Ja denk ook dat de scheidsrechter is omgekocht. Of misschien is het een complot van de KNVB om Ajax de CL in te helpen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef savelkoul het volgende:
Wedstrijd is gefixed. Die eerste goal kan echt niet
,,We worden weer genaaid"quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar maakte toch wel deel uit van het spel? Dus buitenspel lijkt mij. Maar ik als Ajacied ben er blij mee, ik zit nu al te watertanden voor de reactie van Van Gaal![]()
Damn, dat kan je toch niet missenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
moeilijk om te zien of KJH verlengt
Keepersfout zeker ?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef Ludacriss het volgende:
Nee ik denk dat Ajax zo nog wel de 3-0 maakt.
Ik hoop toch stiekem op 2-1 nog, en dan verlengenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef Ludacriss het volgende:
Nee ik denk dat Ajax zo nog wel de 3-0 maakt.
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Assist van Perez staat op VI.nl dus KJH niet geraakt
Ik zou niet op de uitslag wachten, ik kan je nu al vertellen dat je niet geslaagd bent voor je VMBO examen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef addertje het volgende:
RYAN DONK speelt een paaar wedstrijdjes leuk en dan is het opeens de nieuwe koeman of zo sjonge sjonge het is gewoon een middelatige verdeiger niet dat ik er vind jodu rulez
Je bedoelt de KNJB?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Ja denk ook dat de scheidsrechter is omgekocht. Of misschien is het een complot van de KNVB om Ajax de CL in te helpen.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VI.nl heeft altijd gelijk. We zijn er uit!
Ja maar volgens mij raak de bal in de kluts tegen via die AZ'er en komt zo bij Heitinga terecht. Dan is het toch geen buitenspel meer?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
moeilijk om te zien of KJH verlengt
't is nog een jonge gozer , die alleen maar kan groeien...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef addertje het volgende:
RYAN DONK speelt een paaar wedstrijdjes leuk en dan is het opeens de nieuwe koeman of zo sjonge sjonge het is gewoon een middelatige verdeiger niet dat ik er vind jodu rulez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |