quote:Op zondag 27 mei 2007 13:30 schreef tweedehans het volgende:
ik had een discussie met mijn vriendin laatst na aanleiding van een bruiloft van een goede vriend
er waren stripsters geweest en die vriend had wel lekker gefeest en was dronken geworden maar verder niets gedaan en ik vond dat best zonde
je vrijgezellenfeest is er toch om voordat je trouwt nog een laatste avondje vrijgezel te zijn en lekker te doen waar je zin in hebt?
mijn vriendin zei van niet en zei dat ze zelfsd de bruiloft zou overwegen af te zeggen als ik vreemd zou gaan op de vrijgezellenavond dus daar kwam flink ruzie van
wat vinden jullie
Inderdaad,quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
Om nu je vrijgezellenavond aan te grijpen om met een stripper te rommelen is toch wel treurig, vind je zelf ook niet?
Waarom zou je dat op je vrijgezellenavond wel mogen terwijl je een monogame relatie hebt met de vrouw waarvan je houdt, en op eerdere gelegenheden terwijl je een monogame relatie hebt met de vrouw waarvan je houdt niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:34 schreef tweedehans het volgende:
laatste kans om daar eens flink plezier van te hebben copycat, waarom zou je daar geen gebruik van maken?
Vreemdgaan tijdens je vrijgezellenfeest is echt het laagste wat je kunt doen. Als je het goed wilt praten onder het motto "Nu kan het nog" dan kan ik me voorstellen dat je vriendin er meteen een einde aan maakt.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:34 schreef tweedehans het volgende:
laatste kans om daar eens flink plezier van te hebben copycat, waarom zou je daar geen gebruik van maken?
omdat je geen vrijgezel bent?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:34 schreef tweedehans het volgende:
omdat je op die ene avond voor je gaat trouwens nog een keertje mag ervaren hoe het is om vrijgezel te zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 13:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom zou je dat op je vrijgezellenavond wel mogen terwijl je een monogame relatie hebt met de vrouw waarvan je houdt, en op eerdere gelegenheden terwijl je een monogame relatie hebt met de vrouw waarvan je houdt niet?
Maar je bent geen vrijgezel meer. 'Vrijgezel' betekent niet 'ongehuwd', als je dat soms dacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef tweedehans het volgende:
[..]
omdat je op die ene avond voor je gaat trouwens nog een keertje mag ervaren hoe het is om vrijgezel te zijn
Tsja keep on dreaming zou ik zeggen .Als je dusdanig vergevorderde plannen hebt, dan ben je allang geen vrijgezel meer. Op een vrijgezellenfeestje wordt je dronken of loop je in een maf pak over straat, maar meer niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef tweedehans het volgende:
[..]
omdat je op die ene avond voor je gaat trouwens nog een keertje mag ervaren hoe het is om vrijgezel te zijn
Juist, jij én je vriendin moeten gewoon de dag voor de bruiloft nog een keer flink los gaan. Jij met een stripper, zij met iemand die ze in de kroeg oppikt.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef tweedehans het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:30 schreef Blue_ei het volgende:
Gewoon doen
jaja.. en een huwelijksbootje is ook een echt bootje right?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:44 schreef tweedehans het volgende:
ik zeg toch ook niet dat je je hele relatie vrijgezel bent ofzo? alleen de avond voor je gaat trouwen, waarom denk je anders dat het vrijgezellenavond heet?
Dat mag je vriendin dan dus ook?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:40 schreef tweedehans het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jaja.. en een huwelijksbootje is ook een echt bootje right?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:47 schreef Apotheose het volgende:
jaja.. en een huwelijksbootje is ook een echt bootje right?![]()
Omdat het de laatste avond is dat je met je vrienden op stap kunt voor je officieel op papier je relatie vastlegt.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:44 schreef tweedehans het volgende:
ik zeg toch ook niet dat je je hele relatie vrijgezel bent ofzo? alleen de avond voor je gaat trouwen, waarom denk je anders dat het vrijgezellenavond heet?
nee, dat kun je helaas niet op je wittebrood smerenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
En dat boterbriefje is zeker ook niet van boter gemaakt, dan?
ja en dan nog kun je heus nog wel met je vrienden op stap gaan toch? Dat ene papiertje...quote:Op zondag 27 mei 2007 13:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat het de laatste avond is dat je met je vrienden op stap kunt voor je officieel op papier je relatie vastlegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |