Daarnaast is het niet eens strafbaarquote:Op maandag 28 mei 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
Lekker boeiend, alsof iemand zich hier nog druk om gaat maken. Als er al een speler is die dat in het veld heeft geroepen (wat ik betwijfel) dan is dat een individuele actie geweest en niet van Ajax. Bovendien is zoiets toch niet te bewijzen. Het seizoen is afgelopen, gewoon op naar de volgende zonder dit soort gemekker.
Jawel.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:46 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Daarnaast is het niet eens strafbaar![]()
quote:De reglementen van de KNVB voorzien niet in sancties aangaande aanmoedigingspremies. Alleen als er geld wordt geboden om te verliezen, kan de bond een onderzoek starten omdat er dan sprake is van omkoping.
Om vervolgens de CL te winnen.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zal wel loslopen. Eerst 11 punten aftrek, geen Europees en naar de Eerste Divisie en dan uiteindelijk in hoger beroep toch Eredivisie met slechts 3 punten aftrek.
idd kom maar met die namen Geert, kon wel eens een leuke soap worden..quote:Op maandag 28 mei 2007 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Namen en rugnummers graag, Geert.
quote:Er zei zelfs een speler, ?je mag zelfs mijn shirt hebben?.
Nouja, als er een Ajacied is die het geroepen heeft weet ik niet wie de sukkel is. Maar laat het eerst maar eens bewezen worden inderdaad. Mocht het waarheid blijken, dan vraag ik me af wat er voor sancties zullen komen. Uitsluiting van Europees voetbal zou me niet eens raar lijken...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:17 schreef BonJovi het volgende:
Wat een gezeik wat een sukkel die Den Ouden
zullen wel de aanvallers geweest zijn...quote:Op maandag 28 mei 2007 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Namen en rugnummers graag, Geert.
En denk je dat niet meer gebeurd is het verleden dan, of in andere wedstrijden waar een doelpunt gewoon heel belangrijk kan zijn?.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik kan het me best voorstellen eerlijk gezegd.... een kwartier voor tijd... de wanhoop nabij.
Als jij je spellingsbril even op zet dan, ik snap echt geen fuck van je zin.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En denk je dat niet meer gebeurd is het verleden dan, of in andere wedstrijden waar een doelpunt gewoon heel belangrijk kan zijn?.
Niet zo door je anti-Ajax bril kijken zeg
"Alleen als er mayo op zit!"quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Adidah het volgende:
idd. Ik zie Huntelaar al zeggen: "He flapdrol, als ik mag scoren dan krijg je van mij na de wedstrijd een broodje frikandel".
Dat deed ik alleen vroeger als we tegen de dames moesten voetballenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Man, ik bood mijn tegenstander ook wel eens een biertje aan als ik kapot was en hij maar bleef rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |