Ik vind het schitterend!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef ursel het volgende:
Volgens mij heb jij je ook net zo vaak getrokken op deze foto's..
Dit zouden niet mijn vrienden kunnen zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef Merel het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Als dit mijn vrienden waren dat hadden ze nu een hoofd met erg veel blauwe plekken of erger.
Maar waarom zou iemand nou allemaal van die lege kratjes mee nemen als die naar een camping gaat..quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar waarom zou iemand nou allemaal van die lege kratjes mee nemen als die naar een camping gaat..![]()
Sorry, was een extra smiliequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
de uitvoering is toch grappig joh huilie.
Google is je beste vriend tijdens het solliciterenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat een penis-geörienteerd vriendenclubjeEn het ergste is nog dat ze die foto's online hebben geplaatst en die worden nu over het internet verspreid. Leuk, over een paar jaar als ze allemaal ouder en wijzer zijn geworden en een serieuze baan/relatie ambiëren
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef Merel het volgende:
Het is erg jammer de shit van tegenwoordig. Vroeger kon je nog wel eens uit je dak gaan en de volgende dag wist niemand meer wat er was gebeurd. Tegenwoordig heb je van die fijne "vrienden" die je even op de GSM vastleggen en het dan ook nog op internet gaan zetten.
Even voor de duidelijkheid. Als dit mijn vrienden waren dat hadden ze nu een hoofd met erg veel blauwe plekken of erger.
Dit zijn geen vrienden van je. Dit zijn losers en in spe SBS camping TV reporters.
maar wie ben je nou van de groepsfoto:?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef Joncho het volgende:
Oh yeah, internet fame, zelfs m'n hyves lijdt eronder. Najah, ik geniet ervan, er zijn zelfs mensen die het filmpje gemirrored hebben![]()
ohja, we zijn gewoon zo gek als een deur, en het boeit ons gewoon vrij weinig![]()
Ik wens wel dat dit topic genomineerd wordt voor topic van het jaar![]()
hij staat er niet op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wie ben je nou van de groepsfoto:?
Mwoah, iedereen stuurde z'n foto's naar mij op om ze online te zetten, dat kan ik moeilijk weigeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:29 schreef Ice_Ice het volgende:
ik wil je niet afzeiken ofzo maar, geef ons eens een rede waarom je dit allemaal op internet zet.
kijk, dat je in je tentje op de appelhof elkaar het stront door je neus naar buiten neukt moet je zelf weten maar waarom zet je allemaal foto's van mensen die hun pikkie harsen etc. etc. op het openbare grote wereld wijde web..
Daar neem ik de foto, dus daar sta ik niet opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wie ben je nou van de groepsfoto:?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biseksualiteitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:44 schreef Joncho het volgende:
[..]
En het grappige is, niemand is homo, ... tenminste over 'Kaas' twijfelen we nogDe meeste van ons hebben zelfs een vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |