Zelfde reden die ik al eerder gaf natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Neo-nazi's worden trouwens echt niet alleen in Rusland geaccepteerd, maar ook in landen als Polen en de Baltische staten.
Oh oh oh, wat een onmacht klinkt er door in je woorden. Ik heb ook al gepost voor de Marokanen vergelijkingquote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat je een afwijkende mening gewoon om maar een afwijkende mening te hebben.
Anders zou je ingaan op de argumenten, in plaats van praten over Marokkanen en linkse politici.
Ach, in NL is iedereen met een afwijkende mening ook de lul. Die wordt ook op allerlei manier bejegend.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gevoel. En net wat Sophie in't Veld al zegt: laten we ophouden om net te doen alsof Rusland een democratie is. Iedereen met een afwijkend standpunt, loopt groot risico.
In dit topic zijn weer veel kortzichtige types aanwezig, die het allemaal 'net goed' vinden, wat er gebeurt. Ze vergeten alleen dat het onderdrukken van mensen echt niet alleen beperkt blijft tot homo's. Vorige week is oppositieleider Gary Kasparov nog urenlang vastgehouden.
Een totalitaire, religieus-waanzinnige politiestaat is het, dat Rusland. En Europa zwijgt en kijkt toe.
Tja, Europa kan in princiepe weinig doen he.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gevoel. En net wat Sophie in't Veld al zegt: laten we ophouden om net te doen alsof Rusland een democratie is. Iedereen met een afwijkend standpunt, loopt groot risico.
In dit topic zijn weer veel kortzichtige types aanwezig, die het allemaal 'net goed' vinden, wat er gebeurt. Ze vergeten alleen dat het onderdrukken van mensen echt niet alleen beperkt blijft tot homo's. Vorige week is oppositieleider Gary Kasparov nog urenlang vastgehouden.
Een totalitaire, religieus-waanzinnige politiestaat is het, dat Rusland. En Europa zwijgt en kijkt toe.
en een paar op ons hoofd terugkrijgenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:51 schreef Renzoku het volgende:
Rusland moeten we even wat nukes opgooien.
Helemaal niet, veel plezier met je "afwijkende" mening hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat een onmacht klinkt er door in je woorden. Ik heb ook al gepost voor de Marokanen vergelijking![]()
het is dus meer een democratie dan NLquote:Op zondag 27 mei 2007 19:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, Europa kan in princiepe weinig doen he.
Bovendien geniet dat totalitaire Rusland wel steun van het grootste deel van de bevolking op dit moment.
Poetin heeft immers ervoor gezorgd dat Rusland weer wat betekent, of het iets goeds is dat is wat anders natuurljk...
Europa heeft nu weinig te zeggen over Rusland.
helemaal welquote:Op zondag 27 mei 2007 19:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Helemaal niet, veel plezier met je "afwijkende" mening hoor.
Maar onderbouw hem even, lijkt me wel leuk.
oei een tegengeluid is homo's in elkaar rossen?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef -scorpione- het volgende:
Go Rusland!Prima, een tegengeluid kan geen kwaad in deze tijd waarin de linkse politici in de westerse landen alles willen weggeven.
De Nederlandse regering en het beleid wordt ook gesteund door de meerderheid van de bevolking.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
het is dus meer een democratie dan NL![]()
Je zei net dat je zou stoppen om je mening te verkondigen in dit topic. Wil je dat ALSJEBLIEFT dan ook doen, in plaats van dit topic met stompzinnige one-liners te verzieken. Pak een geschiedenisboek, ga je in de materie verdiepen en als je daarmee klaar bent, kom dan maar uitleggen dat we in Nederland oppositieleiders als Mark Rutte en Jan Marijnissen in de cel stoppen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:11 schreef -scorpione- het volgende:
Ach, in NL is iedereen met een afwijkende mening ook de lul. Die wordt ook op allerlei manier bejegend.
Het ging over mijn onmacht, die zogenaamd zou doorklinken. dat helemaal niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
helemaal welIk zie het als tegengeluid.
Wat er precies gebeurt interesseert me niet zo. Het gejank hier geeft wel mooi aan hoe de vork in elkaar steekt: democratie is alleen leuk als jouw mening aan de macht is.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
oei een tegengeluid is homo's in elkaar rossen?
stoere gozer ben je,en dan zo tieren op kut-marokkanen²
Sarcasme?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zei net dat je zou stoppen om je mening te verkondigen in dit topic. Wil je dat ALSJEBLIEFT dan ook doen, in plaats van dit topic met stompzinnige one-liners te verzieken. Pak een geschiedenisboek, ga je in de materie verdiepen en als je daarmee klaar bent, kom dan maar uitleggen dat we in Nederland oppositieleiders als Mark Rutte en Jan Marijnissen in de cel stoppen.
Je punt is inmiddels meer dan duidelijk: je vindt het volstrekt normaal wat er in Rusland gebeurt. Moeten die mensen maar geen vrijheid willen. Dank voor je 'bijdrage' en tot ziens.![]()
Nee, er komt geen aap uit de mouw, ik heb niks tegen homo's. Alleen snap ik niet zo goed waarom ze steeds van die negatieve aandacht op zich gevestigd willen. Hebben ze jarenlang lopen knokken voor gelijke behandeling, en dan stellen ze zich op zo'n wijze weer buiten de maatschappij door in hun onderbroek te gaan lopen springen door de straten en te roepen dat ze trots zijn om homo te zijn. En ja, als ik zo'n gay pride parade bekijk, en ik zie halfnaakte kerels met hunreten staan te draaien dan vind ik dat een freakshow. Dat heeft verder niks met homo's te maken, als hetero's het zouden doen zou mijn mening exact hetzelfde zijn. Je kan toch wel demonstraties houden als je dat perse wil, maar hou gewoon lekker je kleren aan zodat andere mensen hun eetlust niet verliezen bij het zien van allerlei ranzige naakte figuren.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat de hele wereld nu ziet dat je in die landen als homo schijnbaar gewoon vol in gezicht gehoekt kunt worden door een neo-nazi en dat je daarop nog gearresteerd wordt ook...
[..]
en dat is een reden om het maar niet te doen?
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw...
Nee, democratie is leuk als meningen die niet aan de macht zijn, ook kunnen demonstreren en zich kunnen uiten.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat er precies gebeurt interesseert me niet zo. Het gejank hier geeft wel mooi aan hoe de vork in elkaar steekt: democratie is alleen leuk als jouw mening aan de macht is.
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het ging over mijn onmacht, die zogenaamd zou doorklinken. dat helemaal niet.![]()
Dat interesseert me dus wel,jij vind het blijkbaar normaal dat homo's in elkaar worden geslagenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat er precies gebeurt interesseert me niet zo. Het gejank hier geeft wel mooi aan hoe de vork in elkaar steekt: democratie is alleen leuk als jouw mening aan de macht is.
Vind je het erg als ik hierop niet in ga?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, mijn onderbouwing is dat ook voor de Russische mening ruimte moet zijn. Daarnaast komen ze in ieder geval nog op voor de blanke hetero medemens, dat zie je tegenwoordig niet zo vaak meer, want dat mag niet, dat is racisme...
Goh, toevallig zeg, je moeder vond ook al dat ie naar drop smaakte.quote:
Ach, in NL kun je dan wel eens demonstreren, maar de media bepaalt toch ook wel aardig welke mening meer ruimte krijgt en welke minder. Net zo slecht, alleen minder zichtbaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, democratie is leuk als meningen die niet aan de macht zijn, ook kunnen demonstreren en zich kunnen uiten.
Laatste keer dat ik checkte mochten neo-nazi's ook demonstreren in nederland.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, mijn onderbouwing is dat ook voor de Russische mening ruimte moet zijn. Daarnaast komen ze in ieder geval nog op voor de blanke hetero medemens, dat zie je tegenwoordig niet zo vaak meer, want dat mag niet, dat is racisme...
Dat heb ik inderdaad ook nooit begrepenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik hierop niet in ga?![]()
Nou toch maar proberen:
Houdt opkomen voor de blanke hetero medemens in dat je zwarten en homo's inelkaar moet slaan?
Waren die niet nep-lesbisch.quote:Drie stappen verder en een van ons had een mes in zijn rug", aldus In 't Veld, die in een groepje liep met het Russische lesbische zangduo Tatu
Je wringt je nu wel in een heel vreemde bocht.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ach, in NL kun je dan wel eens demonstreren, maar de media bepaalt toch ook wel aardig welke mening meer ruimte krijgt en welke minder. Net zo slecht, alleen minder zichtbaar.
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, dat standpunt staat als een huis, daar kun je verder toch weinig tegen in brengen![]()
De media kan heel stigmatiserend werken. Schelden doet ook pijnquote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je wringt je nu wel in een heel vreemde bocht.
Mensen arresteren en in elkaar trappen is hetzelfde als geen media aandacht geven.![]()
(wat overigens verzonnen is door jou of iemand die je napraat, omdat grote of gewelddadige demonstraties altijd aandacht krijgen in de Nederlandse media)
Je liegt,Je zit te huilen dat je (jullie?) geen media aandacht krijgt en keurt geweld goed.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, dat standpunt staat als een huis, daar kun je verder toch weinig tegen in brengen![]()
Jongen, ga nou toch alsjeblieft eens een keer LE-ZEN !! Wat deze mensen in Rusland aan het doen zijn, dat is demonstreren en opkomen voor hun rechten. Ze lopen NIET halfnaakt over straat. Je praat over het onderwerp in de verleden tijd: "Jarenlang hebben ze lopen knokken voor gelijke behandeling" ... nou, dat is dus precies wat in Rusland nog steeds GAANDE is. "Het kan daar niet, nog niet tenminste" - Hoor je jezelf eigenlijk wel praten? Dat is dus precies waar ze voor strijden: gelijke rechten, recht op vrije meningsuiting. En ze zijn bepaald niet de enige groepering in Rusland voor wie dat geldt.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:16 schreef Hathor het volgende:
Nee, er komt geen aap uit de mouw, ik heb niks tegen homo's. Alleen snap ik niet zo goed waarom ze steeds van die negatieve aandacht op zich gevestigd willen. Hebben ze jarenlang lopen knokken voor gelijke behandeling, en dan stellen ze zich op zo'n wijze weer buiten de maatschappij door in hun onderbroek te gaan lopen springen door de straten en te roepen dat ze trots zijn om homo te zijn. En ja, als ik zo'n gay pride parade bekijk, en ik zie halfnaakte kerels met hunreten staan te draaien dan vind ik dat een freakshow. Dat heeft verder niks met homo's te maken, als hetero's het zouden doen zou mijn mening exact hetzelfde zijn. Je kan toch wel demonstraties houden als je dat perse wil, maar hou gewoon lekker je kleren aan zodat andere mensen hun eetlust niet verliezen bij het zien van allerlei ranzige naakte figuren.
En nogmaals...gay pride taferelen in Rusland brengt gewoon een groot risico met zich mee, dat weet je vooraf. Hier kan het, daar niet....nog niet tenminste. Het de Russen door de strot willen duwen heeft alleen maar een averrechts effect.
Nou, bijvoorbeeld dat:quote:Op zondag 27 mei 2007 16:57 schreef Hathor het volgende:
Ik snap die homo's niet, wat denken ze nu te bereiken hiermee? Je weet van tevoren dat je in oost Europese landen aggressief word bejegend, en niet alleen door rechts radicalen, ook de politie doet een flinke duit in het zakje als het moet. Met andere woorden.....een homoparade of hoe je zo'n freakshow ook noemen wil is gewoonweg solliciteren naar een pak slaag, en tevens een mission impossible. De mensen daar kijken heel anders tegen homo's aan dan men over het algemeen in het westen doet.
Homomanifestaties in oost Europa......dom dom dom dom.![]()
En dat dus ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jongen, ga nou toch alsjeblieft eens een keer LE-ZEN !! Wat deze mensen in Rusland aan het doen zijn, dat is demonstreren en opkomen voor hun rechten. Ze lopen NIET halfnaakt over straat. Je praat over het onderwerp in de verleden tijd: "Jarenlang hebben ze lopen knokken voor gelijke behandeling" ... nou, dat is dus precies wat in Rusland nog steeds GAANDE is. "Het kan daar niet, nog niet tenminste" - Hoor je jezelf eigenlijk wel praten? Dat is dus precies waar ze voor strijden: gelijke rechten, recht op vrije meningsuiting. En ze zijn bepaald niet de enige groepering in Rusland voor wie dat geldt.
Verder stel ik vast dat je nogal behoorlijk generaliseert met je opvatting over homo's. Het is nogal sneu om deze groep af te rekenen op die ene dag in het jaar dat er een gay pride is. Iets waar trouwens maar een beperkt deel van de homo's aan meedoen: velen moeten er niks van hebben. Je wilt gewoon een karikatuur van homo's maken, dus zit er wel degelijk een onderbuikgevoel bij jou. Door enige feitenkennis en een bredere blik op de wereld word je in elk geval niet gehinderd...
Ja precies, ze gaat daar naartoe in de wetenschap dat ze hun bloed wel kunnen drinken, en dat de politie ook niet al te enthousiast is in het uitvoeren van sommige taken waar het betreft de veiligheid van zulke betogers, kortom....het is op zijn zachtst gezegd onbezonnen om zoiets in Rusland of Polen, waar het ook mis ging, te gaan organiseren. Jezelf in de voet schieten noem ik zoiets. En daarna mag de EU een beetje gaan lopen ruzien met Rusland van mevrouw omdat ze in haar homosexuele trots is aangetast.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:22 schreef Burghardt het volgende:
Hathor had trouwens wel een goed punt; in die contreien kijken ze gewoon anders tegen homo's aan als hier in west-Europa. Je kunt moeilijk verwachten dat je dan met open armen ontvangen wordt en de dat de politie extremisten op gaat pakken in plaats van de homo's en andere betogers, ze zullen eerder dezelfde gedachten hebben als de extremisten. Dat ze er wel zijn maar niets doen is inderdaad een bewijs van de schijndemocratie (of 'ruimere interpretatie' van allerlei verdragen) in Rusland.
Dus dat mevrouw in 't Veld dan vindt dat de EU maar moet ingrijpen is een redelijk ondoordachte doch begrijpelijke reactie. Maar dat zal natuurlijk nooit door Rusland gewaardeerd worden. In die zin is het wel redelijk waar dat je 'onze' normen en waarden niet even 1 op 1 kunt gaan kopieren, of gaat 'opdringen'.
En om maar te zwijgen over de autochtone aziatische deel van Ruslandquote:Op zondag 27 mei 2007 19:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld dat:
-onder de aandacht gebracht wordt hoe belachelijk het gesteld is met burgervrijheden in die landen
-onder de aandacht brengen dat de politie er vrolijk aan meedoet
-onder de aandacht brengen dat homoseksualiteit nog steeds niet geaccepteerd wordt daar?
Die laatste, daar ging het eigenlijk om, maar ik vind dat deze gebeurtenis door te trekken is naar een veel grotere lijn, waarin jongerenbendes, neo-nazi's en de lokale overheid de vrije hand krijgen bij het terroriseren van minderheden (en dus niet alleen homoseksuelen).
Schoonfamilie van mij is zo jarenlang bedreigd, in elkaar geslagen en als toetje door de politie uitgezet. Niet omdat ze iets gedaan hadden, maar gewoon omdat het "zwartkonten" waren. Samen met hen zijn er tienduizenden gegaan. Ze willen alle niet-Slaven weg hebben uit Rusland. In heel Rusland worden allochtone verkopers en complete markten aan gort geslagen, vaak door de politie, nog vaker door georganiseerde groepen extremistische jongeren.
Heel eng.
Hoe denk je dat gelijke rechten voor welke minderheid dan ook ooit afgedwongen zijn in het grootste deel van de wereld? Door met bloemenkramen uit te rijden en je mooie puppie-ogen te laten zien?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja precies, ze gaat daar naartoe in de wetenschap dat ze hun bloed wel kunnen drinken, en dat de politie ook niet al te enthousiast is in het uitvoeren van sommige taken waar het betreft de veiligheid van zulke betogers, kortom....het is op zijn zachtst gezegd onbezonnen om zoiets in Rusland of Polen, waar het ook mis ging, te gaan organiseren. Jezelf in de voet schieten noem ik zoiets. En daarna mag de EU een beetje gaan lopen ruzien met Rusland van mevrouw omdat ze in haar homosexuele trots is aangetast.![]()
Wat wil je dan dat die mensen doen,gewoon je laten nemen door de regering?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja precies, ze gaat daar naartoe in de wetenschap dat ze hun bloed wel kunnen drinken, en dat de politie ook niet al te enthousiast is in het uitvoeren van sommige taken waar het betreft de veiligheid van zulke betogers, kortom....het is op zijn zachtst gezegd onbezonnen om zoiets in Rusland of Polen, waar het ook mis ging, te gaan organiseren. Jezelf in de voet schieten noem ik zoiets. En daarna mag de EU een beetje gaan lopen ruzien met Rusland van mevrouw omdat ze in haar homosexuele trots is aangetast.![]()
Das ook niet al te lekker nee.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
En om maar te zwijgen over de autochtone aziatische deel van Rusland![]()
Ik heb nieuws voor je mafkees, er is in Rusland nog nooit volledige vrijheid geweest, niet op het uiten van je mening, je sexuele geaardheid...enz....kortom, Rusland is gewoon een hele beroerde keuze om je gelijk te gaan halen. Rusland is al eeuwenlang een land waar niks kan en niks mag, en dat clubje vrijgevochten homo's kan daar echt geen verandering in brengen. En schei alsjeblieft uit met je slappe gezeik over onderbuikgevoelens, je weet totaal niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jongen, ga nou toch alsjeblieft eens een keer LE-ZEN !! Wat deze mensen in Rusland aan het doen zijn, dat is demonstreren en opkomen voor hun rechten. Ze lopen NIET halfnaakt over straat. Je praat over het onderwerp in de verleden tijd: "Jarenlang hebben ze lopen knokken voor gelijke behandeling" ... nou, dat is dus precies wat in Rusland nog steeds GAANDE is. "Het kan daar niet, nog niet tenminste" - Hoor je jezelf eigenlijk wel praten? Dat is dus precies waar ze voor strijden: gelijke rechten, recht op vrije meningsuiting. En ze zijn bepaald niet de enige groepering in Rusland voor wie dat geldt.
Verder stel ik vast dat je nogal behoorlijk generaliseert met je opvatting over homo's. Het is nogal sneu om deze groep af te rekenen op die ene dag in het jaar dat er een gay pride is. Iets waar trouwens maar een beperkt deel van de homo's aan meedoen: velen moeten er niks van hebben. Je wilt gewoon een karikatuur van homo's maken, dus zit er wel degelijk een onderbuikgevoel bij jou. Door enige feitenkennis en een bredere blik op de wereld word je in elk geval niet gehinderd...
Gewoon je ding doen zonder aandacht op je te vestigen. Word je soms gehinderd in je bestaan als homosexueel als een bepaalde regering niet zegt dat het okay is om gay te zijn?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat die mensen doen,gewoon je laten nemen door de regering?
Je had liever dat die mensen gingen demonstreren in een land waar die vrijheid al is?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je mafkees, er is in Rusland nog nooit volledige vrijheid geweest, niet op het uiten van je mening, je sexuele geaardheid...enz....kortom, Rusland is gewoon een hele beroerde keuze om je gelijk te gaan halen.
Ja dát idee heb ik nou precies van jouquote:Rusland is al eeuwenlang een land waar niks kan en niks mag, en dat clubje vrijgevochten homo's kan daar echt geen verandering in brengen. En schei alsjeblieft uit met je slappe gezeik over onderbuikgevoelens, je weet totaal niet waar je het over hebt.
Uh, in Rusland sta je dan bijvoorbeeld bloot aan aanslagen door losgeslagen puberbendes die al dan niet nazistisch zijn, ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon je ding doen zonder aandacht op je te vestigen. Word je soms gehinderd in je bestaan als homosexueel als een bepaalde regering niet zegt dat het okay is om gay te zijn?
Nee, het is aandacht vragen en mensen aan het denken zetten.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, probeert acceptatie op te dringen![]()
Ja als er niks word gedaan tegen bendes die je van je leven willen berovenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon je ding doen zonder aandacht op je te vestigen. Word je soms gehinderd in je bestaan als homosexueel als een bepaalde regering niet zegt dat het okay is om gay te zijn?
En waarom niet? Wel eens van ambassades gehoord? Dat zijn die gebouwen waar die linkse kneuzen altijd staan te gillen als Amerika weer eens een scheet in de richting van een Arabier heeft gelaten. Lijkt me dat je op zo'n manier ook wel je mening kunt overbrengen.quote:Je had liever dat die mensen gingen demonstreren in een land waar die vrijheid al is?
Volgens mij mis jij het punt ergens
Die bendes kunnen homo's op hun uiterlijk erkennen? Hebben die een speciaal reukvermogen ontwikkeld of zo?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:46 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja als er niks word gedaan tegen bendes die je van je leven willen beroven![]()
Ik heb het niet alleen over homo'squote:Op zondag 27 mei 2007 19:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die bendes kunnen homo's op hun uiterlijk erkennen? Hebben die een speciaal reukvermogen ontwikkeld of zo?
Dát is jouw alternatief om iets af te dwingen?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
En waarom niet? Wel eens van ambassades gehoord? Dat zijn die gebouwen waar die linkse kneuzen altijd staan te gillen als Amerika weer eens een scheet in de richting van een Arabier heeft gelaten. Lijkt me dat je op zo'n manier ook wel je mening kunt overbrengen.
Daar hadden ze bij Koefnoen een persiflage van gemaakt. Een homo zat op een cursus hoe hij zo min mogelijk homo-achtig moest doen om zo niet op te vallen als homo om zo geen haat uit te lokken bij Marrokaanse hangjeugd.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over homo's
Jij vind het geen kwalijke zaak als jeugdbendes "zwartjes" vermoorden.
en als het van iemand bekend word dat hij homo is kan je wel op rekenen dat ze hem gaan terroriseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |