Idd dat was echt de domste uitspraak ooit.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van he, ga eerst het VMBO afmaken en kom dan aub pas terug.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb mijn havo al een aantal jaartjes afgemaakt hoor. Ik ben een stukje ouder dan 19.
Ten Cate heeft op zich gelijk, alleen is dat pas veranderd na de bekerfinale.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef antigluut het volgende:
Ten Cate: Met de play-offs zou het zo kunnen zijn dat de nummer 2 geen Europees voetbal gaat spelen.
Nummer 1 t/m 5 gaan sowieso Europa in, maar niet perse in de CL. Ten Cate, jongen, WEES EENS DUIDELIJK!!!
Je one-linertjes komen aan als een bomquote:
Ik zie hem doorpraten hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef venomsnake het volgende:
v.Gaal antwoord niet meer op Frits zegt ie..![]()
Hij beschuldigd frits evan kritische vragen te stellen aan AZ en niet aan Ajax..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die had zn Ajax trainingspak van 1995 aangetrokken of wat?
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je one-linertjes komen aan als een bom![]()
Kind
Frits is toch ook gewoon een neusje.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij beschuldigd frits evan kritische vragen te stellen aan AZ en niet aan Ajax..![]()
Internethooligan? Vertel?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.
Maar het valt ook niet mee he. Doordeweeks vuilnisman in het weekend internethooligan.
Zegt de gast die zowat 24/7 op FOK rondhangt?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.
Maar het valt ook niet mee he. Doordeweeks vuilnisman in het weekend internethooligan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |