Ik word al misselijk als ik het leesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:50 schreef speknek het volgende:
[..].
(beetje oud, maar goed, had het niet gezien in het vorige topic)
TP was de laatste Zelda zoals we die kennen. Zelfde wereld zal dus wel niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef Oksel het volgende:
Op de E3 gaan ze Zelda: TTP II aankondigen. Zelda Engine, zelfde wereld, andere dungeon's. Moeilijkere vijanden, andere puzzels.
Maar met zoveel geweld móet het natuurlijk wel een toffe game worden!!1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik het lees
Lijkt me sterk?! Zelda games zijn volgens mij nog nooit op zo'n manier 'uitgemolken'.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef Oksel het volgende:
Op de E3 gaan ze Zelda: TTP II aankondigen. Zelda Engine, zelfde wereld, andere dungeon's. Moeilijkere vijanden, andere puzzels.
Majora's Maskquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:07 schreef Pronk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk?! Zelda games zijn volgens mij nog nooit op zo'n manier 'uitgemolken'.
Als je Majora's Mask gespeeld hebt weet je dat het compleet anders is als OOT.quote:
Nou, jij hebt er ook niet veel verstand van zie ik alweerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef Oksel het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je Majora's Mask gespeeld hebt weet je dat het compleet anders is als OOT.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:07 schreef Pronk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk?! Zelda games zijn volgens mij nog nooit op zo'n manier 'uitgemolken'.
gaf de vergelijking alleen weer...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef Oksel het volgende:
Dat weet ik. Ook als je het andere citeert klopt het nog niet wat je zegt. MM is compleet anders als OOT. Zo'n beetje het enige wat ze gemeen hebben zijn de engine en de basisgameplay.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
[..]
gaf de vergelijking alleen weer...zeg niet dat het uitmelken is...
Smash bros goes Mortal Combat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:35 schreef EvilMarc het volgende:
http://www.smashbros.com/
Finishing Moves !!!
Meer als in items die net zo sterk zijn als de hammer in SSM:M.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:35 schreef EvilMarc het volgende:
http://www.smashbros.com/
Finishing Moves !!!
Voor dit soort vragen is nu google uitgevonden. Dan tik je in je browser (dat is waar je mee op internet pagina`s kijkt) www.google.com of www.google.nl .quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef _GdR_ het volgende:
dat killer7 ziet er ruig uit hej.
wat voor soort game is dat?
oke deze ultiem bijdehandte opmerking zal ik onthouden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen is nu google uitgevonden. Dan tik je in je browser (dat is waar je mee op internet pagina`s kijkt) www.google.com of www.google.nl .
Dan vul je in wat je eigenlijk wilt weten.
Dus vul je in killer 7 zoals jij wilt.
Dan kom je hier uit.
Kijk informatie die jij wilt wetenHandig is dat hé !
vage verhalen zijn tof zolang het einde maar goed in elkaar valt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef Lexie het volgende:
Killer 7 moet het er van hebben dat het een aparte game is. Te apart voor mij. Grafisch is het een topgame, maar de gameplay en het bizarre en moeilijk te volgen verhaal dan daar te veel afbreuk aan m.i.
Je had het net over gezellig lullen over games. Niet helpdeskje spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vage verhalen zijn tof zolang het einde maar goed in elkaar valt.
maar hoe speel je t? is geen fps of 3rd person. volgens mijn bevindingen van de screens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |