Is verwijderd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
Zeg, mods, wordt eens wakker, en doe eens iets aan posts als Fema executive orders. leuk voor het slapengaan. of aan de andere posts waar Salvad0r meent te moeten schelden als hij het niet meer kan halen.
Je leest weer verkeerd. Ik zeg niet dat er gescholden wordt, ik zeg dat je dat niet moet doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef TeenWolf het volgende:
zo nu wordt er zelfs gescholden naar het blijkt, je ziet ze vliegen gozer, enkeltje psycholoog?
hoe kan je tegen iemand zeggen dat hij iets niet moet doen wat hij ook niet doet, wat is dat voor logica.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je leest weer verkeerd. Ik zeg niet dat er gescholden wordt, ik zeg dat je dat niet moet doen.
psychologen zeggen dat mensen andere mensen beschuldigen van "fouten" die zijzelf het meest bezitten, in jouw ogen zit iemand gelijkt te trollen, dus hand in eigen boezem enzo lijkt me.quote:Maar fijn dat je in deze overbodige opmerkingen wel laat zien dat je maar al te graag loopt te trollen.
Bedoel je dit nou sarcastisch? Als je je druk gaat maken dat iemand op internet die jij niet kent en die jou niet kent een opmerking maakt over je moeder dan moet je niet op Internet zitten hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef merlin693 het volgende:
trouwens...ik wil graag dat iemand gebanned word omdat hij iets over miijn moeder zij.......everybody relax !!!
En waarom blijft dit gezeik dan wel weer staan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hoe kan je tegen iemand zeggen dat hij iets niet moet doen wat hij ook niet doet, wat is dat voor logica.
[..]
psychologen zeggen dat mensen andere mensen beschuldigen van "fouten" die zijzelf het meest bezitten, in jouw ogen zit iemand gelijkt te trollen, dus hand in eigen boezem enzo lijkt me.
Duidelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:18 schreef shmoopy het volgende:
Bij deze is het oneindige gezeik en gezuig tussen calvobbes en Teenwolf accuut afgelopen.
Dit is verdomme een Feedbacktopic, geen persoonlijk afreageerhok.
Zoek het met z'n tweeën uit, pm je een slag in de rondte, maar hier wordt de boel niet meer uitgevochten.
Zie dat maar als een laatste waarschuwing.
Als je elkaar niet met rust kunt laten kun je de consequenties in MED terugvinden.
En het gezeik op de mods ben ik ook zat, calvobbes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:49 schreef calvobbes het volgende:
Als de mods van BNW zelf beter en adequater zouden optreden, dan was het niet nodig geweest. In plaats van op te treden bleef het alleen maar bij verzoeken en waarschuwingen. Dat zet niet echt zoden aan de dijk.
Naar mijn mening zijn als die conspiracy theorists te dom om door een draaideur te kunnen lopen, mag ik die mening dan ook overal ventileren ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:31 schreef Petre het volgende:
Wellicht zou je dat laatste dan nog aan salvad0r duidelijk moeten maken dan..
eerste uitroep heb ik aangepast, tweede is een mening van hem, zoals ik zei, ga liever in discussie en zeg dat je niet oorlogszuchtig bent/hij mag je best kortzichtig vinden, is een mening, aan jou om het tegendeel aan te tonen als je dat wil.
Als hij jou (of Cyclonis) kortzichtig mag vinden, moet dat andersom ook mogen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn als die conspiracy theorists te dom om door een draaideur te kunnen lopen, mag ik die mening dan ook overal ventileren ?
Mag ik weten wat de grens is tussen mening en belediging ? Want dan ga ik daar nl. even scherp op zitten.
Geloof me, ik was erbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar deze discussie is al vaker (in TRU) gevoerd, en dat leidde ook niet direct tot iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |