Nee, doe FC Kopenhagen maar. Die kunnen we makkelijk hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, doe RC Genk dan maar, nog wel goed te bereizen ook.
Vermaelen is altijd al goed geweest, Ogararu had een erg goede tijd. Hij viel een beetje terug en nu is hij weer bezig aan een comeback!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef Camplo het volgende:
Ik vind Vermaelen en Ogararu beide erg sterk aant worden
Dat is toch niet te vergelijken man. RvN miste een strafschop waarna die vent hem begon uit te lachen (vergelijkbaar met de reactie van Huntelaar) en daarna scoorde hij en juichde hij voor de neus van diezelfde vent op een ongelooflijk cynische manier. Maar van Nistelrooy scoorde zelf. Als Huntelaar zelf had gescoord had ik er minder problemen mee gehad. Maar goed, einde discussie.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, toen RvN opzichtig stond te juichen voor de neus van die gast uit Andorra vond men dat lachen en nu iis het schande - terwijl Donk ook niet echt al te netjes was geweest tegen KJH...
Kom maar op weer met Sparta Praag. Vorig jaar was dat het vetste Ajax tripje ooit, die stad is gewoon haast net zo mooi als Amsterdam. Ik voel het, we gaan weer naar Praagquote:Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk
Dat is prima te vergelijken. Het ging om het uitlachen van een speler die je iets geflikt heeft. Dat kan je doen als je zelf scoort (zoals bij Ruud), of natuurlijk als die tegenstander een eigen doepunt scoort ...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken man. RvN miste een strafschop waarna die vent hem begon uit te lachen (vergelijkbaar met de reactie van Huntelaar) en daarna scoorde hij en juichde hij voor de neus van diezelfde vent op een ongelooflijk cynische manier. Maar van Nistelrooy scoorde zelf. Als Huntelaar zelf had gescoord had ik er minder problemen mee gehad. Maar goed, einde discussie.
Anders ik welquote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kom maar op weer met Sparta Praag. Vorig jaar was dat het vetste Ajax tripje ooit, die stad is gewoon haast net zo mooi als Amsterdam. Ik voel het, we gaan weer naar Praag
Ik ben er weer bijquote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kom maar op weer met Sparta Praag. Vorig jaar was dat het vetste Ajax tripje ooit, die stad is gewoon haast net zo mooi als Amsterdam. Ik voel het, we gaan weer naar Praag
Iedereen was goed, maar Babel speelde minderquote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA![]()
![]()
Goed nieuws. Ik heb de hele wedstrijd moeten missen, helaas... vertel, wie speelden er goed, wie minder, etc?
CC is meestal al genoeg, zolang het maar geen milan uit is ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef BonJovi het volgende:
Moet je dan persee een uitkaart hebben? Ik ben wel doe aan een tripje![]()
Ik zou me er niet al te druk om maken, ik vond vorig jaar de wedstrijd het minste van de hele trip, anderhalf uur kou lijden bij een wedstrijd die eindigt in 0-0. Terwijl je ook in de kroeg kon zitten met een halve liter bier voor je voor een paar kwartjesquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef BonJovi het volgende:
Moet je dan persee een uitkaart hebben? Ik ben wel doe aan een tripje![]()
Ok bedanktquote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
CC is meestal al genoeg, zolang het maar geen milan uit is ofzo![]()
Stekelenburg heeft niet heel veel te doen gehad, volgens mij nauwelijks een bal hoeven stoppen. De meesten gingen over of werden geblockt.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA![]()
![]()
Goed nieuws. Ik heb de hele wedstrijd moeten missen, helaas... vertel, wie speelden er goed, wie minder, etc?
quote:Den Ouden: Ajacieden boden wedstrijdpremies
www.voetbalonline.nl, 27 mei 2007 21:06 - De bizarre ontknoping van de eredivisie lijkt nog een staartje te krijgen. Eerst was er al wat heisa rond de vermeende belofte van Ajax-spelers aan Excelsior dat het team een premie zou krijgen als het AZ punten afhandig zou maken. Die affaire ging als een nachtkaars uit. Maar nu blijkt dat de Ajacieden op nog een andere manier met omkoopachtige handelingen in verband worden gebracht.
Willem II-routinier Geert den Ouden liet in een opmerkelijk interview met BNR Newsradio doorschemeren dat enkele van zijn teamgenoten geld geboden kregen van Ajax-spelers in de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax moest in dat duel dringend scoren om toch nog kampioen te worden. De nood was blijkbaar zo hoog dat de Tilburgers wedstrijdpremies kregen aangeboden om het maar wat rustiger aan te doen.
“In heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers –ik ga geen namen noemen- wedstrijdpremies beloofd. Er zei zelfs een speler, ‘je mag zelfs mijn shirt hebben’. Als je zo gaat doen maak je jezelf belachelijk”, aldus Den Ouden, die op het ongeloof van de interviewers reageert met: “De wedstrijdpremies werden echt geboden. Ik maak geen grap!”
Den Ouden, die wat lijkt te schrikken van zijn opmerkingen, krabbelt nog wat terug, maar het kwaad is al geschied: Het is niet tegen mij gezegd. Maar, op welke toon het nou is gezegd, Ajax zag dat wij niet wilden verliezen en dat we daar alles aan deden. Op een of andere manier kon Ajax dat niet uitstaan denk ik.”
quote:Er zei zelfs een speler, ‘je mag zelfs mijn shirt hebben’.
Ik vond De Mul wel aardig invallen, hoor. Hij was dreigender dan Babel en Mitea bij elkaar. De Cler had 'm niet onder controle in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |