Behoorlijk jaquote:Op zondag 27 mei 2007 20:46 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Oh noes, teh audiostream is fux0red...
Iddquote:Op zondag 27 mei 2007 20:46 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Oh noes, teh audiostream is fux0red...
ach als je maar lol hebt toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Aoristus het volgende:
krezip ziet er altijd zo uit volgens mij
Ze zijn ook niet bijster professioneel, drinken op het podium is best wel een doodzonde
Ik heb dat wel meer artiesten zien doen hoor door de jaren heen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Aoristus het volgende:
Ze zijn ook niet bijster professioneel, drinken op het podium is best wel een doodzonde
Ik zie de zonde er ook niet echt inquote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb dat wel meer artiesten zien doen hoor door de jaren heen.
#17.452 in het grote zondenboek van Petrus.quote:
stel dat je je verslikt. Vocht verdampt ook sneller onder de hitte van die lampen, dus ga je meer zweten. Plus dat watermoleculen tijdelijk de zuurstof naar je hersenen remtquote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb dat wel meer artiesten zien doen hoor door de jaren heen.
Gabriel Rios of zoiets?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:56 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met krezip... who's next ?
ghehe .. ik heb het maar uitgezet .. mijn kat klinkt net zo goed .. niet dusquote:
Ja die zie ik ook op elk festival... PP wordt voorspelbaar.quote:
Absoluut waar. Nog een klein kwartiertjequote:Op zondag 27 mei 2007 20:57 schreef Tism het volgende:
Nou, ik heb mijn overdosis Krezip al weer gehad, voor vanavond!![]()
![]()
Da's knap aangezien die er niet isquote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef Piovan het volgende:
Ik ben nu bij mijn oma in Landgraaf, en ik hoor duidelijk Amy Winehouse, wat een grafstem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |