abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49831974
Ik vind Vermaelen en Ogararu beide erg sterk aant worden
JOHNNY HEITINGA
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 mei 2007 @ 21:12:01 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49831983
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

Pff, doe RC Genk dan maar, nog wel goed te bereizen ook.
Nee, doe FC Kopenhagen maar. Die kunnen we makkelijk hebben.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 27 mei 2007 @ 21:13:25 #103
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_49832035
Ik heb een stuk meer vertrouwen in de voorronde CL. We hebben nu een goed ingespeelt team. Ik hoop dat Perez besluit om te blijven net als Huntelaar.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  zondag 27 mei 2007 @ 21:16:32 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49832143
Perez moet gewoon de vaste 10 worden, klaar. Daarnaast kun je een backup halen die ook op een andere plek uit de voeten kan en dus zo'n 25 wedstrijden kan spelen.
pi_49832175
Elia mag van mij ook wel komen, 2e keuze achter Bakircioglu.
pi_49832180
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef Camplo het volgende:
Ik vind Vermaelen en Ogararu beide erg sterk aant worden
Vermaelen is altijd al goed geweest, Ogararu had een erg goede tijd. Hij viel een beetje terug en nu is hij weer bezig aan een comeback!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 27 mei 2007 @ 21:17:42 #107
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49832186
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Ach, toen RvN opzichtig stond te juichen voor de neus van die gast uit Andorra vond men dat lachen en nu iis het schande - terwijl Donk ook niet echt al te netjes was geweest tegen KJH...
Dat is toch niet te vergelijken man. RvN miste een strafschop waarna die vent hem begon uit te lachen (vergelijkbaar met de reactie van Huntelaar) en daarna scoorde hij en juichde hij voor de neus van diezelfde vent op een ongelooflijk cynische manier. Maar van Nistelrooy scoorde zelf. Als Huntelaar zelf had gescoord had ik er minder problemen mee gehad. Maar goed, einde discussie.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  zondag 27 mei 2007 @ 21:17:51 #108
57586 Bananenman
-----------
pi_49832193
quote:
Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk
Kom maar op weer met Sparta Praag. Vorig jaar was dat het vetste Ajax tripje ooit, die stad is gewoon haast net zo mooi als Amsterdam. Ik voel het, we gaan weer naar Praag
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 mei 2007 @ 21:26:36 #109
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49832538
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Dat is toch niet te vergelijken man. RvN miste een strafschop waarna die vent hem begon uit te lachen (vergelijkbaar met de reactie van Huntelaar) en daarna scoorde hij en juichde hij voor de neus van diezelfde vent op een ongelooflijk cynische manier. Maar van Nistelrooy scoorde zelf. Als Huntelaar zelf had gescoord had ik er minder problemen mee gehad. Maar goed, einde discussie.
Dat is prima te vergelijken. Het ging om het uitlachen van een speler die je iets geflikt heeft. Dat kan je doen als je zelf scoort (zoals bij Ruud), of natuurlijk als die tegenstander een eigen doepunt scoort ...

(in beide gevallen kinderachtig, daar niet van...)

][en ik bepaal zelf wel of ik nog reageer hoor - daar hoef je geen "einde discussie" voor de neer te plempen]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 27 mei 2007 @ 21:26:58 #110
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49832550
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Kom maar op weer met Sparta Praag. Vorig jaar was dat het vetste Ajax tripje ooit, die stad is gewoon haast net zo mooi als Amsterdam. Ik voel het, we gaan weer naar Praag
Anders ik wel
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 27 mei 2007 @ 21:29:00 #111
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49832628
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik ben er weer bij
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 27 mei 2007 @ 21:31:49 #112
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49832721
Moet je dan persee een uitkaart hebben? Ik ben wel doe aan een tripje
AFC AJAX
pi_49832839
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

Goed nieuws. Ik heb de hele wedstrijd moeten missen, helaas... vertel, wie speelden er goed, wie minder, etc?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49832877
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

Goed nieuws. Ik heb de hele wedstrijd moeten missen, helaas... vertel, wie speelden er goed, wie minder, etc?
Iedereen was goed, maar Babel speelde minder
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49832936
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef BonJovi het volgende:
CC is meestal al genoeg, zolang het maar geen milan uit is ofzo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 27 mei 2007 @ 21:38:32 #116
57586 Bananenman
-----------
pi_49832959
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef BonJovi het volgende:
Ik zou me er niet al te druk om maken, ik vond vorig jaar de wedstrijd het minste van de hele trip, anderhalf uur kou lijden bij een wedstrijd die eindigt in 0-0. Terwijl je ook in de kroeg kon zitten met een halve liter bier voor je voor een paar kwartjes
pi_49833007
Ik vond Maduro ook een goede indruk maken ook al speelde hij niet zo lang mee.
Verder waren Davids en Vermaelen helden, en ook Huntelaar en Heitinga waren goed
Koning.
pi_49833309
En Donk speelde een dijk van een wedstrijd
  zondag 27 mei 2007 @ 21:49:17 #119
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49833318
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Noshiba het volgende:

[..]

CC is meestal al genoeg, zolang het maar geen milan uit is ofzo
Ok bedankt ben benieuwd tegen wie we moeten.
AFC AJAX
pi_49833438
Is er nog iemand die een (werkend) gifje heeft van de actie van Donk eigenlijk? Die van Ray werken niet meer
  zondag 27 mei 2007 @ 21:54:21 #121
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_49833523
In het andere topic staan er filmpjes op van youtube
AFC AJAX
  zondag 27 mei 2007 @ 21:57:46 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49833661
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

Stekelenburg heeft niet heel veel te doen gehad, volgens mij nauwelijks een bal hoeven stoppen. De meesten gingen over of werden geblockt.

Ogararu speelde niet bijster opvallend, maar hield z'n mannetje beter tegen dan Emanuelson aan de andere kant. Emanuelson moet je gewoon op het middenveld zetten.

Heitinga kwam vaak goed op, maar werd helaas vaak niet goed begrepen door medespelers in de passing. Had nog een mooie vrije trap die er bijna in vloog, maar net naast ging.

Vermaelen was gewoon weer erg sterk zoals de laatste weken. Fantastisch schot met links op de paal van 'm.

Davids speelde fenomenaal, hij is echt een geweldige toevoeging. Hij kwam er in de 2e helft vaak doorheen, een paar goede schoten op doel waaronder een schot van een meter of 40 die Waterman ternauwernood wist te keren.

Perez was niet heel opvallend, maar aangezien het voetballend best goed zat de tweede helft zal hij ongetwijfeld ook niet al te opvallend een goede wedstrijd hebben gespeeld. Kon bijna de 2-0 maken, ware het niet dat Donk 'm net ervoor in eigen doel werkte.

Gabri was hard werkend, storend prima, maar verspeelde een paar keer de bal op een gevaarlijk moment. Verder goed afgejaagd en natuurlijk beloond door prima mee te lopen met Huntelaar waardoor hij de goal kon maken.

Mitea was een drama, het leek wel alsof hij helemaal niet meer kon sprinten. Hij werd er door Steinsson uitgelopen op snelheid, geen idee waarom hij ineens niet meer kon rennen. Misschien dat de blessure toch zijn tol heeft geeist en zijn enige wapen is kwijtgeraakt.

Huntelaar kreeg vaak de bal, kon 'm vaak aannemen, maar dat werd volgens mij ook toegelaten. Speelde voor de rest wel goed, maar had op z'n minst 1 bal toch wel af mogen maken. Toch nog een assist door goed overzicht.

De Mul was voor mij weer frustrerend bezig. Een paar snelle acties met voorzetten, waar ook de tweede goal uit kwam, maar veel vaker de bal verspeeld of de verkeerde keuzes gemaakt. Anders had het al sneller een veel hogere score kunnen zijn. Hij lijkt er echt helemaal doorheen te zitten.

Babel was niet heel erg opvallend. Af en toe balvast, af en toe de bal snel kwijt. Verder niet heel veel dreiging van uitgegaan deze week, AZ had 'm goed onder controle.
pi_49833700
quote:
Den Ouden: Ajacieden boden wedstrijdpremies

www.voetbalonline.nl, 27 mei 2007 21:06 - De bizarre ontknoping van de eredivisie lijkt nog een staartje te krijgen. Eerst was er al wat heisa rond de vermeende belofte van Ajax-spelers aan Excelsior dat het team een premie zou krijgen als het AZ punten afhandig zou maken. Die affaire ging als een nachtkaars uit. Maar nu blijkt dat de Ajacieden op nog een andere manier met omkoopachtige handelingen in verband worden gebracht.
Willem II-routinier Geert den Ouden liet in een opmerkelijk interview met BNR Newsradio doorschemeren dat enkele van zijn teamgenoten geld geboden kregen van Ajax-spelers in de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax moest in dat duel dringend scoren om toch nog kampioen te worden. De nood was blijkbaar zo hoog dat de Tilburgers wedstrijdpremies kregen aangeboden om het maar wat rustiger aan te doen.

“In heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers –ik ga geen namen noemen- wedstrijdpremies beloofd. Er zei zelfs een speler, ‘je mag zelfs mijn shirt hebben’. Als je zo gaat doen maak je jezelf belachelijk”, aldus Den Ouden, die op het ongeloof van de interviewers reageert met: “De wedstrijdpremies werden echt geboden. Ik maak geen grap!”
Den Ouden, die wat lijkt te schrikken van zijn opmerkingen, krabbelt nog wat terug, maar het kwaad is al geschied: Het is niet tegen mij gezegd. Maar, op welke toon het nou is gezegd, Ajax zag dat wij niet wilden verliezen en dat we daar alles aan deden. Op een of andere manier kon Ajax dat niet uitstaan denk ik.”
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49833925
quote:
Er zei zelfs een speler, ‘je mag zelfs mijn shirt hebben’.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_49833983
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:57 schreef twi het volgende:

[..]

[recensies]
Ik vond De Mul wel aardig invallen, hoor. Hij was dreigender dan Babel en Mitea bij elkaar. De Cler had 'm niet onder controle in ieder geval.

Wat me bij Stekelenburg opviel was dat hij in de tweede helft een slechte voorzet bij de penalty-stip uit de lucht plukte, terwijl hij die eerder zou hebben gestompt. Hopelijk zet dat zich door in het nieuwe seizoen, dan wordt-ie een prima doelman. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')