Misschien heb je iets niet goed ingevuld, en issie na het scanproces blijven hangen. Toch zeker geen bijlages bij gedaan of zo hè?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:45 schreef loving_mama het volgende:
Ik begin bijna bang te worden dat de postbode mijn aangifte achterover gedrukt heeft,.....
![]()
Brrr,... eng idee,....![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Toeps het volgende:
(Als je ziet wat mensen allemaal invullen/meesturen...Dat wordt ingescand en kun je letterlijk inzien. Mensen die serieus bij bruto jaarinkomen "ongeveer 100 euro per week" neerkrabbelen, en naast het vakje "heeft u meer dan 3 kinderen, kruis dan hier aan" krabbelen: "ik heb twee".
En dan verbaasd dat het niet doorkomt.
)
Dan zou ik eens bellen, misschien is ie opgegeten door de scanner.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:56 schreef loving_mama het volgende:
@ Toeps
Nee geen bijlages oid,..... behoorlijk standaard aangifte geloof ik zo,....eigenlijk nagenoeg hetzelfde als voorgaande jaren,....
Jahoor, alles is aangegevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:35 schreef DonJames het volgende:
De heffingsrente wordt over het hele bedrag van de aanslag berekend. De aanslag is het bedrag wat je nog aan belasting verschuldigt bent. Dat berekenen ze dan weer over al jouw inkomen, of dat nou bestaat uit winst, loon, aanmerkelijk belang, box 3 of wat dan ook. Dus niet alleen over het deel wat je in loondienst bent geweest, maar ik neem aan dat je dat deel wel hebt aangegeven?
Misschien een goed ideequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan zou ik eens bellen, misschien is ie opgegeten door de scanner.
1 juliquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:39 schreef Rekkie het volgende:
Was het nu voor 1 juni of voor 1 juli bericht??
Die dagtekening heb ik ook gekregen. Heb jij het geld al op de rekening en welke bank heb jij??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:03 schreef Fredgroes het volgende:
vandaag de brief ontvangen met dagtekening 5 juni dat er 1255 eurotjes op mijn rekening bijgestort gaan worden!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |