Zelfde als Aachen, wat de UEFA-Cup toen in Kerkrade wou spelen.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:45 schreef DeTolk het volgende:
Iedereen dacht dat Heracles ook meteen weer degradeerde, maar zie nu...
Heracles is inderdaad een mooi voorbeeld. Ik denk dat Heracles volgend jaar ook niet mee doet in de strijd tegen degradatie, dat zal gaan tussen VVV-Venlo, Excelsior en De Graafschap.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, vorig seizoen hadden we een wel heel erg matige en smalle selectie. Het grote pluspunt toen was dat iedereen voor elke meter wou knokken en er een puike organisatie stond. Kortom: Met strijd kan je een eind komen.
Dit seizoen hadden we kwalitatief een betere en bredere selectie maar stond er tot en met maart niet echt een team, daarna kwam de strijd weer naar boven een speelden we ons ondanks een moeilijke serie toch nog veilig.
Ik gun VVV om er volgend jaar in te blijven, alleen dan moeten ze wel investeren in een paar ervaren spelers en moet iedereen bereid zijn om 34x tot het bot te gaan.
De topclubs in Nederand winnen toch ook niet altijd van amateurs? Is dat zo bijzonder dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, het blijft toch grappig dat deze promovendus in januari gewoon een oefenduel van ASWH verloor.
Nou, blijft leuk toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De topclubs in Nederand winnen toch ook niet altijd van amateurs? Is dat zo bijzonder dan?![]()
Ajax en Feyenoord allebei, dus wie weet is dit wel een voorbode van VVV. Top Drie volgend jaarquote:
Begois komt terug volgens mij. En Jans ook volgens mij maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 28 mei 2007 20:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heeft VVV eigenlijk al aankopen gedaan?
Begois komt inderdaad (Contract tot 2011), Jans komt terug van NEC (contract tot 2008), Mike Mampuya had al getekend voor 2 jaar met een optie voor nog 1 jaar en hetzelfde geldt voor Calabro.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Begois komt terug volgens mij. En Jans ook volgens mij maar dat weet ik niet zeker
Er wordt wel meer geroepen nu, niet zo gek natuurlijk, maar we wachten af.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef DarkShine het volgende:
Schijnt dat ze Luwamo Garcia willen terughalen uit Waalwijk.
Derksen is echt een cultheld, die zou ik houden. VVV zou Paul de Lange en Danny Guijt moeten halen, allebei transfervrij en leuke spelers.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:27 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Er wordt wel meer geroepen nu, niet zo gek natuurlijk, maar we wachten af.![]()
Deze spelers vertrekken trouwens bij VVV-Venlo: Ammi (NAC), Baart (NEC), Hughes (RKC?), Jacobs (Fortuna), W.Janssen (Roda JC), Van Kouwen (Roda JC), Luizinho (onbekend), Muyters (onbekend), Varkevisser (Sparta), Watson (onbekend).
Daarbij is het nog onzeker of Derksen, Platvoet en Buikema volgend seizoen nog bij VVV-Venlo spelen.
Je wist dat het bekend is dat Derksen de Eredivisie niet aankan?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Derksen is echt een cultheld, die zou ik houden. VVV zou Paul de Lange en Danny Guijt moeten halen, allebei transfervrij en leuke spelers.![]()
Waar dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien de duels tegen de toppers in Duitsland.
Voor Roda was hij niet goed genoeg, voor VVV kan hij best een leuk breekijzer zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je wist dat het bekend is dat Derksen de Eredivisie niet aankan?
Denk ik ook, gaat nog spannend worden. Ik las ergens dat VVV Hoogendorp wilde halen. Lijkt me ook een goede aankoop. Is er nog een beetje geld in Venlo btw?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:36 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Heracles is inderdaad een mooi voorbeeld. Ik denk dat Heracles volgend jaar ook niet mee doet in de strijd tegen degradatie, dat zal gaan tussen VVV-Venlo, Excelsior en De Graafschap.
Er is zeker geld in Venlo, er komen ook zeker nog 4 nieuwe eredivisiewaardige spelers als ik Hai Berden moet geloven. Er worden meerdere namen genoemd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Denk ik ook, gaat nog spannend worden. Ik las ergens dat VVV Hoogendorp wilde halen. Lijkt me ook een goede aankoop. Is er nog een beetje geld in Venlo btw?
Danny Guijt is niet transfervrij hoor, die heeft al een tijd terug bijgetekend bij RBC. Of beter gezegd, de optie in zijn contract is gelicht. Blijft dus tot 2008.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Derksen is echt een cultheld, die zou ik houden. VVV zou Paul de Lange en Danny Guijt moeten halen, allebei transfervrij en leuke spelers.![]()
Waarom dacht ik hier aan Geer en Goor?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien de duels tegen de toppers in Duitsland.
Sonck, Hoogendorp, Leemans, Bouchiba, van Dessel, Garcia, Timisela, Peto, van den Ouweland en El Gaaouiri. Vast nog wel meer maar daar kom ik ff niet op.quote:
Wesley Sonck? Die lijkt me wat duur voor VVV.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Sonck, Hoogendorp, Leemans, Bouchiba, van Dessel, Garcia, Timisela, Peto, van den Ouweland en El Gaaouiri. Vast nog wel meer maar daar kom ik ff niet op.
Ik denk dat VVV er goed aan doet Derksen en Platvoet weg te doen en echt een goeie spits te kopen, daarbij hebben we ook nog zeker een nieuwe middenvelder nodig.
BMG is toch echt van hoger niveau dan VVV.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:37 schreef En_ieka het volgende:
Die ja, van mij hoeft hij niet komen hoor. Hij speelt niet eens bij BMG.
Klopt, maar hij ligt niet lekker in de groep, is een zakkenvuller en zo goed vind ik ´m ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Kadoc het volgende:
[..]
BMG is toch echt van hoger niveau dan VVV.
Nu wil ik jullie niet meer horen over Roda & VVV spelersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Sonck, Hoogendorp, Leemans, Bouchiba, van Dessel, Garcia, Timisela, Peto, van den Ouweland en El Gaaouiri. Vast nog wel meer maar daar kom ik ff niet op.
Ik denk dat VVV er goed aan doet Derksen en Platvoet weg te doen en echt een goeie spits te kopen, daarbij hebben we ook nog zeker een nieuwe middenvelder nodig.
Stijn Vrevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:46 schreef methodmich het volgende:
Misschien kunnen ze Ali Elkhattabi bewegen om naar Limburg te komen.
En André Wetzel kan via zijn netwerk in Den Haag wellicht nog iets halen.
quote:
Pfff, en al die spelers spelen ook in Roda 1, niet dus. Bankzitters of jeugdspelers, iets waar jullie toch niks aan hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nu wil ik jullie niet meer horen over Roda & VVV spelers
Als Leemans speelt behoort die wel tot de beste op het veld. Bouchiba heeft het niet, van Dessel is al lang aan het revalideren. Charlie krijgen jullie cadeau.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:58 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Pfff, en al die spelers spelen ook in Roda 1, niet dus. Bankzitters of jeugdspelers, iets waar jullie toch niks aan hebben.
Nou, dat is de Adelaar-connectie.quote:
Het is dus ook onzeker of Allach blijftquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat is de Adelaar-connectie.
Ben wel benieuwd, Wetzel en Allach liggen elkaar nog steeds niet. Denk niet dat ze een succesvolle coach wegsturen, dus afwachten of Allach blijft.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:20 schreef AminBen het volgende:
Ammi weg, Allach misschien ook.
Nu nog Soltani en Ofrany wegwerken en Geert is ook blij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |