Dat EK is geldklopperij. Ga wat leuks doen met je geld.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
Godverdomme zeg, kinderen en uitkeringstrekkers kunnen zo'n beetje gratis naar dat EK toe en ik moet de volle mep betalen![]()
Waar heb je dat vandaan? Dat slaat toch nergens op.... als dat echt zo is, dan ik ookquote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
Godverdomme zeg, kinderen en uitkeringstrekkers kunnen zo'n beetje gratis naar dat EK toe en ik moet de volle mep betalen![]()
Als je een Arnhemcard heb (kaart die Malbuuuhhh... mensen krijgen als ze onder een bapaald loon zitten) kan je kaarten halen voor een euro of 3 en er gaan ook complete basischolen als "cultuuruitje"quote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Dat slaat toch nergens op.... als dat echt zo is, dan ik ook![]()
Ga je nog stemmen knul? Of uberhaupt iemand die vandaag de stembus induikt?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Dat slaat toch nergens op.... als dat echt zo is, dan ik ook![]()
EK is tegenwoordig cultuur?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je een Arnhemcard heb (kaart die Malbuuuhhh... mensen krijgen als ze onder een bapaald loon zitten) kan je kaarten halen voor een euro of 3 en er gaan ook complete basischolen als "cultuuruitje"![]()
Ik weet niet wat Smeich doet maar ik ga vandaag voor het eerst sinds ik mag stemmen niet stemmenquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:59 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ga je nog stemmen knul? Of uberhaupt iemand die vandaag de stembus induikt?
Ohh goodies...quote:14:25 uur Utrecht<->Arnhem Door een aanrijding met een auto rijden er tussen Ede-Wageningen en Arnhem geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
Kan je maar beter zorgen dat de gene welke jij het mooist of minst lelijk vindt er komt, of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga toch niet over een haven stemmen? Je kan alleen maar voor stemmen!
Neen, zie het niet stemmen als een blanco stem. Want tja, dat kan je niet aan de stemcomputerquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kan je maar beter zorgen dat de gene welke jij het mooist of minst lelijk vindt er komt, of niet?
Vanavond om 21:30 is de uitslag bekend. Ik denk dat het "ja" wordtquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:13 schreef Elvislives het volgende:
Arnhem is nooit zo snel met verkiezingsuitslagen, laat staan als ze het helemaal zelf moeten organiseren...
Volgens TVGelderland nog geen 5% bij sommige stembureau's om 12 uurquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef -skippybal- het volgende:
Er moet ook boven de 30% opkomst zijn, anders gaan ze er niet eens naar luisteren.
Volgens mij gaan ze dat echt niet halen. Ik ken gewoon NIEMAND die gaat "stemmen"
En over TVGelderland gesproken, is er iemand in staat screenshots te maken van de dagelijkse kleding van Jordi Bloem, de Piet Paulusma van TVG? Vandaag een prachtig wit gestreepte blouse met, je raadt het al: bloemetjes erop!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Volgens TVGelderland nog geen 5% bij sommige stembureau's om 12 uur
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Volgens TVGelderland nog geen 5% bij sommige stembureau's om 12 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |