Vertel, wat ga je doen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
pas maar op dat ik jou niet tegenkom
Sorry, ik zit met mijn hoofd nog in agadir, stupid me!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
We leven niet in de focking jungle![]()
fietsie kopen?quote:
Nee! Dan scheld ik de eerste, willekeurige voorbijganger de huid vol. Om deze persoon vervolgens helemaal lens te slaan, en dan loop ik dat stuk naar huis om af te koelen. Maar een fiets jatten, neen, van andersmans spullen blijf ik af!quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Stel dat jou fiets gejat is bij een discotheek of zo. En je moet door de kou een kut eind naar huis toe lopen. En dan zie je opeens een fiets staan die niet op slot staat. Zou je dan echt niet die fiets meenemen?
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Nee! Dan scheld ik de eerste, willekeurige voorbijganger de huid vol. Om deze persoon vervolgens helemaal lens te slaan, en dan loop ik dat stuk naar huis om af te koelen. Maar een fiets jatten, neen, van andersmans spullen blijf ik af!
weet niet waar jij woont maar bij mij niet hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef Ace1 het volgende:
Hier in tilburg krijg je ze aangeboden voor 5 euro, dat is geen geld!
Hij woont in tilburg!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet niet waar jij woont maar bij mij niet hoor
Nou ik vind het wel grappig!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:58 schreef Kolenboer het volgende:
Fietsendiefstal is heus niet grappig. Nederland is geloof ik het enige land waar het niet bij de criminaliteitscijfers wordt geteld (anders zijn we een van de crimineelste landen ter wereld). Bah.
Ik heb geen fiets, die is gejat in hengeloquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Kolenboer het volgende:
Waar staat jouw fiets?
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Kolenboer het volgende:
Waar staat jouw fiets?
"quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets, die is gejat in hengelo
hihi leuk hequote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets, die is gejat in hengelo
alsof ik daarom een minuut minder slaap, de dag dat ik huil om mijn fiets is de dag dat iblis dhimmi´s als jou te grazen gaat nemen!quote:
Sinds wanneer ben je moslim geworden vuilak?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
alsof ik daarom een minuut minder slaap, de dag dat ik huil om mijn fiets is de dag dat iblis dhimmi´s als jou te grazen gaat nemen!
Wie claimt dat ik een moslim benquote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je moslim geworden vuilak?
Dat vind ik dan wél weer behoorlijk grappigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:58 schreef Kolenboer het volgende:
Nederland is geloof ik het enige land waar het niet bij de criminaliteitscijfers wordt geteld (anders zijn we een van de crimineelste landen ter wereld). Bah.
Geen moker die op die fiets ervandoor gaatquote:Op maandag 28 mei 2007 23:12 schreef BBoy_Symm het volgende:
Mijn fiets is nog nooit gestolen...
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |