quote:Op maandag 21 mei 2007 02:05 schreef SoupNazi het volgende:
AZ zal net zoals Heerenveen in het Ajax-stadion verpulverd worden.
Ik meen me te herinneren ook iets dergelijks te hebben gepost.quote:
Voorronde CL halen dan dan eruit vliegen tegen Kopenhagen?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:00 schreef Messenga het volgende:
Nou, AZers mogen nog een jaartje dromen wat wij wel bereiken.
Dat de AZ'ers gefrustreerd zijn o.k, maar jij...quote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef Vakkie_W het volgende:
Voorronde CL halen dan dan eruit vliegen tegen Kopenhagen?
Ze zijn het lachertje van het seizoen, dus ik kan me wel iets van zijn frustratie voorstellen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat de AZ'ers gefrustreerd zijn o.k, maar jij...![]()
Feyenoorders zijn altijd gefrustreerd over Ajax. Dat is de hele basis van bestaan voor die club.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat de AZ'ers gefrustreerd zijn o.k, maar jij...![]()
Wij spelen nog voor een voor rondo van de CL en dan UEFA als er iets misgaat, maar Feyenoord word gepwnd door RODAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Voorronde CL halen dan dan eruit vliegen tegen Kopenhagen?
Ja, het is ook frustrerend. Maar ik bedoel ook meer dat hij zich niet moet laten kennen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef BB-boy het volgende:
Ze zijn het lachertje van het seizoen, dus ik kan me wel iets van zijn frustratie voorstellen.
quote:
Who cares wat jij vindt, jankerd.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef djnospinzone het volgende:
Die actie van Huntelaar was zum kotsen. Ajax mag wat mij betreft er in de voorronde tegen FC Perestrojka eruitvliegen en Ryan Donk kan dan mooi met een pingel AZ de UEFA Cup bezorgen.
Huntelaar gatverdamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |