Shampoo met echte stukjes parel voor haren die stralen als parels.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:56 schreef Dragoljub het volgende:
Dat Dove Silk ofzo, met echte stukjes zijde.
Sure.
We have a winner!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:37 schreef Dreaming.Bee het volgende:
"Ga ik solliciteren voor die nieuwe ben, denk ineens waar zuig ik aan,
nouja hij zal me in ieder geval van zijn leven niet vergeten..
maar gelukkig heb ik altijd nog een goede lijf, dus een goed leven..!''
![]()
Of met 'Hawaiiaanse Hibiscus'. Die planten telen we ook op mijn werkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:05 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Shampoo met echte stukjes parel voor haren die stralen als parels.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:05 schreef Toeps het volgende:
[..] of met gemalen kuikentjes, voor donzig haar.
Ja inderdaad die reclame van Robijn Klein en Krachtig. Twee keer zo klein, dus de helft van de vrachtwagens nodig dus de helft minder CO2 uitstoot zeggen ze. Vraag me af hoeveel energie het kost om die shit twee keer zo geconcentreerd te maken.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
3x meer geconcentreerd... dus je hebt er 3x minder van nodig.
Hoezo heeft iemand erom gevraagd ofzo?![]()
De biostabiel, dat was gewoon een rampquote:
Ja echt he. Ik had echt zoiets van wtf is dat. Klinkt als een snoepje. Jelly Bean of zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:00 schreef lennartb.nl het volgende:
De allerergste nog; ROYAL JELLY!
Van een of andere shampoo reclame.
What the fuck!?
Je moet die zenders sowieso mijden. Maar het is inderdaad spuugirritant.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik had echt zoiets van wtf is dat. Klinkt als een snoepje. Jelly Bean of zo.
Wat ik trouwens ook zo irritant vind, die reclames van SBS6 (rtl4 heeft ze vast ook wel) die dan door een programma heenkomen. Zie je ineens die rotkop van Joling en dan staat erbij dat over 12 dagen De nieuwe popstars begint of weet ik veel. Echt. Gewoon DOOR een programma heen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |