19. Maar denk nou niet dat hij een onschuldig jong knulletje is naast Eric. Op z'n 12e had hij al seks met een buurjongenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is M nou?
Dat is er idd aan af te zien!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:39 schreef Soho het volgende:
Het lijkt M wel leuk om een keer ruzie te hebben in de villa. "Met woorden winnen ze het niet snel van mij".
Ik vind ze dan ook absoluut niet bijelkaar passen, net broer en broertje of zo, je gaat haast denken dat Eric erg van jonge jongetjes houdtquote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb alles wel gelezen maar nu ik zelf de streams aan doe... Eric met M. dat is echt een vies gezicht, E lijkt zoveel ouder....Wel gezellig tussen hun twee, neus ophalen, neus ophalen...
ik vrees dat je dan heel lang moet wachten......quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef agter het volgende:
Ik begrijp de rol van M niet helemaal in de villa.
Even afwachten of hij iets bijdraagt...
Ik zat net hetzelfde te denken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Mag Michael nu weg?
nieuwe bewoner......quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef agter het volgende:
Ik begrijp de rol van M niet helemaal in de villa.
Even afwachten of hij iets bijdraagt...
In ieder geval van de streams weg. Geef maar wat andere beeldenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Mag Michael nu weg?
Je bent me net voor...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In ieder geval van de streams weg. Geef maar wat andere beelden
aub nietquote:
ja héél erg graag, zo snel mogelijkquote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Mag Michael nu weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |