ZIelig lopen juichem voor de gezicht van degene die een eigen doelpunt maaktquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef Clausewitz het volgende:
Wat doet Huntelaar verkeerd?
Hij gaat op z'n bek, lijkt wel. Wil je zeggen dat ie een buikschuiver richting Donk maakt om de goal te vieren?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef Sensation89 het volgende:
Zie je dat niet?
Hij gleed uitquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Markster het volgende:
[..]
ZIelig lopen juichem voor de gezicht van degene die een eigen doelpunt maakt
En terecht!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef Sensation89 het volgende:
nee, vertelquote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef De_Ananas het volgende:
Zeker niet gezien wat Donk daarvoor deed?![]()
als ik uitglij maak ik daar nooit zo'n sprongetje bij,en ook nooit zo'n goede landingquote:
Waarom moet ier wat opver te vertellen hebben?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef Sensation89 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huntelaar hier over te vertellen heeft.
Jij vond dat normaal?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom moet ier wat opver te vertellen hebben?
Nee. Maar dat betekent niet dat hij er wat over te melden heeft. Ze hebben wat ze hebben willenquote:
Zulke overtredingen worden wel meer gemaakt in het veld, heus niet alleen door Donk. Erg zielig dat ze hem dan zo gaan terugpakken. Loop dan gewoon weg ofzo ze hadden de revanche toch al.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef El-Salvador het volgende:
Revanche van The Hunter voor die smerige overtreding in de 1e helft.
Ajax![]()
Je bedoelt Perez hoop ik?quote:
Oja, je mag op iemand gaan staan maar niet voor z'n neus juichenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Zulke overtredingen worden wel meer gemaakt in het veld, heus niet alleen door Donk. Erg zielig dat ze hem dan zo gaan terugpakken. Loop dan gewoon weg ofzo ze hadden de revanche toch al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Je bedoelt Perez hoop ik?
Ik citeer hem alleen maar.
lekker aan het fappen op mn fobo?quote:Laatste Voyeur Sensation89
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja, je mag op iemand gaan staan maar niet voor z'n neus juichen
Huntelaar heb ik ook wel eens smerige overtredingen zien maken. Laat dan zien dat je een vent bent en erboven staat in plaats van een buiksliding te maken zoals in de F- pupillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actie-reactie.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Zulke overtredingen worden wel meer gemaakt in het veld, heus niet alleen door Donk. Erg zielig dat ze hem dan zo gaan terugpakken. Loop dan gewoon weg ofzo ze hadden de revanche toch al.
Ik keek ff of je een vrouw was die meepraatte over voetbalquote:
Hij heeft dat ook gedaan ja en dan zijn er ook genoeg topics over.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Huntelaar heb ik ook wel eens smerige overtredingen zien maken. Laat dan zien dat je een vent bent en erboven staat in plaats van een buiksliding te maken zoals in de F- pupillen.
En ander laat je ook ff het moment zien dat Ryan Donk op hem gaat staan/klappen geeft..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
Wat een fucking triest figuur zeg..![]()
![]()
Doe niet alsof je slim bent plofkop ga lekker rukken op Huntelaar dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft dat ook gedaan ja en dan zijn er ook genoeg topics over.
Kortom: Hypocriete anus ben je![]()
Is hij toch ook?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:59 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik dacht dat Huntelaar zoeen lelijke bleekgezicht was.
Bemoei je gewoon niet met voetbal als je er niks van weetquote:Op zondag 27 mei 2007 17:00 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Doe niet alsof je slim bent plofkop ga lekker rukken op Huntelaar dan.
Ik weet er waarschijnlijk 10x zoveel van dan jij.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bemoei je gewoon niet met voetbal als je er niks van weet
Wie is er in dit geval zielig?quote:Huntelaar pakt Donk terug
zondag 27 mei, door SV, Amsterdam, 16:49u, AS
Klaas Jan Huntelaar en Ryan Donk vochten in de laatste wedstrijd van het seizoen tussen Ajax en AZ hevige gevechten uit. De strijd liep in de eerste helft echter uit de hand.
Na een aanval van AZ sprong Donk met zijn benen boven op de op grond liggende Huntelaar. Deze actie ontaardde in een lichte vechtpartij, waarbij onder andere Stekelenburg geel kreeg.
In de tweede helft maakte de jonge verdediger van AZ de 2-0 voor Ajax. Huntelaar trakteerde Donk vervolgens op een sterk staaltje buikschuiven.
doe eensquote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef denthemen het volgende:
Zullen we het gifje laten zien waarop te zien is dat donk hem schopt?
Graag, die heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef denthemen het volgende:
Zullen we het gifje laten zien waarop te zien is dat donk hem schopt?
pffff moet ik helemaal gaan zoekenquote:
vraag het dan nietquote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
pffff moet ik helemaal gaan zoekenReageer dan niet
![]()
Wie maakt er dan ook een eigen doelpuntquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Sensation89 het volgende:
Hij gaat voor maakt een buikschuiver voor Donk en lacht em uit terwijl Donk net een eigen goal heeft gemaakt.
WHhaha wat een sukkeltje ben je ook, Fair Play daar pak je geen prijzen mee.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:41 schreef Sensation89 het volgende:
Geen wonder ook dat Ajax zo laag staat in het Fair Play klassement...
Hey, een huilie!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
Wat een fucking triest figuur zeg..![]()
![]()
da's een titel om trots op te zijn, zonder Juve en met puntaftrek voor Milanquote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef manny het volgende:
Net als al die Huilies over Zlatan: Riepen ze ook nog "laat em maar naar Italie gaan, daar leren ze het hem wel af" 3 jaar later staat ie met de Scudetto in z'n handen".
Iedereen liep ook te piepen over Zlatan als die weer eens een vedediger te grazen nam. Net als Klaas accepteerde hij niet alles en mepte / schopte / sarde hij met enige regelmaat andere speler.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar heeft toch niets met dit soort praktijken te maken?
blijft mooi hequote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef leejow het volgende:Huntelaar
Deed mij aan dit denken: http://www.youtube.com/watch?v=EoKX31Rh8Tg&mode=related&search=
Die is gepost hierboven maar de bandwidth is exceededquote:Op zondag 27 mei 2007 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, waar blijft die gif van de overtreding van Donk ?
Het was een eigen doelpunt, mongool.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een sukkel
Iemand uitlachen die wel kan scoren
Zonder puntenaftrek was Milan wel kampioen geworden....?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
da's een titel om trots op te zijn, zonder Juve en met puntaftrek voor Milan
maar heeft toch niets met dit soort praktijken te maken?
Ja dan heeft ie toch gescoordquote:Op maandag 28 mei 2007 10:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het was een eigen doelpunt, mongool.
En daar kreeg hij geeel voor; terecht.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef leejow het volgende:Huntelaar
Deed mij aan dit denken: http://www.youtube.com/watch?v=EoKX31Rh8Tg&mode=related&search=
Zou me niks verbazen; zonder die puntenaftrek was de competitie heel anders verlopen....quote:Op maandag 28 mei 2007 10:58 schreef fathank het volgende:
Zonder puntenaftrek was Milan wel kampioen geworden....?
Als je kijkt wat die verdedigers allemaal tegen Huntelaar uitvreten valt het allemaal best mee wat hij doet.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En daar kreeg hij geeel voor; terecht.
Huntelaar met zijn kutstreken wordt al veel te veel gespaard door de scheidsrechters hier. Die gozer had dit seizoen minstens 3 keer rood moeten krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |