Ik vroeg me idd al af hoe wij klossen onder ons bed zouden krijgen
![]()
We hebben zo'n ikea-bed met vergelijkbare "poten". De nachtkastjes hangen er dan aan. Maar kratjes mogen gewoon? Vanaf wanneer moeten ze eronder?
Kleintje, heel veel sterkte!!!
Vanmiddag eerst pret-echo. Guusjes mannelijkheid uitgebreid vastgelegd op dvd. Ik bereid me nu al psychisch voor op zijn schaamte over een aantal jaar
![]()
Met redelijk wat moeite toch gezichtje er goed opgekregen. Kin op borst, knie in oog, geeft geen leuk beeld van het gezichtje. Vind wel bijzonder dat hij dus slaapt met zijn kin op zijn borst. Doe ik ook. Is misschien wel foetushouding, maar hij had ook met hoofd rechtop kunnen slapen, toch?
Ben erg nieuwgierig naar de dvd
![]()
Net bij vlos geweest. Ze vond het een beetje overdreven om nog aan buik te gaan voelen als we twee uur ervoor pret-echo hadden gehad, maar we hebben toch maar ff een halve minuut gedoptoned en buikje bepoteld
![]()
Bloeddruk 100 over 50, prima dus. Mag alleen dus echt niet te lang lopen/wandelen, want dat doet zeer aan mijn banden.
Daarna ook nog ff naar MultiCopy geweest, geboortekaartje uitgezocht. Nog twee opties over, dus helemaal prima.