abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49856351
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef BonJovi het volgende:
we zeggen het maar zo:

IF YOU WANT IT OR NOT, AFCA CBS!
Centraal Bureau Statistiek?
  maandag 28 mei 2007 @ 18:51:34 #77
168739 Red_85
'echt wel'
pi_49860037
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ach, het is maar hoe je het bekijkt.

Ajax heeft heel moeizaam zijn doelstellingen bereikt (prijzen + CL).
AZ heeft ruimschoots zijn doelstellingen gehaald (in de top meedraaien).

Ondanks geen prijzen winnen kan je dan wel zeggen dat AZ het doelstellingtechnisch gezien beter heeft gedaan dan ajax
always look on the bright side eh...
meestrijden om de titel tot de laatste dag, overwinteren in Europa en CL halen.
alles is behaald dus. klaar. jammergenoeg geen titel, die hebben We laten liggen in waalwijk.

voor volgend jaar moet de titel er op staan vind ik. ik zou niet weten waarom niet, zoals het er naar uit ziet gaat alleen Wesley weg. voor de rest houd je dan een selectie over dat echt wel kan overwinteren in een Europees tournooi en de titel kan veroveren.

overigens, voor iedere Ajax hater die hoopt dat We Kopehagen loten, dat hopen de spelers ook, zoiets als revange, dus ik denk dat jullie moeten hopen op die rus die er in zit ofsow.

edit:

@ Stargazer, vet onderschrift
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 28 mei 2007 @ 18:54:40 #78
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_49860154
Btw gewoon een fout van die verdediger als die op tijd stapt staat KJH ook gewoon buitenspel
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_49860281
Jammer voor AZ. Maar dat is voetbal.
pi_49863684
Geweldig die ajax supporters, de hele 1e helft doodstil. Pas toen ze scoorden begonnen ze te zingen. Als ze tegen RKC moeten komt de helft niet eens opdagen en ik durf te wedden dat bij een achterstand een kwartier voor tijd al weggaan. Het allergrootste namaakpubliek dat er bestaat.
Hier op Fok komen alle "ajax supporters" ook weer uit hun holletje, terwijl de meeste nog nooit in de Arena zijn geweest.
pi_49864150
En dat zegt een az gloryhunter?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49864227
AZ werd helemaal weggespeeld gisteren, met 3-0 kwamen ze nog goed weg. Niks mazzel dus, laf anti-voetbal van AZ.
pi_49864298
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:24 schreef nz1900 het volgende:
Geweldig die ajax supporters, de hele 1e helft doodstil. Pas toen ze scoorden begonnen ze te zingen. Als ze tegen RKC moeten komt de helft niet eens opdagen en ik durf te wedden dat bij een achterstand een kwartier voor tijd al weggaan. Het allergrootste namaakpubliek dat er bestaat.
Hier op Fok komen alle "ajax supporters" ook weer uit hun holletje, terwijl de meeste nog nooit in de Arena zijn geweest.
Viel wel mee, bovendien waren het 75% dagjesmensen vanwege de boycot. En ik heb AZ ook weinig gehoord gisteren met hun gejank Grote clubs hebben al jaaaaren last van zulke combi's en nu gebeurt het AZ één keer... get used to it.
pi_49864459
AZ
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_49866236
quote:
't waren voornamelijk dagjesmensen pipo en AZ zingt bij uitwedstrijden helemaal niet, omdat er dan maar 100-200 zijn
Love is in the air!
pi_49867155
quote:
Ook al waren het inderdaad vooral dagjesmensen, de sfeer zat er goed in hoor. Er werd weliswaar niet zo gezongen als tijdens de finale (hoe heerlijk was dat!) maar stil was het zeer zeker niet.

Maargoed, zeggen dat Ajax supporters alleen zingen als ze winnen, is het zelfde als zeggen dat Feyenoord het trouwste supporterslegioen heeft. Allebei gebaseerd op mythes, en allebei niet waar.
pi_49867247
We krijgen bovendien steeds meer complimenten over hoe we het team steunen. Maar ja laat dat pikkie maar lullen met zn klappertje.
  maandag 28 mei 2007 @ 21:55:49 #88
157361 jors
stripheld
pi_49867451
ga maar lekker janken
ik zie liever ajax in de CL dan AZ
off the wall
  maandag 28 mei 2007 @ 22:30:28 #89
158851 Arockalypse
Da's logisch
pi_49868937
Louis is een held, dat staat buiten kijf. Maar als meneer verliest is iedereen het schuld behalve van Gaal zelf, en dat is een ernstig manco in zijn persoonlijkheid. Het zal waarschijnlijk komen omdat van Gaal in zijn carriëre gewoon veel gewonnen heeft en het principe van verliezen op deze manier nooit zal accepteren. Als je het zo bekijkt is het een schitterende karaktertrek, van de andere kant is het ont-zet-tend irritant. AZ werd benadeeld door de scheids, alhoewel het voor de scheids bijna onmogelijk was om te zien, maar Ajax heeft wat dat betreft ook al het nodige meegemaakt deze competitie. O.a. tegen AZ zelf. Het is ergens wel begrijpelijk hoor de frustratie van Louis. Het zelf in eigen hand hebben om kampioen te worden, het verspelen. De Beker heel erg ongelukkig verliezen op penalties en nu ook de play-offs door de neus geboord zien worden. Geen wonder dat een trainer mokkig wordt, dat is menselijk.

Van de andere kant verdiend Ajax het het meeste, puur op vechtlust. Deze wedstrijd in de play-offs als voorbeeld genomen. In de competitie hadden beide ploegen evenveel kans om te winnen, en hier wil ik het voorbeeld van de Zeeuw op Stekelenburg nog eens aanhalen. Wat de Zeeuw daar deed kun je je vraagtekens bij zetten -onbesuisd inglijden- maar Stekelenburg had zelf veel zekerder moeten zijn en die bal vol overtuiging naar zich toe moeten trekken. Dat verklaarde van Gaal ook na afloop. Maar dat terzijde, terug naar de wedstrijd. AZ speelde inderdaad vanaf het begin laf voetbal, tijdrekken etc. En dan roep je het als ploeg over jezelf af. Van Gaal zou dit moeten weten, en nu weet hij het ook zeker vrees ik. Een tweede punt is dat Ajax niet voor niets tweede is geworden en gewoon recht heeft op voorronde Champions League.

Als laatste, de actie van Huntelaar na het eigen doelpunt van Ryan Donk. Tja, het is wederom begrijpelijk, menselijk dat een speler dit soort gedrag gaat vertonen na de gehele wedstrijd te zijn gesard, nagetrapt en gekleineerd te zijn geworden door een broekie als Donk. Dat is voetbal, deal with it. Ik kan me nog een actie van Ruud van Nistelrooy herrineren in een kwalificatiewedstrijde tegen .....?......, hij miste kort van te voren een penalty en een verdediger liet Ruud even in zijn gezicht weten dat hij daar heel blij mee was, Ruud scoorde vervolgens de verossende treffer -ik weet nog steeds niet tegen wie dat was- en juichtte uitbundig in het gezicht van diezelfde verdediger, toen vonden we het allemaal prachtig. Nu, omdat het twee rivaliserende clubs zijn, is het provocerend en ongepast. Think outside the box mensen.

Verder wens ik iedereen een leuk EK -21, want dan horen we (Ajax, AZ, Feyenoord en alle andere prachtige Eredivisieclubs) er weer allemaal bij. Proost van een Ajacied, die het AZ ook van harte had gegund.
pi_49872367
Andorra
  dinsdag 29 mei 2007 @ 08:30:27 #91
158851 Arockalypse
Da's logisch
pi_49877028
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef Kanogor het volgende:
Andorra
Exact
pi_49884191
quote:
Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef BB-boy het volgende:
We krijgen bovendien steeds meer complimenten over hoe we het team steunen. Maar ja laat dat pikkie maar lullen met zn klappertje.
Hoe de 15.000 man in de finale van de Gatorade cup Ajax erdoorheen gesleept heeft met 10 man na die rode kaart was ongehoord
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_49884496
Loop niet te huilen. Als AZ in de CL hoorde hadden ze wel gewonnen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49885030
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:35 schreef Roberto258 het volgende:
Hoe de 15.000 man in de finale van de Gatorade cup Ajax erdoorheen gesleept heeft met 10 man na die rode kaart was ongehoord
Eingelijk best wel heel erg dat dat toen zo uitzonderlijk was. Ajaxpubliek hoort continue zijn publiek zo te steunen.....die uitzondering is dan ook eigenlijk maar triest
wij van AZ zijn tenminste nog constant met onze klappertjes
pi_49885098
Steunen is wat anders dan met je klappertjes zwaaien. Bovendien was het geen uitzondering.
pi_49885821
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:02 schreef BB-boy het volgende:
Steunen is wat anders dan met je klappertjes zwaaien. Bovendien was het geen uitzondering.
Ook is dat is steunen; dat jij het triest vindt is weer een hele andere zaak.
En als het geen uitzondering was...waarom wordt er dan zo uitbundig over gedaan? Als zoiets normaal is, hoeft dat niet speicaal voor die wedstrijd benadrukt te worden
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:45:08 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_49886611
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ook is dat is steunen; dat jij het triest vindt is weer een hele andere zaak.
En als het geen uitzondering was...waarom wordt er dan zo uitbundig over gedaan? Als zoiets normaal is, hoeft dat niet speicaal voor die wedstrijd benadrukt te worden
Je zegt wel dat jullie constant zijn met jullie klappertjes, maar die heb ik toen ook maar 5 minuten gehoord, en nog een paar minuutjes "Danny Danny Koev, Danny Danny Koev" (op de melodie van Daddy Cool..). Dan is 't niveau wel erg laag als jullie zo constant zijn...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_49886846
Meer dan terecht! Ajax naar de voorronde en hopelijk weer de CL in!!
...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:52:41 #99
144213 Adidah
Het was wraak
pi_49886896
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Je zegt wel dat jullie constant zijn met jullie klappertjes, maar die heb ik toen ook maar 5 minuten gehoord, en nog een paar minuutjes "Danny Danny Koev, Danny Danny Koev" (op de melodie van Daddy Cool..). Dan is 't niveau wel erg laag als jullie zo constant zijn...
Dus dat was het . Die liedjes klinken trouwens allemaal voor geen meter. Retteketet AZ...wat een kleuterklas niveau .
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:35:32 #100
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_49888486
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN ALKMAAR
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: