Was jij niet degene die Van Gaal een calimero noemde terwijl je 'm wel heel graag bij Ajax terug ziet komen?quote:
Fan-tas-tischquote:
Wat heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die Van Gaal een calimero noemde terwijl je 'm wel heel graag bij Ajax terug ziet komen?Kneus indeed
![]()
Dat soort spelers hebben we jarenlang bij Ajax gemist.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Een sluwe rattekop is het, maar zolang hij blijft scoren hoor je mij niet klagen.
Om maar even aan te geven hoe snel je van mening kunt veranderen, gisteren was zijn terugkeer bij Ajax je grootste wens, nu is het weer een calimeroquote:
Dat ik Van Gaal graag terug zie heeft niks te maken met of ik 'm een calimero vind of niet, slimmerd. Ten Cate is ook een calimero en dat is juist iets wat ik geweldig vind, niet tegen je verlies kunnen. Maar wanneer het de tegenstander is, kan dat alsnog behoorlijk irritant zijn. Maar volgens mij staat dat al lang en breed in een andere post van me vanmiddag.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om maar even aan te geven hoe snel je van mening kunt veranderen, gisteren was zijn terugkeer bij Ajax je grootste wens, nu is het weer een calimero.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef twi het volgende:
Van Gaal volgt heel geforceerd de analyse van Van Gangelen, maar hij gelooft er maar bar weinig van. Geweldig toch, zo'n trainer die eerst zegt dat hij nooit zal klagen over de arbitrage omdat dat er niet toe doet en er nu ineens wel duidelijk de grootste twijfels aan trekt
Terughalen die held!
Als 't een Feyenoorder was die zo deed had je het fantastisch gevonden.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Jezus... Huntelaar. Wat een mongool zeg. Als ik Donk was zou ik hem de volgende wedstrijd gewoon vol op zijn knie raken. Dan maar een paar wedstrijden schorsing.
Dat deed die al hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Jezus... Huntelaar. Wat een mongool zeg. Als ik Donk was zou ik hem de volgende wedstrijd gewoon vol op zijn knie raken. Dan maar een paar wedstrijden schorsing.
Scheer je nu maar weer weg kakkerlakje.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n mongool in de selectie van Feyenoord gezien als Huntelaar. Moet je blij mee zijn met zo'n kind in je selectie.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Als 't een Feyenoorder was die zo deed had je het fantastisch gevonden.
=doe ff normaal=quote:
Ben er heel blij mee. Vooral in Rotterdam was 't fantastisch dat 'ie meespeeldequote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n mongool in de selectie van Feyenoord gezien als Huntelaar. Moet je blij mee zijn met zo'n kind in je selectie.
Nee je moet blij zijn met 11 suffe debieltjes die niet eens europees voetbal kunnen halenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n mongool in de selectie van Feyenoord gezien als Huntelaar. Moet je blij mee zijn met zo'n kind in je selectie.
Hoezo afloopt? Het is 3-0 geworden.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef SCH het volgende:
Toch wel jammer dat het zo afloopt, met zo'n onterecht doelpunt.
Tsja, dat had je over het competitietreffen in Alkmaar ook kunnen zeggen. Maar daar mag je dan weer niks over zeggen natuurlijk he, SCH?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef SCH het volgende:
Toch wel jammer dat het zo afloopt, met zo'n onterecht doelpunt.
En vorige week ging je janken toen ik een speler van AZ uitlachte met een blessurequote:Op zondag 27 mei 2007 19:38 schreef Vakkie_W het volgende:
HOezo? Daar was geen onterecht doelpunt toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat had je over het competitietreffen in Alkmaar ook kunnen zeggen. Maar daar mag je dan weer niks over zeggen natuurlijk he, SCH?
Leuke trollpoging, dat wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
HOezo? Daar was geen onterecht doelpunt toch?
Maar oh god, ik wil geen discussie. Ik dacht dat jullie het ook wel jamemr zouden vinden op deze manier te winnen maar het is blijkbaar weer moeilijk om toe te geven. Laat maar dan![]()
![]()
quote:
Grapjas. Nog schijnheilig doen ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]troll? ik ben serieus. Ik vind het altijd jammer dat belangrijke duels op die manier beslist worden. Jij niet?
Heb zelf smakelijk gelachen om blessure Leonardoquote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En vorige week ging je janken toen ik een speler van AZ uitlachte met een blessure![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar oh god, ik wil geen discussie. Ik dacht dat jullie het ook wel jamemr zouden vinden op deze manier te winnen maar het is blijkbaar weer moeilijk om toe te geven. Laat maar dan![]()
![]()
Ajax was stukken beter. Alsof die eerste goal alles heeft beslist.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef SCH het volgende:troll? ik ben serieus. Ik vind het altijd jammer dat belangrijke duels op die manier beslist worden. Jij niet?
Ik om jullie prestaties, en dat doe ik al jaren.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb zelf smakelijk gelachen om blessure Leonardo
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Liefste zijn kniebanden ook nog ff afscheuren.
Kan me geen ruk schelen. Ik ben geen Feyenoord supporter voor de prestaties.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:45 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik om jullie prestaties, en dat doe ik al jaren.![]()
Als je objectief bent wel, maar dat ben jij niet. Ik ook niet, maar heel Nederland sprak er schande van dat die goal werd goedgekeurd.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
Whehe, wat ben je toch een ouwe zuiger he. Ja, vreselijk dat de wedstrijd BESLIST is met de 1-0 buitenspelgoal. Dat er nog 2 doelpunten na vallen maakt natuurlijk NIETS uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]Alsof het mij wat kan bommen wie van de 2 er wint.
Die was wel vrij bepalend toch? Ik heb alleen de samenvatting gezien.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:45 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ajax was stukken beter. Alsof die eerste goal alles heeft beslist.
Hej Relnicht, daar was zeker we leen onterecht doelpunt is geloof ik zelfs door de meeste anti Ajax mensen nog wel toegegevenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Nee, wel voor de topspelers in jullie selectie ^Ô^ Rot toch even een end op kerel, zoek ergens een leven ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 19:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen. Ik ben geen Feyenoord supporter voor de prestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |