Ellen?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:12 schreef Noodly het volgende:
[..]
Die Postbank reclames komen ook mn strot uit met Jan Mulder en dat irritante wijf
normale fruitwassen maar dan veel kleiner.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:38 schreef Eronymus het volgende:
Ik vroeg me altijd af wat toch "microfruitwassen" zijn....![]()
Die bever en Milka-aanverwanten mogen inderdaad een pijnlijke dood sterven. Die naam van dat bestand, erg mooi!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:19 schreef SnowCockroach het volgende:
Die kutbever van de Milkareclame wil ik echt koudmaken met z'n rochelige rokersstem.![]()
[afbeelding]
En dat gezeik van die tandpasta voor dag & nacht, of van die Nederlandse reclames die ze in het Engels doen. Met zo'n 'stoere' semi-Amerikaanse stem. Het accent.![]()
![]()
Bifidus ESSENSIS is the brand name for the unique pro-biotic culture bifidobacterium animalis DN173 010quote:Op maandag 28 mei 2007 00:25 schreef the_jasper het volgende:
"Bifidus Essensus-cultuur"
Slaat nergens op maar de gemiddelde nederlander denk ah essencus dat lijkt op essentieel dus het zal wel goed voor me zijn. Fabrikant: KASSA !!!
ahhh nou is het duidelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
normale fruitwassen maar dan veel kleiner.
"Je bedoelt: gewoon vet dat je op je huid kunt smeren...?"quote:Op zondag 27 mei 2007 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dermo-lipiden
Whahahaha idd! Als vet goed is, heet het ineens lipide.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Je bedoelt: gewoon vet dat je op je huid kunt smeren...?"
Vrij normale term hoorquote:
sukkelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef fysicus het volgende:
KloptVrij normaal idd.. Maar ik denk niet dat de gemiddelde huisvrouwzeug al te geinteresseerd is in de -log van de H3O+ concentratie
Ja.quote:Of klinkt dit soms interresanter voor de gemiddelde debiele huisvrouw waardoor ze denken; \'oh, dat moet haast wel goed zijn!\'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |