Hun tune werd gebruikt bij het WK-programma van B&vD en "Wir sind Helden", sprak Lothar Mattheus als antwoord op de vraag waarom Duitsers voetbalwedstrijden altijd wonnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef knars het volgende:
Wel grappig, dat Wir Sind Helden. wat hadden zij ook al weer met voetbal te maken (ik wil 2 dingen horen, en ja, ik heb dit vorige zomer op een iets andere manier gevraagd...)
Nee, ik denk ik probeer eens wat.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef knars het volgende:
Wat bukgeit zegt klopt, dat van Der Lothar kan ik niet zo plaatsen... bron?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef knars het volgende:
Wel grappig, dat Wir Sind Helden. wat hadden zij ook al weer met voetbal te maken (ik wil 2 dingen horen, en ja, ik heb dit vorige zomer op een iets andere manier gevraagd... )
was dat niet zo'n manager spel van de Champions league ofzo? kan me de vraag van de vorige keer nog vaag herinnerenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:37 schreef bartrid het volgende:
Was dat spel een voetbalspel?
of een ander willekeurig deel uit de fifa seriequote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Fifa 07?
Wat is dit?quote:Veertig duizend mensen boven op een kluit
Zijn 't indianen, wat zien die lui der uit
Vierenveertig poten in een korte broek
De wedstrijd kan beginnen, maar de bal is zoek
Hé, ik zie de bal al liggen
Waar?
Hij zit al in de goal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |