
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50520020
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:00 schreef calvobbes het volgende:

bla
zegt de nuttigste poster

nou die PM is allang beantwoord, wie er loopt te zeiken dat blijkt uit alle klachten tegen die jouw gericht zijn en wel van forumleden en moderators tot zelfs administrators.

jammer van de opmerking Chaos, want bovenstaande komt meer in de buurt van een "fok! community".
pi_50520067
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:04 schreef TeenWolf het volgende:

nou die PM is allang beantwoord
Niet aan mij

edit: Net mezelf een bericht gestuurd, en dat had ik meteen binnen. Van jou heb ik nog niks
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:09:12 #148
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50520112
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Niet aan mij
jij je zin

edit: tuurlijk, dat van jezelf krijg je natuurlijk wel gelijk binnen...

edit2 : problemen met jouw PM kunnen ook via PM gesteld worden , is FB niet voor..

[ Bericht 8% gewijzigd door TeenWolf op 16-06-2007 15:19:37 ]
pi_50520307
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:09 schreef TeenWolf het volgende:

edit: tuurlijk, dat van jezelf krijg je natuurlijk wel gelijk binnen...
Als je zo goed weet dat berichten aan jezelf "tuurlijk" meteen binnen krijgt, waarom die van jou dan niet?

Kreeg vandeweek van iemand binnen 7 minuten antwoord. Van jou heb ik nog steeds niks
quote:
edit2 : problemen via jouw PM kunnen ook via PM gesteld worden , is FB niet voor..
Maar je reageert dus niet via PM, of het werkt bij jou niet
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:20:21 #150
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50520318
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:09 schreef TeenWolf het volgende:

edit2 : problemen met jouw PM kunnen ook via PM gesteld worden , is FB niet voor..
nogmaals hier is FB niet voor, wat jij uitspookt met je PM moet jezelf weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')