Voortaan noemen we dat een neger.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[afbeelding]
Lassie?
mweheheh, check dat dier
Nog een gorila los!quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[afbeelding]
Lassie?
mweheheh, check dat dier
Die Helmut Lotti is echt shattig maar wel eng omdat hij echt isquote:
-2 eenschquote:
Is dat geen sextoy?quote:
Die is gewoon lief. (ja ik heb ook een hartje)quote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Mierelier het volgende:
Het Filipijns Spookdiertje dan![]()
[afbeelding]
Een Accidental Penis Shapequote:
Ja vond ik ook heel schattigquote:Op zondag 27 mei 2007 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die is gewoon lief. (ja ik heb ook een hartje)
Jesusmina zeg, tyf eens een eind op met je "kijk mensen ik heb net worth1000 ontdekt" grappen en grollen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Mierelier het volgende:
Weet iemand wat dit is??![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Deeee grotesmoelvogel ofzow?![]()
een slecht gefotosoepte hondenkop-pinguinquote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Mierelier het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Heb je een slecht weekend ofzo?? wat schattigquote:Op zondag 27 mei 2007 21:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jesusmina zeg, tyf eens een eind op met je "kijk mensen ik heb net worth1000 ontdekt" grappen en grollen.
Nee, ik pleit voor een grote schoonmaak bij ONZ voor users zoals jou.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef Mierelier het volgende:
[..]
Heb je een slecht weekend ofzo?? wat schattig![]()
Ik zou zeggen begin bij jezelf.. met je "we noemen het vanaf nu een neger", leuk grapje manquote:Op zondag 27 mei 2007 21:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee, ik pleit voor een grote schoonmaak bij ONZ voor users zoals jou.
eensch.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee, ik pleit voor een grote schoonmaak bij ONZ voor users zoals jou.
DA'S EEN GOLBAT!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Mierelier het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[afbeelding]
Lassie?
mweheheh, check dat dier
|
Forum Opties | |