Eindelijk ja. Ik zei toch dat het deze wedstrijd goed zou komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Komt Japie vanavond nog bij Studio Voetbal?
die jongen heeft niks geen wedstrijd ritmequote:Op zondag 27 mei 2007 18:15 schreef El-Salvador het volgende:
Enig minpuntje vandaag: Mitea. Zat totaal niet in de wedstrijd.
Ik vind van Gaal dit seizoen ook een enorme huillie, maar uitgelult worden door Frits Barend.. daar zou ik ook moordneigingen van krijgenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij kan het natuurlijk niet hebben dat hij uitgelult wordt door een lulletje als Frits.
Waarom stelt Henkie hem op vraag ik me dan af.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die jongen heeft niks geen wedstrijd ritme
Geen idee, een onbekend vertrouwen in hem denk ik, of hem een paar kansen gunnen ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Waarom stelt Henkie hem op vraag ik me dan af.
Want?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
In Amsterdam mogen ze erg blij zijn met Tom de Mul.
quote:Huntelaar: eerste doelpunt was buitenspel
Huntelaar gaf op Nu.nl toe dat het eerste doelpunt eigenlijk buitenspel was. "Ik verlengde de bal met de punt van mijn schoen. John Heitinga stond dus buitenspel. De scheidsrechter kon het moeilijk zien. Ik raakte de bal amper."
Heldquote:
Klagen doe je in het klaagbaak topic over Ajaxquote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef valek het volgende:
Was de 1ste goal niet heel erg buitenspel?
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef valek het volgende:
Kijk eens 1 post boven jequote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef valek het volgende:
Wat is je echte account?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:34 schreef Rumille het volgende:
Kijk, KJH is wel eerlijk.
@Rompompom, zoek bij de Klaagbaak het Huntelaar topic ^^.
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:31 schreef rompompom het volgende:
Die buikschuiver van KJH naar Donk na het tweede doelpunt, is daar een gifje van?!
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://i184.photobucket.com/albums/x272/RayMania4/2-0Donk.gif!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |