Hij sprong er direct voor, je ziet het heel duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd of Huntelaar het eerlijk toe gaat geven. Of dat men er weer omheen gaat draaien. Ik zet in op het smoesje dat hij uitgleed.
"We zijn geen koorknapenvereniging"quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Ik vraag me ook af wat ten Cate gaat zeggen. Toen ze van PSV verloren met 1-0 was die vrije trap geen echt doelpunt volgens hem. Ben benieuwd wat hij dan nu zegt over een buitenspeldoelpunt en een eigen goal.
Provocerend juichen? Nope.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Oh dat is een regel dat je zo niet mag juichen? Goed om te weten.
neej.. ik ben helaas nie voor AZ, Feyenoord, PSV enzquote:
Spelbederf als het spel stilstaat. Das knap.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spelbederf mag inderdaad niet. Begrijpend lezen.
Boehoe. De Zeeuw schopte Stekelenburg z'n kop d'r bijna vanaf in Alkmaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef antigluut het volgende:
Een fantastische klaas-jan huntelaar... JUIST ten cate!! lul maar lekker over je lieverdje..
KJH sprong tegen Waterman aan nadat hij de bal had afgegeven aan Gabri
wat een grote bek voor een jochie dat niet ouder kan zijn dan 17, Jorien?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef Robinho90 het volgende:
ajacieden die zeuren over calimero gedrag. Bij die amsterdamse kutclub zijn jullie er anders meester in!
En daar zeikten velen hier toch ook maanden over?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Boehoe. De Zeeuw schopte Stekelenburg z'n kop d'r bijna vanaf in Alkmaar.
Zo diep is Marcel niet eens afgezakt.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
wat een grote bek voor een jochie dat niet ouder kan zijn dan 17, Jorien?
Waarop de AZ'ers reageerden dat we niet moesten zeikenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En daar zeikten velen hier toch ook maanden over?
Wat jammer dat dat moppenprogramma met Ron Brandsteder niet meer bestaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef antigluut het volgende:
KJH sprong tegen Waterman aan nadat hij de bal had afgegeven aan Gabri
En nu doen sommigen precies hetzelfde. Lijken we toch allemaal op elkaarquote:Op zondag 27 mei 2007 17:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Waarop de AZ'ers reageerden dat we niet moesten zeiken.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En nu doen sommigen precies hetzelfde. Lijken we toch allemaal op elkaar
Want Stekelenburg ging ervoor liggen, Waterman stond nog een meter van KJH af.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van hequote:Op zondag 27 mei 2007 17:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Spelbederf als het spel stilstaat. Das knap.
Zo oud?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
wat een grote bek voor een jochie dat niet ouder kan zijn dan 17, Jorien?
Het wordt steeds spannenderquote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik heb mijn havo al een aantal jaartjes afgemaakt hoor. Ik ben een stukje ouder dan 19.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van he, ga eerst het VMBO afmaken en kom dan aub pas terug.
Idd dat was echt de domste uitspraak ooit.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van he, ga eerst het VMBO afmaken en kom dan aub pas terug.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb mijn havo al een aantal jaartjes afgemaakt hoor. Ik ben een stukje ouder dan 19.
Ten Cate heeft op zich gelijk, alleen is dat pas veranderd na de bekerfinale.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef antigluut het volgende:
Ten Cate: Met de play-offs zou het zo kunnen zijn dat de nummer 2 geen Europees voetbal gaat spelen.
Nummer 1 t/m 5 gaan sowieso Europa in, maar niet perse in de CL. Ten Cate, jongen, WEES EENS DUIDELIJK!!!
Je one-linertjes komen aan als een bomquote:
Ik zie hem doorpraten hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef venomsnake het volgende:
v.Gaal antwoord niet meer op Frits zegt ie..![]()
Hij beschuldigd frits evan kritische vragen te stellen aan AZ en niet aan Ajax..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die had zn Ajax trainingspak van 1995 aangetrokken of wat?
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je one-linertjes komen aan als een bom![]()
Kind
Frits is toch ook gewoon een neusje.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij beschuldigd frits evan kritische vragen te stellen aan AZ en niet aan Ajax..![]()
Internethooligan? Vertel?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.
Maar het valt ook niet mee he. Doordeweeks vuilnisman in het weekend internethooligan.
Zegt de gast die zowat 24/7 op FOK rondhangt?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.
Maar het valt ook niet mee he. Doordeweeks vuilnisman in het weekend internethooligan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |