quote:
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Kan deze kloothommel, die andere kloothommel steken?
[afbeelding]
Mag ik jouw lijst even inkijken?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
Grappig, Michael wil straks nog een cijfer horen van Huub. Dat is typisch iets voor het circuit (althans hier in Groningen waar hij woont): cijfers geven voor uiterlijk en prestatie.
Nopequote:Op zondag 27 mei 2007 16:57 schreef SiRojK het volgende:
Is deze http://www.kingjaap.nl/item/276 Frans Bromet dezelfde man als die ontslagen is uit de redactie?
er zijn natuurlijk ook nog hokjes e.d. waar camera mensen zitten. Die moet je er ook nog bij rekenenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Persoonlijk vind ik het huis echt lelijk, vooral die indeling binnen. Ook dat je soms buitenom moet om naar een andere ruimte te komen... verschrikkelijk.
Stel je voor dat de volgende bewoners dat niet doorhebben, en dat er gewoon door gefilmd wordt...haha!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:00 schreef avonne het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk ook nog hokjes e.d. waar camera mensen zitten. Die moet je er ook nog bij rekenen
Zit ik ook te kijkenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:43 schreef SiRojK het volgende:
Er zijn ook leukere streams atm:
Paulo Nutini:
[afbeelding]
(3voor12.vpro.nl)
Jij ook niet ..... (Bij gebrek aan een Lieke)quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef Kinga het volgende:
Huub kan ook niet masseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |