ja man ik juich pas als het over is. AZ kennendequote:Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
het kan nog steeds FOUT gaan he...
Vaduzquote:Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe nu maar een AZ goal, lekker verlengen.
Ach ik vond het toen van RvN ook niet kunnen, maar ja toen vond iedereen het goed en normaal. Dus waarom zou ik dit dan erg vinden?quote:
Bonk bonk Ryan Donk, zijn moeder was boos, want zijn penis die stonk!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
He kan iemand nog ff een grapje maken met iets wat op donk rijmt?
bonk bonk ofzo
Dat was toch compleet anders?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach ik vond het toen van RvN ook niet kunnen, maar ja toen vond iedereen het goed en normaal. Dus waarom zou ik dit dan erg vinden?
http://s184.photobucket.com/albums/x272/RayMania4/?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
We gaan doorrrrr... zijn er trouwens gifjes?
Donkey Kong , het rijmt niet , maar heeft wel z'n uiterlijk meequote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
He kan iemand nog ff een grapje maken met iets wat op donk rijmt?
bonk bonk ofzo
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Bonk bonk Ryan Donk, zijn moeder was boos, want zijn penis die stonk!![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef PrinceSL het volgende:
Wat een trieste actie weer eens van Huntelaar. (overigens compleet anders dan Van Nistelrooy, die werd eerst zelf uitgelachen na de gemiste penalty)
De vraag is echter, heeft KJH de bal geraakt? Zo ja, dan is het buitenspel. Zo nee, dan is het een geldig doelpunt.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk buitenspel ja, dat zie je zo.
Neej die Donk liep ook te zieken tegen KJH, maar goed als het bij Ajax spelers is dan is het vaak "anders"quote:
Hehe, De Zeeuwquote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef Mr-Sander het volgende:
Wel zielig voor die jonge negerHad het liever bij De Zeeuw gezien
oh jij had die 4 meter buitenspel goal gemist?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Achterbakse goal? Wat ben jij voor zwakstromer, een eigen doelpunt is achterbaks?
die ruud werd in die wedstrijd uitgedaagd, klaas jan niet hequote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach ik vond het toen van RvN ook niet kunnen, maar ja toen vond iedereen het goed en normaal. Dus waarom zou ik dit dan erg vinden?
Donk was/is wel reteirritant.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
die ruud werd in die wedstrijd uitgedaagd, klaas jan niet he![]()
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:57 schreef Nashje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
ANDERS BEN JE EFFE TOSTI'S MAKEN MET WARME CHOCOLADEMELK EN KOM JE TERUG MET 2-0.
OH OH OH SJONNIEEEEEEE BONK BONK BONKIE RYAN DONKIE
Donk liep al een tijdje te zieken hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
die ruud werd in die wedstrijd uitgedaagd, klaas jan niet he![]()
Nee joh, we hebben dan Delorge, kan niet misgaanquote:Op zondag 27 mei 2007 15:58 schreef Mr-Sander het volgende:
Najah, des te groter is de teleurstelling straks weer, als we verliezen van een APOEL Nicosia in de voorronde CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |