quote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Donk liep al een tijdje te zieken hoor
ja okequote:
Werder Bremen uitquote:Op zondag 27 mei 2007 16:01 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Denk dat het aantal fouten dat Donk dit seizoen gemaakt heeft toch wel aangeeft dat Donk lang niet zo goed is.
Kj raakt em niet (volgens scheids en grens) dus wat is er erg ? dat het voordeel van de twijfel aan de aanvallende ploeg wordt gegeven ?quote:
Reclame is leuk manquote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef PPL het volgende:
Opbokken met die reclame op Radio1 !
Assist van Perez staat op VI.nl dus KJH niet geraaktquote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef manny het volgende:
[..]
Kj raakt em niet (volgens scheids en grens) dus wat is er erg ? dat het voordeel van de twijfel aan de aanvallende ploeg wordt gegeven ?
Ja dat mag niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef manny het volgende:
[..]
Kj raakt em niet (volgens scheids en grens) dus wat is er erg ? dat het voordeel van de twijfel aan de aanvallende ploeg wordt gegeven ?
Net als met Vlaar toen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
1 wedstrijd en het is meteen een nieuwe jaap stam![]()
Maar maakte toch wel deel uit van het spel? Dus buitenspel lijkt mij. Maar ik als Ajacied ben er blij mee, ik zit nu al te watertanden voor de reactie van Van Gaalquote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef manny het volgende:
[..]
Was het wel KJH die de bal nog aanraakte dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef savelkoul het volgende:
Wedstrijd is gefixed. Die eerste goal kan echt niet
VI.nl heeft altijd gelijk. We zijn er uit!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Assist van Perez staat op VI.nl dus KJH niet geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |