Als je heel dit topic ff snel scanned, dan weet je snel veel meer..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:45 schreef Discovered het volgende:
[..]
Oww, ik dacht dat je met elkaar kon praten. Maar heb nog een vraagje kan je misshien later als er een online mode komt naar WiI games , en dan praten met de remote controller waar de klein luidspreker zit ??
quote:Wii hits 2007 UK sales high
13:45, Jun 1st 2007 by Tim Ingham
Console tops Easter revenues
Nintendo enjoyed its biggest sales period of 2007 for Wii last week, MCV can reveal.
According to the platform holder’s internal figures, the week ending May 29th beat every other period in the year – including the traditional sales peak of the Easter holiday.
The news bodes well for both stock-starved retailers and consumers desperate to get their hands on the console – with the upturn in sales signifying an increase of hardware hitting the channel.
Last month, MCV unveiled full global, European and UK data for Wii and DS sales, with the home console having sold 5.84 million units worldwide since launch.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
De MII was een luchtschip van Grosz-Basenach.
Na de bouw van de MI, werd de kiel gelegd voor het derde schip van Grosz-Basenach. Het werd de MII. De MII was een halfstar luchtschip, en had een inhoud van 5500 m³. Het schip werd, mede dankzij dat de heer Grosz majoor was in het Duitse leger, verkocht aan het leger en toegevoegd aan de sterkte van de luchtschepen van het Luftschifferbataillon bij Berlijn Reinikendorf.
Gegevens MI
M³ gas: 5500 m³ waterstof, later 5600 m³
Lengte: 66,5 m, later 72,3 m
Diameter: 11,1 m
Gebruik: Militair
Motoren: 2 maal Körting motoren van 75 pk
Maximum snelheid: 47 km/u
Eerste vaart: 26 maart 1909
of te welquote:Un Medal Of Honor exclusif à la Wii ?
Posté par luigi le 01/06/07 @ 20:19
Patrick Gilmore, producteur chez Electronic Arts était à Paris pour présenter Medal of Honor: Airborne prévu sur consoles nouvelle génération et PC. Eh bien sachez qu’il ont confié au site clubic.com qu’un nouveau Medal of Honor exclusif à la Wii pourrait être dévoilé prochainement. Voilà une très bonne nouvelle et on espère que c’est n’est pas du vent.
quote:
Patrick Nagel, stellvertretender Marketing Manager bei Nintendo Deutschland, stand Magnus bei einem Besuch im Nintendo Center in Großostheim Rede und Antwort.
Patrick verrät Euch in dem Interview einige Details zu Nintendos Produktpolitik in Deutschland, dass er selber in vielen Gameforen unterwegs ist & erwähnt sogar, dass man plant, Mario Kart Wii ("mit etwas Glück") und Metroid Prime 3 ("definitiv") noch in diesem Jahr in Deutschland zu veröffentlichen. Wenn das mal keine Gründe sind, einzuschalten!
quote:
- They seem to like Scarface Wii. 4 different control settings (Casual/Normal/Advanced/Expert) with different bounding box sizes for freeaim. Good looking for a Wii game.
-Apparently, Scarface Wii has proper self-shadowing in the lastest build (it was about freakin' time). And lol at "Splatter Cell"
- Manhunt 2 "impressively violent", "ridiculous". Rockstar wants controversy on Wii. Matt thinks it may do well on Wii since he saw in the NeoGAF thread (shoutout!) that most people were getting it on Wii. Lot of variety, Peer calls it "Splatter Cell".
- They have RE 4 Wii, but can't play it yet due to not having the right debugger software.
- Talking a bunch about how Mario Party 8 sucks
- Activision/Ubisoft promising more support for Wii
- New gameplay mechanics in new Naruto coming out v.s. EX
- Talking about the Fortune article and how much money Nintendo is making. They don't think they will see a pricedrop this winter, but maybe a new color (black) console.
- E3 will be insane... they don't know about any of the "megatons" yet, just a few things.
- Company trying to get a publisher for an adult Wii game that could be huge. Game will be unveiled within a couple weeks on IGN if they don't get a publisher within the next couple weeks. Not a garage developer or Tier C dev.
- The IGN Wii Virtual Console game is on hold... they're working more on their full game concept right now.
-Matt said: "I can guarantee that Retro will do something after the Prime trilogy is done."
kut gamesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Party 8
Ik ga m wel halen denk ik omdat het toch altijd wel leuk is, maaromdat het toch tegen schijnt te vallen.
Verder hebben we niet veel aan die Wiikly omdat het of over kutgames gaat (Scarface, Manhunt) of teveel hype is (E3)
Ook op de PS3 speel ik niet uit mezelf games als Scarface hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:42 schreef depax het volgende:
[..]
kut games![]()
op de ps3 zou je ze wel spelen vind je ze te mature voor je
kijk eerst eens de videos scarface ziet er leuk uit.
mariokartquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:11 schreef GGMM het volgende:
Aangezien mijn submit's in het gameforum nooit toegevoegd worden () zal ik het hier neer zetten:
Activision zal zwaar in Wii investeren
De GameCube faalde als console wanneer we kijken naar de ondersteuning van third-party ontwikkelaars. Bij de Wii lijkt dit gelukkig een stuk beter te gaan, ook Activision toont nog maar eens haar interesse.
Tijdens een conferentie van de ontwikkelaar liet CEO Robert Kotick weten dat Activision de Nintendo Wii in de toekomst zwaar zal ondersteunen. Dit in tegenstelling tot de GameCube waar ze de vooruitzichten een stuk minder zonnig inschatten.
Kotick geeft aan dat de verwachtingen voor de Wii een stuk beter zijn dan die van voorgaande Nintendo platformen. Voor het eerst in tijden denkt hij dat de third-party ontwikkelaars bij Nintendo consoles in een betere positie zijn dan de first-party ontwikkelaars. Wij hopen dan wel dat ze dit ook kunnen uitdrukken in kwaliteitsgames, iets wat nog lijkt te ontbreken op de Wii.
---
Wat laat Nintendo tijdens de E3 zien?
Nog anderhalve maand en dan is het weer tijd voor de E3. Hoewel de vorm van deze E3 anders is dan voorgaande jaren hopen we toch weer het nodige nieuws te kunnen brengen.
Natuurlijk zijn er voorafgaande aan de E3 weer de nodige geruchten, zo ook over wat Nintendo voor ons in petto heeft voor de Nintendo Wii.
Jeux-France laat weten dat Nintendo op de E3 eindelijk de definitieve releasedata zal laten weten voor Smash Bros. Brawl en Mario Galaxy. Verder zullen ze ook Mario Kart voor het eerst laten zien en een grootse onthulling doen op hardwaregebied
Ben benieuwd wat de reden voor dit besluit is, PS3 en 360 die niet goed verkopen?quote:Pirates 3 in Japan exclusief voor Nintendo
In Japan verschijnt het spel van Pirates of the Caribbean: At World's End exclusief voor de Nintendo spelplatformen.
Momenteel is het derde deel in de Pirates of the Caribbean serie, At World's End genaamd, één van de best bezochte films in de bioscopen. Bij een blockbuster van zo'n formaat zou je toch verwachten dat de uitgever van het bijbehorende spel de populariteit van de franchise op zoveel mogelijk spelplatformen wil benutten.
Bij Disney Interactive Studios denken ze daar blijkbaar anders over. Daar waar Jack Sparrow en consorten in Europa en de VS in een multiplatform game hun opwachting maken, zal het spel in Japan exclusief voor de Nintendo spelcomputers worden uitgebracht. Juist, Pirates of the Caribbean: At World's End wordt alleen verscheept voor de Japanse Wii en Nintendo DS.
Disney heeft niet bekend gemaakt wat hun reden achter het besluit is.
waar heb je dit vandaag?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de reden voor dit besluit is, PS3 en 360 die niet goed verkopen?
nou ik heb gezocht op internet na een source, maar ik vind niks.quote:
lol ik track elke week de sales van verschillende sites,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Staat wekelijks een lijst met verkoopcijfers op fok games. Waar meestal maar 1 Sony spel in staat dacht ik. Nintendo bezet in Japan in principe de hele top 10.
Astu officiele site: http://www.disney.co.jp/interactive/pc/wii_ds.htmlquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef depax het volgende:
[..]
lol ik track elke week de sales van verschillende sites,
maar ik wil weten waar dat artikel van pirates nintendo exclusive in japan vandaan komt.
thanksquote:Op zondag 3 juni 2007 01:21 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Astu officiele site: http://www.disney.co.jp/interactive/pc/wii_ds.html
Een speakers is een omgedraaide microfoon in feite.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Euuuhh.. Dat doen ze niet. Er zit een speaker in.
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Een speakers is een omgedraaide microfoon in feite.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zit geen microfoon in de wiimote. KLAAR.
Het is in theorie wel mogelijk om een speaker als micofoon te laten fungeren (gebruikt immers dezelfde techniek). Maar dit gaat echt niet gebeuren met de wii speaker. Gewoon omdat het onpraktisch is en voor geen meter werkt.
Het is een speaker. Zoals ik dagen geleden al zei is een speaker ook een microfoon. Alleen word een speaker nooit als microfoon gebruikt omdat het onpraktisch is.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:58 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Ik ga je uitlachen als het wel een mic is
Al denk ik ook dat t geen mic is ..![]()
quote:Nintendo Duitsland spreekt
Door Jimmy Driesen - 2007-06-02 - Nieuws - Bron: Nintendocast
Patrick Nagel, marketing manager van Nintendo Duitsland, heeft in een podcast meer losgelaten over de plannen van Nintendo Europa...
Patrick Nagel, marketing manager van Nintendo Duitsland, was onlangs te gast in de podcast van het Duitse Nintendocast. De beste man wist een aantal erg interessante dingen te vertellen die wij van WiiGamer je uiteraard niet willen onthouden.
Allereerst vertelde de beste man dat zowel Super Mario Galaxy als Metroid Prime 3: Corruption op de releaselijst van 2007 staan. Beide titels worden dus ook dit jaar verwacht, hoewel er tòch nog enige twijfel bestaat over Mario Galaxy: het spel kan uiteindelijk nog een laatste keer uitgesteld worden naar het eerste kwartaal van 2008. Nagel drukt er dan wel weer op dat Metroid Prime 3 sowieso dit jaar nog in de Europese rekken zal liggen.
De man ging verder met Mario Kart Wii: binnenkort zal Nintendo de game onthullen, wellicht op Nintendo's E3 persconferentie. Leuk extraatje: als we geluk hebben, zal Mario Kart Wii dit jaar nog in Europa verschijnen.
Op online vlak staat ons ook nog heel wat te wachten. In de nabije toekomst zal Nintendo namelijk een Mario Strikers Online Cup houden, een wedstrijd waar deelnemers voor verschillende fijne prijzen kunnen voetballen. Wat er precies gewonnen kan worden, zal later bekend gemaakt worden.
Tenslotte verklapte Patrick Nagel dat de Nintendo Europe website binnenkort volledig vernieuwd zal worden. Nieuwe functies zullen toegevoegd worden (denk maar aan een uitgebreide WiFi-pagina met statistieken!) en de Sterrencatalogus zal ook opnieuw gevuld worden. Verder zal het mogelijk zijn om je sterren voor WiiPoints in te ruilen. Wanneer de nieuwe site gelanceerd wordt, is nog onbekend, hoewel onze bronnen vertellen dat de nieuwe website ondertussen min of meer voltooid is.
met dit verschil dat er ZWAAR wordt ingezet op PSN en Live!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:23 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt me leuk dat ze het eens onder handen nemen.. Als je PSN ziet, en Live!, dan is eigenlijk de online functionaliteit van Nintendo toch.. Euhm.. Zum janken.
Denk dat de nunchuck en wiimote geen probleem zullen opleveren, kan me immers niet voorstellen dat die regio gebondenzouden zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef SillyWalks het volgende:
Ik heb even een vraagje aangaande mijn donderdag aangeschafte Wii
Als ik in Amerika een Nunchuck controller of Remote koop, doen die het dan op mijn Nederlandse Wii?
En hoe zit het met Wii points? Als ik die daar koop, kan ik die dan hier gebruiken?
Alvast bedankt!
Ik hoop echt dat er een uitgebreide WiFi-pagina met statistieken aan de Nintendo site wordt toegevoegd. Waar je dan bijvoorbeeld makkelijk je eigen resultaten met die van je vrienden kan vergelijken. Daarin kan Nintendo nog heel veel verbeteren.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:25 schreef Slein83 het volgende:
Nog een aanvulling op een eerdere post:
[KNIP]
[..]
Tja bij nieuwere tv's is het beeld minder door de hogeere resolutie maar bij mij werkt het wel goed. Verschilt ook per filmpje natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:59 schreef speknek het volgende:
Bijna tv kwaliteit beeld? Ik heb het ook eens geprobeerd, maar vond Youtube te zwaar ruk om iets te kunnen kijken.
hier werkt t ook goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef Honky het volgende:
[..]
Tja bij nieuwere tv's is het beeld minder door de hogeere resolutie maar bij mij werkt het wel goed. Verschilt ook per filmpje natuurlijk.
tegenover vorige week:quote:1. Pokémon Diamond - 1,574,962 connections
2. Pokémon Pearl - 1,076,439 connections
3. Mario Strikers Charged Football - 490,130 connections
4. Animal Crossing: Wild World - 396,816 connections
5. Mario Kart DS - 310,590 connections
6. Metroid Prime Hunters - 215,103 connections
7. Jump! Ultimate Stars - 124,141 connections
8. Dragon Quest Monsters: Joker - 114,609 connections
9. Tetris DS - 65,501 connections
10. Pokémon Battle Revolution - 50,815 connections
het groeit gestaagquote:1. Pokémon Diamond - 1,460,474 connections
2. Pokémon Pearl - 1,007,074 connections
3. Mario Strikers Charged Football - 399,569 connections
4. Animal Crossing: Wild World - 360,855 connections
5. Mario Kart DS - 294,993 connections
6. Metroid Prime Hunters - 201,480 connections
7. Jump! Ultimate Stars - 128,872 connections
8. Dragon Quest Monsters: Joker - 108,299 connections
9. Tetris DS - 71,347 connections
10. Pokémon Battle Revolution - 51,781 connections
Ja, en da's dan toch jammer.. Vraag je je bijna af of Nintendo wel als voorwaardige speler in de markt gezien [c]wil[/c] worden. Na de tekorten op hardware gebied en de (tot nogtoe enigzins) matige online opties, vind ik dat Nintendo (zeker Europa) weI enigzins serieus mag nemen onderhand.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
met dit verschil dat er ZWAAR wordt ingezet op PSN en Live!
Nintendo online is meer als bijvoegsel en geen core activiteit
Kickenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef depax het volgende:
het plaatje spreekt boekdelen als s wereld strengste blad al zoiets zegt:
[afbeelding]
quote:Eerste games E3 bekend!
Eigenlijk is het de E3 Media & Business Summit, maar om het allemaal wat gemakkelijker te maken, noemen we het de E3. Inside de eerste games!
Ik zal er verder maar geen woorden aan vuil maken, maar de onderstaande games kunnen we in ieder geval verwachten op de beurs:
Wii:
Capcom:
Resident Evil: The Umbrella Chronicles
Zack & Wiki: Le Trésor de Barbaros
D3 Publisher:
Naruto: Clash of Ninja Revolution
Disney Interactive Studios:
High School Musical: Sing It!
Electronic Arts:
Boogie
NBA Live 08
Lucas Arts:
LEGO Star Wars: The Complete Saga
Nintendo DS:
Capcom:
Mega Man Star Force Dragon/Leo/Pegasus
Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations
Mega Man ZX Advent
D3 Publisher:
Naruto: Path of the Ninja
Disney Interactive Studios:
High School Musical: Makin’ the Cut
Lucas Arts:
LEGO Star Wars: The Complete Saga
Star Wars: The Force Unleashed
Wow, Wii's in Fifa 08. Ik ben geen fifa fan maar dit is toch wel erg tof. Het verbaast me dat je met die Wii's toch wel een treffende gelijkenis kan aanmaken ondanks de simpele opzet. Ik hoop dan ook dat Wii's in de nieuwe Mario sport games/smash bros te spelen zullen zijn. (en dat er meer onderdelen voor komen)quote:
Het zijn mii's ... Maar verder heb je gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:20 schreef Honky het volgende:
[..]
Wow, Wii's in Fifa 08. Ik ben geen fifa fan maar dit is toch wel erg tof. Het verbaast me dat je met die Wii's toch wel een treffende gelijkenis kan aanmaken ondanks de simpele opzet. Ik hoop dan ook dat Wii's in de nieuwe Mario sport games/smash bros te spelen zullen zijn. (en dat er meer onderdelen voor komen)
quote:More confirmation of Blue/Pink Wiimote on the way
This isn’t the first time we’ve heard about a blue Wiimote, but it is the first confirmation we’ve seen from a retailer. UK reader Smowza works at Argos, and snapped a pic of this SKU that popped up in their computer system. He said that there’s a listing for a Pink one as well.
Hopefully this means that the new colored Wiimotes will be on the way soon.
Bron
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:40 schreef depax het volgende:
ik wil deze wiimote hebben nu :
http://www.amazon.com/Nintendo-Wii-Remote-Controller/dp/B000IMWK2G/ref=pd_bbs_sr_1/002-5474643-1800829?ie=UTF8&s=videogames&qid=1180986568&sr=8-1
kijk bij produkc features
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:40 schreef depax het volgende:
http://www.amazon.com/Nintendo-Wii-Remote-Controller/dp/B000IMWK2G/ref=pd_bbs_sr_1/002-5474643-1800829?ie=UTF8&s=videogames&qid=1180986568&sr=8-1
Belachelijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:40 schreef depax het volgende:
likliklik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef remcheese het volgende:
En toch heeft raymannl groot gelijk
lees die reactie dan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Pronk het volgende:
[..]
Als je ook maar ff de kans ziet om te zuigen dan doe je het ook wel meteen hè.
Ik zou er een reclamevliegtuigje voor inhuren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:05 schreef _GdR_ het volgende:
"en toch heeft rayman gelijk..." flikker toch op man. dan ben je wel uber zielig hoor.
hij heeft ook gelijk. daaaaaar zeg ik niets van. maar om gelijk heel zn poepert schoon te likken. poeh heejquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, want het is absoluut zó stom om het eens te zijn met een mod. Iel. Bah. Eek.
Ik moet er niet aan denken![]()
![]()
. Jakkiebah!
Gekke GdR. Het is de policy die altijd gelijk heeft. Dus ja, Rayman heeft deze keer gelijk aangezien ie netjes de boel houdt zoals dat volgens de policy moet.
Babbel nu maar weer verder over Wii-zaken. Over mod-zaken of moderators zelf mag je gezellig in ons Feedback-topic komen. Als je durft![]()
.
zoals gezegt is bij games.fokquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ontopic maar weer.
Harvest Moon: Heroes in bewegende beelden <- Nieuwe beelden van Harvest Moon.
quote:Op 06-06-2007 @ 12:18 schreef nexhil:
Serieus als mijn zoontje dit zou spelen zou ik hem een schop onder zijn homo reet geven.
wat een erg zielige reactie is.quote:
Nexhil is dan ook een enorme kneus , echt kwalijk kan je het 'm niet nemenquote:
Enkel de nieuwste versie werkt op een PAL wii. Zoek dus naar een freeloader waar een Wii logo op staat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef -Yuna- het volgende:
Werkt zo'n freeloader voor de gamecube ook op de wii? En werken alle versies dan of alleen de nieuwste?
controller + spel wii play, helaas geen nunchuckquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:54 schreef hardcorekabouter het volgende:
Weet iemand wat je krijgt bij een Wii play pack a 50 euro? Is dat een nunchuck + controller + spel wii play?
het is een 10tje duurder dan een wiimote.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:54 schreef hardcorekabouter het volgende:
Weet iemand wat je krijgt bij een Wii play pack a 50 euro? Is dat een nunchuck + controller + spel wii play?
Gewoon:quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:04 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe moet je nu op internet browsen via je wii, bijv. FOK bezoeken?
Fixed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het is een 10tje duurder dan een even duur als een losse wiimote.
ik raad je dan ook sterk af om wii play NIET te kopen.
Ennuh.. Internet kanaal moet je eerste downloaden en installeren, via de Wii Marketplace (zo heet het toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:04 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe moet je nu op internet browsen via je wii, bijv. FOK bezoeken?
ik heb wii play voor 50 gekocht en een losse wiimote voor 40.quote:
Wii-Winkelkanaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ennuh.. Internet kanaal moet je eerste downloaden en installeren, via de Wii Marketplace (zo heet het toch?) onder applicaties..
Ah dat bedoel ik dus want ik heb die channel niet eens. Kost het nog wii punten or what?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ennuh.. Internet kanaal moet je eerste downloaden en installeren, via de Wii Marketplace (zo heet het toch?) onder applicaties..
Goede vraag, want volgens mij kost het vanaf juni geld? En het is net juniquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ah dat bedoel ik dus want ik heb die channel niet eens. Kost het nog wii punten or what?
De officiele presse release geeft volgende aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goede vraag, want volgens mij kost het vanaf juni geld? En het is net juniMoet je maar even kijken op Winkelkanaal > Wii Software
Zou dus gratis moeten zijn nogquote:Opera Software today announced details on its browser for Nintendo’s soon-to-be released game console, Wii. Opera’s full Web browser is available for download from the "Wii Shop Channel". Nintendo has stated that they will offer Opera free of charge as a temporary promotion for all Wii users until June 2007.
From July 2007, users can purchase the Opera browser using Wii points. Wii points are credits users can buy that allow them to add new games or the Opera browser to their Wii consoles. The number of Wii points required to purchase Opera has not yet been announced.
Die is er al, de 1ste versie was beta en tijd geleden is de uiteindelijke versie gekomen. Maar ze blijven opera updaten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef arucard het volgende:
Er zou toch ook nog zon verbeterde versie van opera komen?
Ik had hem 2/3 weken na de launch gekocht bij de Bart Smit voor 40 euro. Denk niet dat de prijs daarna nog omhoog zal gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb wii play voor 50 gekocht en een losse wiimote voor 40.
misschien issie nu goed koper geworden.
Wordt ie automatisch geupdate ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die is er al, de 1ste versie was beta en tijd geleden is de uiteindelijke versie gekomen. Maar ze blijven opera updaten.
Thanks, dan weet ik welke ik moet kopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Enkel de nieuwste versie werkt op een PAL wii. Zoek dus naar een freeloader waar een Wii logo op staat.
ik 2 dagen voor de launch bij future zone rdam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik had hem 2/3 weken na de launch gekocht bij de Bart Smit voor 40 euro. Denk niet dat de prijs daarna nog omhoog zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |