Want dat is zo vaak gebeurd inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 20:57 schreef ShaoliN het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ajax kan Nederland wederom heerlijk voor lul zetten in de CL.
Met die mooie danssprongquote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef BB-boy het volgende:
Ik hoop Racing Genk.
[afbeelding]
Dat ze nog een collage hebben kunnen maken van Roger.
Hoe kun je jezelf nou weer voor lul zetten, als je meedoet met het mooiste clubtoernooi ter wereld?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:57 schreef ShaoliN het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ajax kan Nederland wederom heerlijk voor lul zetten in de CL.
Nee AzzzZzzzZZz zou het ver schoppen wil je zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:57 schreef ShaoliN het volgende:
Me neither. Zo'n bal als vorig jaar vliegt er 1x in.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:58 schreef w00h00 het volgende:
Wat ben ik toch terinngg blij dat we volgend jaar lekker in de cl spelen, die voorronde maak ik me niet druk om.
En wat als ze nou Praag, Moskou of Athene loten..quote:Op zondag 27 mei 2007 20:58 schreef w00h00 het volgende:
Wat ben ik toch terinngg blij dat we volgend jaar lekker in de cl spelen, die voorronde maak ik me niet druk om.
Je hebt gelijk. Meestal zijn de voorrondes het eindstation.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Want dat is zo vaak gebeurd inderdaadGa jij lekker in Feedback hoeren joh
Dat zijn ook niet de ploegen die ze ooit waren. Zowel Spartak als Sparta moeten we kunnen hebben. Ploegen als Fenerbahce zijn zwaarder.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En wat als ze nou Praag, Moskou of Athene loten..![]()
Yup, Boulahrouz kopen met dat geldquote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Als we ons door de voorronde weten te vechten is Ajax een miljoentje of 8 rijker toch?
Dan zijn wij nog altijd AJAX AMSTERDAM.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En wat als ze nou Praag, Moskou of Athene loten..![]()
Maar ze zouden wel héél mooi voetbal spelen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee AzzzZzzzZZz zou het ver schoppen wil je zeggen!
Daar heb je dus écht geen ene drol aanquote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ze zouden wel héél mooi voetbal spelen.
Ja, dat hebben we wel nodig. Ik denk dat Stam komend seizoen minder wedstrijden gaat meemaken, eerlijk gezegd.quote:
Ach, toen RvN opzichtig stond te juichen voor de neus van die gast uit Andorra vond men dat lachen en nu iis het schande - terwijl Donk ook niet echt al te netjes was geweest tegen KJH...quote:Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Haha kom op man. Het was gewoon een gare kutactie van Klaas Jan, en op zich heb ik wel sympathie voor Huntelaar (idd vanwege het feit dat hij bij PSV vandaan komt). Verder maakt het vertrek van Huntelaar mij niet zoveel uit, hij past ook gewoon niet bij PSV.![]()
Stam was dit seizoen wel goed, maar minder goed dan zijn jaren bij Man. Untd. en AC Milan.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we wel nodig. Ik denk dat Stam komend seizoen minder wedstrijden gaat meemaken, eerlijk gezegd.
Volgens mij was het zelfs 10quote:Op zondag 27 mei 2007 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Als we ons door de voorronde weten te vechten is Ajax een miljoentje of 8 rijker toch?
Maar samen met Davids wel enorm belangrijk geweest voor dit efltal.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
Stam was dit seizoen wel goed, maar minder goed dan zijn jaren bij Man. Untd. en AC Milan.
klopt wel. het het was vooral een beetje kinderachtig, maar uiteindelijk: so fucking what.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef manny het volgende:
Snap het wel van KjH, maar wel een erg matige actie
Maar dat is logisch, anders had Milan hem nooit laten gaan. Hij is wel samen met Alex veruit de beste verdediger in de eredivisie.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
Stam was dit seizoen wel goed, maar minder goed dan zijn jaren bij Man. Untd. en AC Milan.
Het is goed om te zien dat Vermaelen zo goed staat te spelen. Die is ook enorm gegroeid dit seizoen en gaat nog héél belangrijk worden komende jaren. En koppend is hij zo onwijs sterk!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |