Nee, maar het is wel leuk dat je voorronde cl speelt, maar dat hadden we dit seizoen ook zonder de play-offs gedaanquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar niemand boeide de play offs toch?
De voorronde CL boeit mij iig wel, de play offs kunnen wat mij betreft niet snel genoeg afgeschaft wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar niemand boeide de play offs toch?
Ik zei niks vorig jaar.quote:
Vandaar dat er vandaag geen enkele AZ supporter in het stadion zat?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef antigluut het volgende:
Maar ze worden toch in de eerste ronde uitgeschakeld door FC Kopenhagen, dus wat heb je eraan??
Boeie, wij hebben iig kans om in de CL komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef antigluut het volgende:
![]()
[..]
En toen werden jullie uitgeschakeld door FC Kopenhagen![]()
![]()
Dan hadden ze vorig jaar hun plek moeten afstaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Noshiba het volgende:
ik snap niet wat iedereen moeilijk doet, is toch gewoon terecht ajax is 2e geowrden en heeft recht op die plaats!
Omdat 020 het niet goed vond dat ze kwamen!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vandaar dat er vandaag geen enkele AZ supporter in het stadion zat?
Ajax toch ook...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Sukkel....
Eindelijk is er een club die tot de laatste dag strijdt voor kampioenschap en de finale van de beker haalt. AZ kan echt trots zijn op dit seizoen.
Bedanktquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef dndiek het volgende:
Gefeliciteerd voor de Ajax-fans
De resultaten tegen IK Start waren anders prima!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Adidah het volgende:
En nu maar hopen dat we geen Scandinavische tegenstander krijgen tijdens de voorrondes.
Ze vonden hun railrunnertje toch te duur?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:39 schreef antigluut het volgende:
[..]
Omdat 020 het niet goed vond dat ze kwamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |