Mwah ik wil wel wat meer in details treden maar dan moet die vriendin dat ook goed vindenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:26 schreef Re het volgende:
zelfs psychiaters (in opleiding) kunnen natuurlijk weinig met een vage omschrijving op een internet forum
ZIe mijn post op de vorige pagina, ik heb nu al een half jaar helemaal geen last meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:32 schreef Jansen222 het volgende:
[..]
Heb je er helemaal geen last meer van? Hoe lang heb je last gehad van derealisatie?
En hoe heb je het opgelost?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef Maartel het volgende:
Pff, nieuwe baan en het is 2 weken nonstop raak.. ik probeer het echt te relativeren, en dat lukt ook steeds iets beter, maar als het dan op een gegeven moment nog steeds niet ophoudt schiet ik toch weer zwaar in de stress..
Gisteravond las ik ergens dat er nog niet echt bekend is wat helpt tegen derealisatie, en toen ik dat las was het helemaal raakMet de gedachte 'even flink therapieën en dan ben ik er over een jaartje bijna van af" kon ik wel leven, maar het idee dat ik hier m'n hele leven lang mee rondloop vind ik doodeng.
Momenteel vraag ik me ook af of ik hier nog wel uitkom
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:31 schreef Jansen222 het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook een half jaar onafgebroken achter elkaar. Word er echt gek van.
Da's waar.. de enge momenten zijn wanneer ik er bewust bij stilsta.. zolang ik doorga in m'n roes is er eigenlijk niets aan de hand.. steeds 'na afloop' vind ik het juist eng..quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:33 schreef Twinky het volgende:
Wat mij helpt trouwens is er niet aan denken. Zodra ik er mee bezig ga zijn wordt het alleen maar erger, gaat de wereld verder weg enzovoort. Het werkt voor mij toch echt, hoe naar het ook klinkt, om keihard door te gaan met andere dingen. Maar een langdurige oplossing weet ik echt niet. I wish..
Heb ik inderdaad ook. Hoewel het met ups en downs gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:12 schreef Jansen222 het volgende:
Worden jullie ook veel sneller moe dan voorheen? Ik heb altijd ook zo'n gevoel dat ik nog nooit goed wakker ben, zo'n soort gevoel dat gepaard gaat met dufheid en moeheid.
Als ik jou was zou ik echt de abcd formule vergeten en overgaan op de cosinusregel.. succes!quote:Op zondag 2 november 2008 20:38 schreef anthony68 het volgende:
ik had don30okt08 een moment van derealisatie. Ik liep in de stad en dacht dat iedeen aan me kon zien dat ik onzeker was. ik raakte in paniek klapte dicht introvert.
gelukkig vroeg iemand de weg waar bij ik uit mijn negatieve gedachten kwam.
hebben jullie tips, hulpmiddelen of andere
momenteel gebruik ik alleen ret thearapie en abcd formule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |