Dat jochie zit er gewoon veel verder achter, op een verhogong ofzo. Hebben ze gedaan om het zwijn groter te laten lijken. Niks gemanipuleerd.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het er trouwens maar nep uitzien. Als dit echt was zou het toch groter nieuws geweest zijn? Iéts klopt niet.
Het zou mij eigenlijk ook niets verbazen als dit gebeurt, er is blijkbaar een markt voor. Ik meende te lezen dat dit exemplaar in een commercieel jachtterrein is geschoten en ik kan me voorstellen dat daar heel wat zwijnen op steroides rondlopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Maraatje het volgende:
Het lijkt erop alsof de Amerikanen zelf dit monster aan het creeéren zijn met anabolen en kruisingen...
Geen wonder dat niemand het vlees van Hogzilla wou eten en het maar begraven is...
http://www.ergogenics.org/hogzilla.html
Jij bent net zo erg als dat joch. Zo'n dier hoort in zijn eigen leefomgeving, niet achter tralies.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:08 schreef havefun84 het volgende:
Jezus in plaats van dat ze dat beest nou laten leven. Dit is een heel bijzonder exemplaar van een wild zwijn en dat wordt dan door zo'n tering verwend amerikaans gastje dood geschoten.
Maar Wilde zwijnen kunnen toch niet zo groot worden? Dit is zoiets als een Grizzly beer, maar dan zelfs nog groter. Of is dit hetzelfde als bij mensen met reuzengroei ofzo?
Ze hadden er trouwens grof geld aan kunnen verdienen door hem te vangen , en in aan een dierentuin te verkopen. Gegarandeerd suc6 lijkt me.
Ik denk dat jagers daar duizenden jaren van gedroomd hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef Terecht het volgende:
Best wel ziek eigenlijk, de perverse en decadente geest van mensen bevredigen door middel van het creeéren van dergelijke monsters.
Wel vet ja.. vooral als je veel verschillende wapens hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik denk dat jagers daar duizenden jaren van gedroomd hebben![]()
nou......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef buachaille het volgende:
Slaat eigenlijk nergens op dat dit topic zoveel aandacht krijgt, in onderstaande foto is de vrouw net zo groot als de eifeltoren, dat gelooft toch ook niemand?
[afbeelding]
Helemaal niet zo groot als ze willen lijken.. Waarom was de varken al in worstjes verwerkt voordat het op het nieuws kwam..? Dood varken -> Maak wostes -> Bel pers ?? Beetje dom niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:47 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
nou......die is echt groot!
![]()
Het is overigens wel echt een groot zwijn hoor, alleen niet zo groot als ze hem willen laten lijken.
Ze hadden hongerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:34 schreef Xith het volgende:
[..]
Helemaal niet zo groot als ze willen lijken.. Waarom was de varken al in worstjes verwerkt voordat het op het nieuws kwam..? Dood varken -> Maak wostes -> Bel pers ?? Beetje dom niet?
Of misschien wilden ze de varken gewoon niet laten zijn..
Ooit waren we allemaal jagers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef thedude0 het volgende:
Ik heb een schijthekel aan jagers
Maar je eet wel vlees zeker?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef thedude0 het volgende:
Ik heb een schijthekel aan jagers
Natuurlijk, maar een stel paupers die voor de lol maar wat beesten gaan afknallen mogen van mij zelf afgeschoten wordenquote:
Zoals ik al eerder zei:quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:48 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar een stel paupers die voor de lol maar wat beesten gaan afknallen mogen van mij zelf afgeschoten worden [afbeelding]
Volgens mij at ie het niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
Ik heb meer respect voor iemand die zijn eigen vlees jaagt dan een of andere hypocriete knuffelhippy die zijn plakjes worst uit een verpakking haalt en moet huilen wanneer hij een dood varkentje ziet.
Hypocriet welquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:48 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar een stel paupers die voor de lol maar wat beesten gaan afknallen mogen van mij zelf afgeschoten worden [afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef Xith het volgende:
Je ziet toch zo, zeker bij foto #2, dat het nep is?
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, die foto is volgens mij gemaakt met flits. Daardoor lijken de personen en het hangende zwijn onnatuurlijk uitgelicht. Alsof ze erin geshopt zijn, wat dus niet zo is.
[afbeelding]
"told you so"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |