niet gokken, roken, zuipen of blowen..maar wanhoop is kennelijk geen bezwaarquote:
neuh....echte mannen trekken zich niks van de mening van anderen aan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:47 schreef Mojave het volgende:
Gay topic, echte mannen drinken bier.
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
neuh....echte mannen trekken zich niks van de mening van anderen aan...![]()
Meld. Wel pokerfanaat. maar niet voor geld.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:28 schreef misslady83 het volgende:
Hoi, ik wou graag weten of er nog jongens/mannen bestaan, die niet roken/blowen/drugs gebruiken/gokken/zuipen? het lijkt wel of vele jongens/mannen deze negatieve dingen doen omdat ze anders saai zijn ofzo! alle jongens/mannen die deze dingen juist wel of niet doen let me know! Vraag me af of dr uberhaupt nog zulke brave mensen te vinden zijn, ben zelf vrij braaf dus!:), maar ik trek alleen zulk soort types aanblowen/gokken/roken/zuipen/drugs............. maar ja reageer erop los!
![]()
Ik doe dat allemaal niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:28 schreef misslady83 het volgende:
Hoi, ik wou graag weten of er nog jongens/mannen bestaan, die niet roken/blowen/drugs gebruiken/gokken/zuipen? het lijkt wel of vele jongens/mannen deze negatieve dingen doen omdat ze anders saai zijn ofzo! alle jongens/mannen die deze dingen juist wel of niet doen let me know! Vraag me af of dr uberhaupt nog zulke brave mensen te vinden zijn, ben zelf vrij braaf dus!:), maar ik trek alleen zulk soort types aanblowen/gokken/roken/zuipen/drugs............. maar ja reageer erop los!
![]()
vind ik helemaal prima. als jij je leven zo wilt leven, geweldig toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef Zephyrus het volgende:
Verder that's me. Boeit me verder geen ruk wat mensen van me vinden. Ze mogen me saai, nerd of weet ik 't allemaal wat noemen, zolang we allemaal zelf maar gelukkig zijn.![]()
Waar oordeel ik over anderen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
vind ik helemaal prima. als jij je leven zo wilt leven, geweldig toch?
maar waar haal je het lef vandaan om over anderen te oordelen?
Ik denk niet dat een biertje elk weekend moet maar elk weekend een biertje na o.a een wedstrijd op de zaterdagmiddag gaat er toch altijd wel in.Niks mis mee lijkt me. heel weekend an de fris is ook nie mijn dingquote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Af en toe een biertje is prima, maar je hebt ook mensen die denken dat een biertje elk weekend moet! omdat het dan toevallig weekend is ofzo, maar jointjes vind ik zoiezo niet opschieten ook niet op zn tijd, je hoeft maar een paar hijsjes te nemen om knetterstoned te worden, bij een biertje valt de schade nog redelijk mee met je bewustzijn...
Good, zo mag ik t lezenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef Zephyrus het volgende:
blowen, roken
, gokken
drugs
, zuipen
Toelichting: ik blow en rook niet en heb er verder ook geen behoefte aan. Gokken, eigen nooit aan gedacht om überhaupt een gokhal oid binnen te stappen en er los op te gaan, simpelweg omdat ik m'n geld elders wel beter kan besteden. Same voor drugs.... geen geld voor dat soort gein en daarnaast geen zin om straks eventueel fysiek en/of psychisch in de put te zitten. Zuipen... Alhoewel ik geen stapper ben, vind ik het natuurlijk wel eens leuk om gezellig wat te drinken. Ben een gelimiteerde alcohol drinker. Drink hooguit een glas of twee dan heb ik het wel gehad.
Verder that's me. Boeit me verder geen ruk wat mensen van me vinden. Ze mogen me saai, nerd of weet ik 't allemaal wat noemen, zolang we allemaal zelf maar gelukkig zijn.![]()
vanwaar zo puriteins eigenlijk?quote:
Ik rook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
Tof. Alle vijf.
Jouw gebrek om het juist te formuleren is wel mijn domheidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef freud het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik vind roken, blowen en je ongans zuipen dom (afgezien van het feit dat deze dingen algemeen aanvaard zijn als dom en schadelijk). Dat je deze nuance graag zo geuit wil zien is prima, maar jouw gebrek aan het interpreteren of relativeren is niet mijn domheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |