Qps runs on Linux and Solarisquote:Op zondag 27 mei 2007 13:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Probeer winpatrol. of Process Manager , wat inbegrepen zit in WindowsXP Manager ( www.yamicsoft.com )
Edit:
of Qps - Visual Process manager.
http://www.student.nada.kth.se/~f91-men/qps/
Glarysoft geinstalleerd. Ook deze zegt dat mijn totale CPU op zo'n 10-20% zit en blijft de windows taakbeheer nog steeds een gemiddelde zien van 70% en soms zelfs pieken tot 100%. Dit is ook duidelijk te merken aan de performance van mijn systeem.quote:
hitman proquote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Blinker het volgende:
Even checken naar Spyware kan vaak ook geen kwaad dmv Hitmanpro oid ( www.hitmanpro.nl )
Ooh.. dat komt mooi uit, eindelijk iemand gevonden om tegen te pokeren die het misschien wel kan winnen van mij ..quote:Op zondag 27 mei 2007 14:17 schreef mighty_myte het volgende:
ik vermoed een geval van auto-ai.
je pc is zelfbewust aan het worden en dat kost nou eenmaal wat kracht.
En wat denk je dat je system idle process doet? Dat is nl. geen proces, maar een indicatie dat je systeem geen fuck uitvoertquote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef ursel het volgende:
Enige process dat eigenlijk wat verbruikt is het "System Idle Process"
Toch ook maar even gedaa, maar deze heeft net zoveel gevonden als de programma's dat ik al eerder opnoemde.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Blinker het volgende:
Even checken naar Spyware kan vaak ook geen kwaad dmv Hitmanpro oid ( www.hitmanpro.nl )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |