Nee, maar het is wel leuk dat je voorronde cl speelt, maar dat hadden we dit seizoen ook zonder de play-offs gedaanquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar niemand boeide de play offs toch?
De voorronde CL boeit mij iig wel, de play offs kunnen wat mij betreft niet snel genoeg afgeschaft wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar niemand boeide de play offs toch?
Ik zei niks vorig jaar.quote:
Vandaar dat er vandaag geen enkele AZ supporter in het stadion zat?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef antigluut het volgende:
Maar ze worden toch in de eerste ronde uitgeschakeld door FC Kopenhagen, dus wat heb je eraan??
Boeie, wij hebben iig kans om in de CL komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef antigluut het volgende:
![]()
[..]
En toen werden jullie uitgeschakeld door FC Kopenhagen![]()
![]()
Dan hadden ze vorig jaar hun plek moeten afstaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Noshiba het volgende:
ik snap niet wat iedereen moeilijk doet, is toch gewoon terecht ajax is 2e geowrden en heeft recht op die plaats!
Omdat 020 het niet goed vond dat ze kwamen!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vandaar dat er vandaag geen enkele AZ supporter in het stadion zat?
Ajax toch ook...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Sukkel....
Eindelijk is er een club die tot de laatste dag strijdt voor kampioenschap en de finale van de beker haalt. AZ kan echt trots zijn op dit seizoen.
Bedanktquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef dndiek het volgende:
Gefeliciteerd voor de Ajax-fans
De resultaten tegen IK Start waren anders prima!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Adidah het volgende:
En nu maar hopen dat we geen Scandinavische tegenstander krijgen tijdens de voorrondes.
Ze vonden hun railrunnertje toch te duur?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:39 schreef antigluut het volgende:
[..]
Omdat 020 het niet goed vond dat ze kwamen!
wedden om 100 eu dat ajax milan niet tegenkomt?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Bernard0s het volgende:
Zo komt Ajax AC Milan of Werder Bremen tegen.
Mwah, de laatste paar weken maken veel goed voor Ajax. Maar de uitschakeling in de voorronde cl en in de titelstrijd waren natuurlijk rampzalig.quote:
Bedoel je niet ANTI voetbalquote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft AZ gewoon helemaal niets, met dat 'mooie' voetbal![]()
AJAX![]()
![]()
![]()
In de poules van de CL misschien ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Bernard0s het volgende:
Zo komt Ajax AC Milan of Werder Bremen tegen.
Nee, maar ze vonden bussen veel leuker zoals jullie dat ook vinden en de rest van de voetbalsupporters ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ze vonden hun railrunnertje toch te duur?
Oh nee dat kon niet ofzo toch? Ze kunnen alleen ploegen uit de 2e voorronde treffen?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wedden om 100 eu dat ajax milan niet tegenkomt?
oh, dan werkte de buitenspelval niet goed!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef venomsnake het volgende:
whaha, die van Gaal.. ''dat jij dat allemaal weet'''![]()
mms://213.75.12.112/EREDIV04 kost wel nog 4 euro dus je kan net zo goed vanavond 19:00 naar Tien kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef HellFreez het volgende:
heeft iemand een link voor de pers conferentie?
PSVquote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Vind wel dat Ten Cate terug kan kijken op een geslaagd seizoen. Volop meegedaan voor de titel. Dat na het rampzalige vorige seizoen.
De beker winnen en de play-offs winnen. Dan bevestig je duidelijk dat je de op een na beste was van dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |