Hij weet dat die de Ere niet aankanquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef En_ieka het volgende:
Plavoet naar GAE.
En Derksen vertrekt ook, hij wil zijn contract niet verlengen.
Je kunt ook als doelstelling promotie hebben... Maar achteraf zeiken op een club die die doelstelling niet heeft maar wel van je wint in de Play-Offs en boven je eindigt in de competitie...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is dan de enige met zelfreflectie bij VVV.
Whehe, dan zou hij wel willen bewijzen dat dat niet zo is. Hij vindt dat Wetzel hem niet mag en toch zal passeren volgend seizoen. Ook omdat VVV overstapt naar een 4-4-2.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij weet dat die de Ere niet aankan
Heel Limburg rent voor FCDBquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt ook als doelstelling promotie hebben... Maar achteraf zeiken op een club die die doelstelling niet heeft maar wel van je wint in de Play-Offs en boven je eindigt in de competitie...
Beter dan meelopen.quote:
De eerste optie is het voormalige kazerneterrein in Blerick, ligt veel centraler. Hopelijk wordt de nieuwe Koel daar gebouwdquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:38 schreef zjroentje het volgende:
Hoe zit het met het eventuele nieuwe stadion op het Floriade terrein? Las de dag na de promotie dat ze er vaart mee wilden maken.
Ach wij moeten 2 mensen vervangen? VVV een half team?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ik zie het somber in voor FCDB volgend jaar.
Demouge en Uneken weg, succes.![]()
Beter een half team weg waardoor er geld vrijkomt dan degraderen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach wij moeten 2 mensen vervangen? VVV een half team?
Ah klopt ja. Ik wist dat er nog een locatie was, maar was vergeten waar. Floriade terrein ligt idd wat afgelegen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De eerste optie is het voormalige kazerneterrein in Blerick, ligt veel centraler. Hopelijk wordt de nieuwe Koel daar gebouwd![]()
Waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beter een half team weg waardoor er geld vrijkomt dan degraderen.
Logisch toch, VVV-Venlo moet zich versterken en de spelers die nu vertrekken zijn bijna allemaal bankzitters (op van Kouwen, Janssen, Baart en Ammi na). Voor Ammi en Baart zijn al vervangers (Begois en Mampuya). Daarbij vertrekken 2 oudere spitsen, en daar zijn 2 jongere spitsen voor in de plaats gekomen (Jans en Calabro). Verder moet VVV-Venlo absoluut nog mensen voor het middenveld en de aanval kopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach wij moeten 2 mensen vervangen? VVV een half team?
VVV-Venlo is gepromoveerd omdat het een collectief is en RKC is gedegradeerd omdat iedereen voor zichzelf speelde en het totaal geen team was. VVV-Venlo moet daarom ook maar hoogtens 1 a 2 spelers huren. Verder heeft VVV-Venlo intresse in Redan (lijkt me een goede aankoop) en inderdaad Blondelle wordt veel genoemd. Er moet echt een topspits komen voor VVV begrippen en dat is Redan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Voorin is het nog niet veel eerlijk gezegd. Echt 2 eerste divisie spitsen. Die Sultana vond ik wel een leuk spelertje maar moet het ook nog bewijzen. Inderdaad wat jongens die hoger buiten de boot vallen huren.
Liever niet eigenlijk, dan krijg je zon RKC situatie. Maar als het echt goede talentjes zijn, graagquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel flink gehuurd worden. Ik zou beginnen met Vormer van AZ bijvoorbeeld.
Inderdaad, maar hij wil naar Belgie en die gast hoeft van mij echt niet te komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Stijn Vreven zoekt nog een club.
Dat had ik dus ook bijna!! "Komt gij wel uut Venloe?" (ik spreek ABN). Na wat gezeik en een leugen om eigen bestwil mocht ik alsnog het VVV-vak in. Wat een paupers daar van de stewards!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:31 schreef w00h00 het volgende:
Gefeliciteerd.
De vorige keer kwam in de Koel er niet in bij de graafschap, omdat we op het thuisvak wouden zitten. Hopelijk volgend seizoen wel weer...:D
Klasse van VVV iig.
Volgende keer gewoon antwoorden met "wat mos dich daan kruujer"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:17 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook bijna!! "Komt gij wel uut Venloe?" (ik spreek ABN). Na wat gezeik en een leugen om eigen bestwil mocht ik alsnog het VVV-vak in. Wat een paupers daar van de stewards!
Lijkt me echt een uitstekende aanwinst, en ook nog eens gekocht ipv gehuurdquote:VVV-Venlo geeft Ajacied Timisela nieuwe kans
VVV-Venlo kan de komende twee jaar beschikken over Michael Timisela. De 21-jarige rechtsback komt over van Ajax, waar hij uit beeld was geraakt.
Timisela speelde vorig seizoen vier Eredivisie-duels voor de Amsterdammers, waarin hij één keer wist te scoren. Onder coach Henk ten Cate kwam hij er niet meer aan te pas.
VVV denkt komend seizoen in de Eredivisie wel beter te worden met Timisela. De Limburgers willen zich zien te handhaven met jonge en gretige spelers om uit te groeien tot een stabiele eredivisionist.
'Ik vind mezelf een vrij goede verdediger met een aardige opbouw', vertelt de jeugd-international in de nieuwe Voetbal International. 'Maar het mag duidelijk zijn dat het afgelopen seizoen niet goed is verlopen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |