Jij komt in dat topic de boel verzieken, ik meld dat hier, en dan kom jij hier ook nog eens de boel verzieken met al je geklaag over mij...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:02 schreef TeenWolf het volgende:
punt 1 Northern star had gezegd: "vetes of ruzies via PM" en daar doel ik op ipv dat je hier de boel moet verzieken
je had dus niet een paar dagen geleden een waarschuwing aan Northern Star gevraagd aan mijn adres ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij ik kom in diverse topics dat topics de boel verzieken, ik meld dat hier als ik antwoord van iemand krijg, en dan kom ik hier ook nog eens de boel verzieken met al mijn geklaag over anderen die mij gepast antwoord geven...
Ik laat het ook niet aan hem over. Ik vraag om een waarschuwing, ik kaart het niet alleen maar aan. En dat zal ik ook blijven doen. Als je ik daar daar problemen mee heb, gedraag je dan moet ik me NORMAAL gedragen, en dan zal je ik geen last mij geen last hebben van anderen
Je leest weer wat je wilt lezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:20 schreef TeenWolf het volgende:
je had dus niet een paar dagen geleden een waarschuwing aan Northern Star gevraagd aan mijn adres ?![]()
![]()
![]()
slechte leugenaar![]()
![]()
![]()
je leest weer wat je wilt lezen en geeft er een draai aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je leest weer wat je wilt lezen.
Nee dat heb ik toen niet gevraagd, ik heb toen gevraagd wat er mee gedaan zou worden. En ik had het niet over toen. Ik had het over nu, vandaag vraag ik geen waarschuwing. Ik kaart het alleen maar aan.
En je kunt wel leuk mijn post aan gaan passen, feit blijft dat JIJ meteen weer gaat schelden. Dat kun je toch moeilijk ontkennen.
Ik heb TOEN NERGENS de term waarschuwing gebruikt. Dat valt makkelijk na te lezen, dus het lijkt me duidelijk dat jij de boel weer bij elkaar zit te liegen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:28 schreef TeenWolf het volgende:
"NS, wat ga je ermee doen?? WAARSCHUWING GEVEN??? WAARSCHUWING VIA PM GEVEN???"![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef yvonne het volgende:
Hé, tévépé
Goeie suggestie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom gaan jullie niet elkaar emailen ofzo
Maar ik ben ook eigenlijk heel tof in het echt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goeie suggestie.
da's al de tweede of derde keer dit jaar dat ik het met je eens ben, straks wordt het nog een gewoonte![]()
Nouja, dat wilt Teenwolf blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom gaan jullie niet elkaar emailen ofzo
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar ik ben ook eigenlijk heel tof in het echt.![]()
Niet doen! ik ben hetero.quote:
goh een PM sturen en toch hier doorgaan, je kan dan wel verwachten dat je een antwoord hier terugkrijgt of niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nouja, dat wilt Teenwolf blijkbaar niet.
Hij roept wel dat die vind dat het niet in dit topic thuishoort, maar ondertussen blijft die maar doorgaan hier.
Ik heb 'm nu een PM gestuurd over offtopic-gezeur in een ander topic. Kijken of die daar dan wel op reageert.
hoe je het wend of keert of zoals altijd weer verdraait, je gaf ongevraagd advies, iedereen kan dat zien. je zei: hoe ga je dat doen? met een waarschuwing? of PM? tegen NS. je begint even subtiel tips/advies te geven en allen ongevraagd, dus ONGEVRAAGD advies.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb TOEN NERGENS de term waarschuwing gebruikt. Dat valt makkelijk na te lezen, dus het lijkt me duidelijk dat jij de boel weer bij elkaar zit te liegen.
Voor iemand die wilt dat dit topic verschoond blijft van vetes blijf je maar zoeken naar dingen om over te zeiken en blijf je de waarheid geweld aandoen. We kunnen door jouw manier van "discusieren" nog dagen doorgaan en geen steek verder komen.
Dus tenzij je voor de verandering WEL nog wat nuttig bij te dragen hebt, houd ik het hierbij. Ik heb wel weer genoeg tijd verspild aan jouw oeverloos gezeur.
Beste Teenwolf,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hoe je het wend of keert of zoals altijd weer verdraait, je gaf ongevraagd advies, iedereen kan dat zien. je zei: hoe ga je dat doen? met een waarschuwing? of PM? tegen NS. je begint even subtiel tips/advies te geven en allen ongevraagd, dus ONGEVRAAGD advies.
![]()
degene die topics verziekt dat ben jij wel, je bent in het verleden ook gewaarschuwd hiervoor door Lilith wicca hier en Yvonne hier die jouw "gezeikstraal" meer dan zat waren en Yvonne vond zelfs dat je de boel VERZIEKTE en dat vind ik ook.
je praat keihard en grof tegen anderen, als anderen op dezelfde manier tegen jou praten en niet lief tegen je doen ga je huilen en klagen. begin dan eerst zelf normaal te doen.
Je hebt dus niks nuttigs te zeggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:38 schreef TeenWolf het volgende:
[weer veel van hetzelfde gezeik]
goh een mede-think thankgenoot van calvobbes....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Beste Teenwolf,
Wil je alsjeblieft de Fok! community een plezier doen en nooit meer op dit forum posten ?
Met vriendelijke groetjes,
ChOas
zegt de nuttigste posterquote:
Niet aan mijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:04 schreef TeenWolf het volgende:
nou die PM is allang beantwoord
jij je zinquote:
Als je zo goed weet dat berichten aan jezelf "tuurlijk" meteen binnen krijgt, waarom die van jou dan niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:09 schreef TeenWolf het volgende:
edit: tuurlijk, dat van jezelf krijg je natuurlijk wel gelijk binnen...
Maar je reageert dus niet via PM, of het werkt bij jou nietquote:edit2 : problemen via jouw PM kunnen ook via PM gesteld worden , is FB niet voor..
nogmaals hier is FB niet voor, wat jij uitspookt met je PM moet jezelf wetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:09 schreef TeenWolf het volgende:
edit2 : problemen met jouw PM kunnen ook via PM gesteld worden , is FB niet voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |