quote:Op zondag 27 mei 2007 23:19 schreef BB-boy het volgende:
Huntelaar heeft de bal niet aangeraakt. Hij zit gewoon te fucken![]()
Ze lieten het net bij talpa zien van achter de goal, en Huntelaar raakte de bal niet aan. Hij zat dus weer lekker cynisch de boel te flessen. Topgozer!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef Cheiron het volgende:
Grappig vooral dat Stam denkt dat Huntelaar die bal niet aan heeft geraakt, maar het alleen zegt om te stoken. Dat zou best gemeen zijn
Huntelaar flikt echt allemaal van die dingen waarbij je denkt "Als ík prof was, zou ik dit en dat doen"quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ze lieten het net bij talpa zien van achter de goal, en Huntelaar raakte de bal niet aan. Hij zat dus weer lekker cynisch de boel te flessen. Topgozer!
Was daarnet ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef Cheiron het volgende:
Geweldig, dat had ik niet gezien bijTalpa. Was in de avond uitzending?
Top in ieder geval. Hoe zal van Gaal zich nu voelen dan
je kunt beter RayMania bedankenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij deze wil ik de winaar voor het meest lachwekkende moment in het seizoen '06-'07 aan jullie voorstellen![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Met dank aan Twi voor de gif
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij deze wil ik de winaar voor het meest lachwekkende moment in het seizoen '06-'07 aan jullie voorstellen![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Met dank aan Twi voor de gif
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op zondag 27 mei 2007 23:45 schreef denthemen het volgende:
Helemaal niets in Alkmaar
quote:
Die heb ik al vanmiddag bedanktquote:
Ja sorry hoor, maar ik dacht dat ik een gebaar van dank moest geven hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 23:58 schreef RayMania het volgende:
Ja, bedankt. Nu weer ontopic.
Woot!!!!quote:
Dat hoofd van Donk ookquote:
dan moet je m als webicon instellenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Woot!!!!Alleen kan die nog wat kleiner?
![]()
Je bestand is 104,2 KB bytes groot. De maximaal toegestane grootte voor dit bestandstype is 20,0 KB.
dat zal niet gaan dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wil 'm ook op een andere forum gebruiken![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |