abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49830571
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar had geel moeten krijgen, Donk had rood moeten krijgen.

Mee eens?
Mja daar kan ik me wel in vinden. Maar boeiend, de huilies van AZ kunnen optjeften, volgend jaar mogen ze weer proberen mee te doen met de grote mannen
  zondag 27 mei 2007 @ 20:34:16 #52
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49830597
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Waarom zou jou mening ons moeten interesseren
Jezus christus, je zit toch op een forum om te discussieren? Als je alleen maar Ajaxmeningen wil horen ga je toch lekker in een of andere gare Hazeskroeg zitten lullen?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_49830629
Ik kan het me prima voorstellen, zo'n reactie. Politiek correct is het niet nee.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49830649
quote:
Van Gaal boos op arbitrage

Louis van Gaal liet na afloop van het verloren duel van AZ tegen Ajax (3-0) weten dat de oefenmeester de arbitrage de belangrijkste oorzaak vindt van een mislukt seizoen.

"Je moet als relatief kleine club zoveel beter zijn om van een traditionele topploeg te winnen. Dat is niet normaal. We hebben de uitwedstrijden in de UEFA-beker tegen Werder Bremen verloren door de slechte arbitrage. We hebben de kampioenswedstrijd tegen Excelsior verloren door de arbitrage. En we hebben de bekerfinale tegen Ajax ook verloren door de arbitrage", aldus de mekkerende Van Gaal.

Ook was de oefenmeester niet tevreden over de arbitrage in het duel van zondag tegen Ajax: "Ook vandaag is de openingstreffer van Ajax discutabel. Volgens mij raakte Huntelaar de bal voordat Heitinga raakschoot. Hij stond dus buitenspel. Ik kan er niets aan doen. Maar we zijn weer benadeeld.''

Tot slot zei Van Gaal: "Voetbal is een sport van momenten. Tijdens beslissende momenten hebben wij de scheidsrechter tegen gehad. Heel triest."
  zondag 27 mei 2007 @ 20:35:35 #55
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49830653
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar had geel moeten krijgen, Donk had rood moeten krijgen.

Mee eens?
Als Donk natrapt ja.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_49830685
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:
Ik kan het me prima voorstellen, zo'n reactie. Politiek correct is het niet nee.
Ik zou ook mijn directe tegenstander uitlachen als hij er alles aan doet om mij de wedstrijd uit te trappen/te krijgen en hij maakt zelf een eigen doelpunt. Dan ben je gewoon een lutser en hoor je voor het hele publiek ten schande te worden gezet, want blijkbaar kan je niks anders dan je volledig op je tegenstander richten.
pi_49830743
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef twi het volgende:

[..]

Feyenoorders zijn altijd gefrustreerd over Ajax. Dat is de hele basis van bestaan voor die club.
Een Ajax-kneusje heeft gesproken
  zondag 27 mei 2007 @ 20:38:21 #58
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49830760
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef Lauder-Frost het volgende:

[..]

Een Ajax-kneusje heeft gesproken
Wie ben jij dan weer?
pi_49830762
Om het even kort te sluiten.

Het is een onprofessionele actie van Huntelaar is iedereen het over eens, maar wie een tik uitdeelt kan een tik terug verwachten in dit geval dus Donk.

Dat Huntelaar die tik ongelofelijk leuk uitdeelt is mooi meegenomen voor ons.

Huilies moeten niet zeuren.
JOHNNY HEITINGA
pi_49830817
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef Messenga het volgende:

[..]

Wie ben jij dan weer?
Schoonvader van Danny Buijs.
pi_49830860
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Jezus christus, je zit toch op een forum om te discussieren? Als je alleen maar Ajaxmeningen wil horen ga je toch lekker in een of andere gare Hazeskroeg zitten lullen?
Hej blinde, check de naam van dit topic is
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_49830951
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Schoonvader van Danny Buijs.
klopt
pi_49831026
quote:
Door middel van het winnen van de Nederlandse Playoffs heeft Ajax net als vorig seizoen de derde voorronde van de Champions League weten te bereiken. Daarin is Ajax voorlopig als vijfde geplaatst, achter Liverpool, Arsenal, een Spaanse club en Benfica. Ajax is daardoor zeker van een loting tegen een van de ongeplaatste clubs in de derde voorronde.

Mogelijke tegenstanders van Ajax van ongeplaatste clubs in de voorronde: Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Enkele van deze ploegen moeten zich vanuit de tweede voorronde nog wel weten te plaatsen voor de derde voorronde van de Champions League.
Pff, doe RC Genk dan maar, nog wel goed te bereizen ook.
pi_49831033
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Ook goedemorgen
JOHNNY HEITINGA
pi_49831036
Snap echt niet dat mensen zitten te huilen om die actie van Huntelaar. Wat een held is het. Vorig jaar boer, nu amsterdammer en ajacied!
  zondag 27 mei 2007 @ 20:45:34 #66
148059 Pritt
Atheïst
pi_49831057
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef twi het volgende:

[..]

Iedereen denkt inmiddels ook dat Maduro een kreupele aan jicht lijdende leprapatient is, maar hij kan gewoon goed voetballen hoor.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49831166
Natuurlijk is die persconferentie van Van Gaal weer eens niet te bekijken op dewedstrijden.tv

Altijd die database die eruit pleurt daar.

[ Bericht 3% gewijzigd door dndiek op 27-05-2007 21:08:50 ]
JOHNNY HEITINGA
  zondag 27 mei 2007 @ 20:51:03 #68
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_49831262
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:

Door middel van het winnen van de Nederlandse Playoffs heeft Ajax net als vorig seizoen de derde voorronde van de Champions League weten te bereiken. Daarin is Ajax voorlopig als vijfde geplaatst, achter Liverpool, Arsenal, een Spaanse club en Benfica. Ajax is daardoor zeker van een loting tegen een van de ongeplaatste clubs in de derde voorronde.

Mogelijke tegenstanders van Ajax van ongeplaatste clubs in de voorronde: Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Enkele van deze ploegen moeten zich vanuit de tweede voorronde nog wel weten te plaatsen voor de derde voorronde van de Champions League.
In plaats van zeuren over Huntelaar en Donk, kan men in Amsterdam zich beter hier mee bezig houden, denk ik.
Dit, dus.
pi_49831310
FC Kopenhagen zou wel humor zijn natuurlijk...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49831369
Ik hoop op FC Kopenhagen.

En dan even gigantisch eea rechtzetten!
JOHNNY HEITINGA
pi_49831392
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:52 schreef Suijk het volgende:
FC Kopenhagen zou wel humor zijn natuurlijk...
www.revanche.nl
pi_49831397
Ik hoop Racing Genk.

Dat ze nog een collage hebben kunnen maken van Roger.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49831441
De kans op mooie namen is met het behalen van de CL qual wel een mogelijkheid geworden nu
JOHNNY HEITINGA
  zondag 27 mei 2007 @ 20:57:08 #74
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_49831455
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ajax kan Nederland wederom heerlijk voor lul zetten in de CL.
pi_49831478
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:57 schreef ShaoliN het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ajax kan Nederland wederom heerlijk voor lul zetten in de CL.
Ik had p$v ook niet in de CL willen zien afgelopen 10 weken.

Niemand denk ik

Wij komen van ver, en zullen ver gaan
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')