Mja daar kan ik me wel in vinden. Maar boeiend, de huilies van AZ kunnen optjeften, volgend jaar mogen ze weer proberen mee te doen met de grote mannenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar had geel moeten krijgen, Donk had rood moeten krijgen.
Mee eens?
Jezus christus, je zit toch op een forum om te discussieren? Als je alleen maar Ajaxmeningen wil horen ga je toch lekker in een of andere gare Hazeskroeg zitten lullen?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou jou mening ons moeten interesseren![]()
![]()
quote:Van Gaal boos op arbitrage
Louis van Gaal liet na afloop van het verloren duel van AZ tegen Ajax (3-0) weten dat de oefenmeester de arbitrage de belangrijkste oorzaak vindt van een mislukt seizoen.
"Je moet als relatief kleine club zoveel beter zijn om van een traditionele topploeg te winnen. Dat is niet normaal. We hebben de uitwedstrijden in de UEFA-beker tegen Werder Bremen verloren door de slechte arbitrage. We hebben de kampioenswedstrijd tegen Excelsior verloren door de arbitrage. En we hebben de bekerfinale tegen Ajax ook verloren door de arbitrage", aldus de mekkerende Van Gaal.
Ook was de oefenmeester niet tevreden over de arbitrage in het duel van zondag tegen Ajax: "Ook vandaag is de openingstreffer van Ajax discutabel. Volgens mij raakte Huntelaar de bal voordat Heitinga raakschoot. Hij stond dus buitenspel. Ik kan er niets aan doen. Maar we zijn weer benadeeld.''
Tot slot zei Van Gaal: "Voetbal is een sport van momenten. Tijdens beslissende momenten hebben wij de scheidsrechter tegen gehad. Heel triest."
Als Donk natrapt ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar had geel moeten krijgen, Donk had rood moeten krijgen.
Mee eens?
Ik zou ook mijn directe tegenstander uitlachen als hij er alles aan doet om mij de wedstrijd uit te trappen/te krijgen en hij maakt zelf een eigen doelpunt. Dan ben je gewoon een lutser en hoor je voor het hele publiek ten schande te worden gezet, want blijkbaar kan je niks anders dan je volledig op je tegenstander richten.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:
Ik kan het me prima voorstellen, zo'n reactie. Politiek correct is het niet nee.
Een Ajax-kneusje heeft gesprokenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn altijd gefrustreerd over Ajax. Dat is de hele basis van bestaan voor die club.
Hej blinde, check de naam van dit topic isquote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Jezus christus, je zit toch op een forum om te discussieren? Als je alleen maar Ajaxmeningen wil horen ga je toch lekker in een of andere gare Hazeskroeg zitten lullen?
Pff, doe RC Genk dan maar, nog wel goed te bereizen ook.quote:Door middel van het winnen van de Nederlandse Playoffs heeft Ajax net als vorig seizoen de derde voorronde van de Champions League weten te bereiken. Daarin is Ajax voorlopig als vijfde geplaatst, achter Liverpool, Arsenal, een Spaanse club en Benfica. Ajax is daardoor zeker van een loting tegen een van de ongeplaatste clubs in de derde voorronde.
Mogelijke tegenstanders van Ajax van ongeplaatste clubs in de voorronde: Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Enkele van deze ploegen moeten zich vanuit de tweede voorronde nog wel weten te plaatsen voor de derde voorronde van de Champions League.
Ook goedemorgenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Jezus christus, je zit toch op een forum om te discussieren? Als je alleen maar Ajaxmeningen wil horen ga je toch lekker in een of andere gare Hazeskroeg zitten lullen?
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen denkt inmiddels ook dat Maduro een kreupele aan jicht lijdende leprapatient is, maar hij kan gewoon goed voetballen hoor.
In plaats van zeuren over Huntelaar en Donk, kan men in Amsterdam zich beter hier mee bezig houden, denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:
Door middel van het winnen van de Nederlandse Playoffs heeft Ajax net als vorig seizoen de derde voorronde van de Champions League weten te bereiken. Daarin is Ajax voorlopig als vijfde geplaatst, achter Liverpool, Arsenal, een Spaanse club en Benfica. Ajax is daardoor zeker van een loting tegen een van de ongeplaatste clubs in de derde voorronde.
Mogelijke tegenstanders van Ajax van ongeplaatste clubs in de voorronde: Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Enkele van deze ploegen moeten zich vanuit de tweede voorronde nog wel weten te plaatsen voor de derde voorronde van de Champions League.
www.revanche.nlquote:Op zondag 27 mei 2007 20:52 schreef Suijk het volgende:
FC Kopenhagen zou wel humor zijn natuurlijk...
Ik had p$v ook niet in de CL willen zien afgelopen 10 weken.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:57 schreef ShaoliN het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ajax kan Nederland wederom heerlijk voor lul zetten in de CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |