quote:Eén vermoedelijke Pinkpopdief gepakt
De politie heeft een van de vermoedelijke Pinkpopdieven gearresteerd. Het zou gaan om een Engelsman die deel uitmaakt van een dievenbende. Op camping B op het Pinkpopterrein in Landgraaf zijn zaterdag en zondag veel spullen gestolen uit tentjes. De dieven waren vooral op zoek naar tickets en andere waardevolle spullen.
De politie verwacht door de arrestatie ook snel de rest van de bende aan te houden. Voor het overige verloopt het muziekfeest bijna probleemloos.
Blijft over Wolfmother :quote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kijk wel @ digitale tv en ondertussen nog wat luisteren @ 3FM zelf.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34826064&type=-1
[..]
Wat f*** jammer!!!! Waarom zouden ze daar zo moeilijk over doen anyway? Vonden ze het te slecht voor een uitzending? NOUJAAAA zegquote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kijk wel @ digitale tv en ondertussen nog wat luisteren @ 3FM zelf.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34355979&news=34826064&type=-1
[..]
precies.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:56 schreef JeroenV het volgende:
We kregen helaas geen toestemming om iets van Marilyn Manson uit te zenden. Dat geldt ook voor Muse, The Fratellis, Scissor Sisters, Arctic Monkeys, Magic Numbers, Linkin Park en The Smashing Pumpkins.
Zo ongeveer alles wat ik wilde zien dus![]()
Komen die artiesten dan ook niet op tv (al dan niet in samenvatting)?
dat was een grapjequote:Op maandag 28 mei 2007 12:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Goeie topografische kennis
Jahoor. Maar zolang bepaalde nummers niet worden gedraaid, blijven ze onbekend hèquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De reden dat niet alles live kan, of de onbekendere nummers: de artiesten zelf. Daar al eens aan gedacht?
Kan ik me nauwelijks voorstellen. Waarom heb ik het hele optreden van Wir Sind Helden op 3VOOR12 horen voorbijkomen (technisch probleem om het beeld uit te zenden) en zit ik nu naar Within Temptation te kijken? Lijkt me een goed moment van reclame voor een band, zo'n festival. En als een band of artiest zelf twijfelt of die live wel iets neer kan zetten (zou een reden kunnen zijn om het niet te laten uitzenden), moet ie zichzelf afvragen of ie dan wel op een podium moet klimmen.quote:Het is een monsterklus om het voor elkaar te krijgen om iets live te mogen doorprikken. Vrijwel geen enkele artiest wil dat!
wel meer chicksquote:Op maandag 28 mei 2007 12:12 schreef scrub_nurse het volgende:
denemarken is net zo plat als nederland he
Ja, maar dat krijgen Bauer en Smit ook, zegt meer over het niveau van het publiek..quote:Op maandag 28 mei 2007 12:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Je kunt veel zeggen maar hij krijgt het publiek wel mee
hehe jah ik vond het wat aan de vreemde kantquote:Op maandag 28 mei 2007 12:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
- How namy of you people are from Holland?
- A couple of days ago we played a gig in Copenhagen with Linkin park and I fell in love with your city..
Moron..
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
- How namy of you people are from Holland?
- A couple of days ago we played a gig in Copenhagen with Linkin park and I fell in love with your city..
Moron..
Nou, ik denk dat dit publiek niet mee gaat met bauer en smitquote:Op maandag 28 mei 2007 12:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijgen Bauer en Smit ook, zegt meer over het niveau van het publiek..
Hij is wel die gozer die ontzettend briljant acteerde in Requiem for a Dream.quote:
- ik bedoelde ook dat elk doelgroeppubliek ja en amen meedoet met hun held..quote:Op maandag 28 mei 2007 12:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dit publiek niet mee gaat met bauer en smit![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef greatgonzo het volgende:
man, het gillende meidengehalte is weer hoog...
gelukkig zometeen echte rock... WOLFMOTHER!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |