Ja heel hysterischquote:Op zondag 27 mei 2007 20:57 schreef SiRojK het volgende:
Wat een opgefucked nummer dit...
Kijk anders zelf even op talpamedia.nl als die site het weer doet. Als je het met eigen ogen ziet geloof je het misschien welquote:
Niet nieuw en het wordt zeker gewaardeerdquote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef F04 het volgende:
Maak maar een mooie OP. Is namelijk een nieuwe regel.
Komt goed, rustigquote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef F04 het volgende:
Het is een ongeschreven regel heb ik gelezenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef F04 het volgende:
Doe mij maar een bandje!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef Yollie het volgende:
en wat voor deuntje...
niet echt dat je zegt swingend, maar wie weet komt dat nogquote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef Yollie het volgende:
en wat voor deuntje...
Het lijkt hier DGK wel, al die nieuwe regeltjesquote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef F04 het volgende:
Ongeschreven regels vragen om ongeschreven OP's!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel heb ik gelezen![]()
En hij is niet nieuw...
Hou eens ff op met dat gesneer, het is geen nieuwe regel het was een bestaande regel.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef F04 het volgende:
Ik hoor duidelijk dat het LIVE op TIEN is.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Onzin. Beluister dit maar en dan op het einde: mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070523-evert.wma
dus het is LIVE op TV.
Kan de redactie mijn email ff aan die zangeres doorgevenquote:
Het is ook moeilijk voor Jaap en Natas!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:04 schreef agter het volgende:
Jakkus, Jaap kruipt helemaal tegen Sjakie aan...Arm knulletje.
Hihiihi Begint met te veel gel en loopt dan afquote:
Dat moet ik zienquote:Op zondag 27 mei 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Nu wordt Josh Stone ook nog eens verkrachtKan het niet iets langzamer.?
Als je gratis streams hebt, doet Loes dat wel even.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan de redactie mijn email ff aan die zangeres doorgeven![]()
Dan gaat er een kikker mee vandoorquote:Op zondag 27 mei 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je gratis streams hebt, doet Loes dat wel even.![]()
Sinds hij verkering heeft met Aman, is z'n haar ontploft in een ananas!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Oké, wat is er met Brian gebeurd?
Ik ben toch zo bang dat hij een blijvertje is.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Michael moet opzouten. Hij is er 24 uur geweest.
Hahhaa, jah, had het al gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
SiRojK?? Geweldige OP zomaarre... de SC is inmiddels 10 SC's verder
SC # 100 2 Ian or not 2 Ian heten
Het kwartje is gevallen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef demins het volgende:
Nou weet ik het: Michael is een fret!
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07210/fret.jpg]afbeelding][/url]
Ik zag hetquote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahhaa, jah, had het al gezien, je mag trouwens wel Joris zeggen
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan de redactie mijn email ff aan die zangeres doorgeven![]()
Das niet bah, das CULT volgens DGK_Redactiequote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Oh bah, zoals Jaap zit te aaien en te strelen. Dan loop je toch weg maar Michael blijft rustig en chagerijnig zitten.
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef demins het volgende:
Nou weet ik het: Michael is een fret!
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07210/fret.jpg]afbeelding][/url]
Bijj mij nog nietquote:
Dat valt me tegen.quote:
Ooh ja... Wij vergeten steeds dat jullie gewoon pokeren willen en lekker op de bank zitten zonder enige gekkigheid of ruzie of andere zaken... Stom zeg dat wij dat nog steeds niet snappen...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Das niet bah, das CULT volgens DGK_Redactie![]()
Nee d'r reet word groterquote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef agter het volgende:
Amanda's rokje wordt met de dag korter.
Poker is saaiste van het saaiste in de kooi.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ooh ja... Wij vergeten steeds dat jullie gewoon pokeren willen en lekker op de bank zitten zonder enige gekkigheid of ruzie of andere zaken... Stom zeg dat wij dat nog steeds niet snappen...![]()
Wist je dat wij ons altijd verheugen op dat enorme lawaai met die disco in de chill-room ?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ooh ja... Wij vergeten steeds dat jullie gewoon pokeren willen en lekker op de bank zitten zonder enige gekkigheid of ruzie of andere zaken... Stom zeg dat wij dat nog steeds niet snappen...![]()
Ik vond het pokeren persoonlijk erg geslaagd!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat zal er nog van overblijven?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef agter het volgende:
Amanda's rokje wordt met de dag korter.
Dark bedoelde de internet redactie... die had zich in zulke bewoordingen uitgelatenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vind je haar niet opwindend meer?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef Liess het volgende:
Omg die benen van Amanda.....
Hear ! Hear !quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
Wanneer krijgt Jaap een aanklacht wegens ongewenste intimiteiten aan z'n broek? Of is bezoek aan de villa inmiddels afhankelijk van het ondertekenen van een verklaring waar in staat dat je niemand zult aanklagen??
Nou oke dan gaan we dat maar weer eens elke avond invoeren.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het pokeren persoonlijk erg geslaagd!![]()
Mokum vond het ook leuk!
Je vergeet Eric.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
Wanneer krijgt Jaap een aanklacht wegens ongewenste intimiteiten aan z'n broek? Of is bezoek aan de villa inmiddels afhankelijk van het ondertekenen van een verklaring waar in staat dat je niemand zult aanklagen??
Daarom is tie al dagen zoekquote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het pokeren persoonlijk erg geslaagd!![]()
Mokum vond het ook leuk!
De baan die openvalt krijg jij iig nietquote:Op zondag 27 mei 2007 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, is er al duidelijkheid over jullie baan? Ik ben niet zo geinformeerd over hoe het zit met het al dan niet verdwijnen van Talpa maar ik kan me voorstellen dat jullie na maanden wel willen weten waar jullie aan toe zijn..? Is er al duidelijkheid over het blijven lopen van DGK? Sorry als ik te brutaal ben, is gewoon nieuwschierigheid![]()
Gaat mij erom dat jullie de betekenis van het woord CULT "mis(ge)bruiken!"quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
Gekke Gerritje moet ook zijn tv momentje weer hebben.....
Lach mijn dinges uit mijn broek als die gozer niet wint....
Twee dagen later de strop..... Ja, en daar zijn jullie ook schuldig aan, DGK_REDACTIE....
Nee joh we willen juist rellen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is nog niks over bekend. Vooralsnog gewoon door op Tien.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, is er al duidelijkheid over jullie baan? Ik ben niet zo geinformeerd over hoe het zit met het al dan niet verdwijnen van Talpa maar ik kan me voorstellen dat jullie na maanden wel willen weten waar jullie aan toe zijn..? Is er al duidelijkheid over het blijven lopen van DGK? Sorry als ik te brutaal ben, is gewoon nieuwschierigheid![]()
Daar kon je wel eens gelijk in hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
Twee dagen later de strop..... Ja, en daar zijn jullie ook schuldig aan, DGK_REDACTIE....
variëer meer, prutsersquote:Op zondag 27 mei 2007 21:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou oke dan gaan we dat maar weer eens elke avond invoeren.
Rellen en Terror op Japio's stijl.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh we willen juist rellen.
Japio is alweer goed bezig.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is nog niks over bekend. Vooralsnog gewoon door op Tien.
Deze FOK! user of hun "we schrijven wel eens een stukje maar hebben nog nooit een woordenboek ingekeken" collega's van de internet redactie???quote:Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat jullie de betekenis van het woord CULT "mis(ge)bruiken!"
stel je niet aan, je overschat het effectquote:Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Die zangeres staat toch volledig voor joker te zingen.
Ze is Greetquote:
Ik heb dat vaker horen zeggen op de streams...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
Het enige waarvoor ik zou zorgen is dat die wat kleur op z'n wangetjes zou krijgen. Flink wrijven en knijpen in z'n wangetjes dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Michael is so lieV echt zon klein klimaapje waar je gewoon de hele dag voor wil zorgen![]()
Ik heb het over de gestolen momenten van Japio.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze FOK! user of hun "we schrijven wel eens een stukje maar hebben nog nooit een woordenboek ingekeken" collega's van de internet redactie???
Vergeet eric nietquote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
Dat is gewoon toeval johquote:Op zondag 27 mei 2007 21:25 schreef agter het volgende:
Zou dat iets specifieks zijn waar homo's elkaar aan herkennen?
Zo witte riem?
Eric en M hebben er allebei een om...
Ik was je voor hierinquote:
Je moet er wat voor overhebben om beroemd te worden hèquote:Op zondag 27 mei 2007 21:27 schreef SiRojK het volgende:
Tis toch wat... Je zit in een leuk bandje, gaat bij iemand in huis spelen.. Heb je een reus van 180kg bij 2mtr voor je dansen, in zijn boxershort
Phoebs VS Monicaquote:Op zondag 27 mei 2007 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Kijk de 2 stelletjes dan .. het lijkt wel of ze elkaar proberen aftetroeven in wie er wel niet het verliefdst op elkaar isdoet me denken aan een bepaalde Friends episode
Volgens mijn info hebben jullie het pokeren er zelf ingebracht en kan me niet voorstellen dat jullie denken dat Jaap jullie programma weer ophaalt met zijn ransactie's. Hij kan grappig zijn, maar ook verschrikkelijk goor en voorspelbaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die Gek boeit me niet. Geestelijk gestoorden zijn niet CULT; ze hebben een behandeling nodig.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het over de gestolen momenten van Japio.![]()
Alhoewel het geluid erbarmelijk is.![]()
Dimitri, vervanger van Mitch.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:25 schreef Kinga het volgende:
Wie is die gast in de keuken? Graag een stream op hem...
je hebt hopelijk wel door dat het een gimmick is?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die Gek boeit me niet. Geestelijk gestoorden zijn niet CULT; ze hebben een behandeling nodig.
Jaap is zelfmutilatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |