Succes dr meequote:
We zijn pas halverwege! Tot nu toe gisteren gewinkeld en vandaag nog geen fok uitgevoerd.quote:
eer-ikquote:
ja, hier is het bijna 20 uur nu. Maar het is nog lekker weer buiten natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
hoe is het mensen?
is het al avond daar indah?
lekkerquote:Op zondag 27 mei 2007 14:56 schreef BrandX het volgende:
![]()
net mijn treinretour gekocht voor volgend weekend en mijn hotel geboekt!
![]()
![]()
waar ga je naartoe?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:56 schreef BrandX het volgende:
![]()
net mijn treinretour gekocht voor volgend weekend en mijn hotel geboekt!
![]()
![]()
kijkquote:Op zondag 27 mei 2007 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, hier is het bijna 20 uur nu. Maar het is nog lekker weer buiten natuurlijk
met mijn auto ben ik meer kwijt en veel langer onderweg, + met mijn auto in parijs rondrijden en heel blijven en geen parkeerkosten betalen aldaar is mij ook heel wat waard!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lekker:7
Wat zou je kwijt zijn al zou je met de auto gaan dan?
Is de auto goedkoper dan de thalys?
quote:Opzondag 27 mei 2007 14:59schreef crossover het volgende:
Er wordt hier wat afgezwaaid hoor:')
Hey BX:W
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk:)
Hier is het klote.
Nou ja, best fijn eigenlijk, niet te warm, maar het schijnt straks hard te gaan regenen:P
Uiteraardquote:
omgquote:
okquote:Op zondag 27 mei 2007 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
met mijn auto ben ik meer kwijt en veel langer onderweg, + met mijn auto in parijs rondrijden en heel blijven en geen parkeerkosten betalen aldaar is mij ook heel wat waard!![]()
verders wil ik de treinreis misbruiken om te lezen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Uiteraard8-)
Ik ga zo ff in bad:Y
[..]
omg:')
3 uur en 29 minuten, en dan ben ik in het centrum, dan nog 10 min met de metro naar het hotel.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok:)
Ben je bínnen 4 uur in parijs dan met de trein?
Want met de wagen doe ik er 4 uur over....
owh, dat wordt dan wat. ik zal NU.nl in de gaten houdenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk
Hier is het klote.
Nou ja, best fijn eigenlijk, niet te warm, maar het schijnt straks hard te gaan regenen
da's toch wel lekkerquote:Op zondag 27 mei 2007 15:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
3 uur en 29 minuten, en dan ben ik in het centrum, dan nog 10 min met de metro naar het hotel.
Dat red ik never nooit met de auto
Qua benzineprijs scheelt het me zeker een euro'tje of 40, en dat is mijn overnachting
Ja tuurlijk ben je binnen 4 uur in Parijs met de Thalys! Waarom wil jij altijd met de wagen gaan? Is toch veel duurder gek! Die parkeerkosten knallen de pan uit daar toch?!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
Ben je bínnen 4 uur in parijs dan met de trein?
Want met de wagen doe ik er 4 uur over....
waarom ik altijd met de wagen wil gaan?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben je binnen 4 uur in Parijs met de Thalys! Waarom wil jij altijd met de wagen gaan? Is toch veel duurder gek! Die parkeerkosten knallen de pan uit daar toch?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |