abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49849221
Op de foto uit de op is duidelijk te zien dat kereltje ver achter het zwijn zit om het beest groter te laten lijken. Die vader en die jongen zijn gewoon een stel hillbillies die hun 5 minutes of fame willen hebben.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:31:04 #127
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_49879533
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het er trouwens maar nep uitzien. Als dit echt was zou het toch groter nieuws geweest zijn? Iéts klopt niet.
Dat jochie zit er gewoon veel verder achter, op een verhogong ofzo. Hebben ze gedaan om het zwijn groter te laten lijken. Niks gemanipuleerd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:01:38 #128
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_49880499
Deze hoax was er al eerder.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:05:15 #129
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49880652
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef Aoristus het volgende:

[..]

je baggert. Ga eens weg.
Ik bagger? Jij post zonder te lezen, snotaap.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49880767
Het lijkt erop alsof de Amerikanen zelf dit monster aan het creeéren zijn met anabolen en kruisingen...

Geen wonder dat niemand het vlees van Hogzilla wou eten en het maar begraven is...

http://www.ergogenics.org/hogzilla.html
Not all chemicals are bad. Without chemicals such as hydrogen and oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in alcoholic drinks
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:18:07 #131
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_49887776
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Maraatje het volgende:
Het lijkt erop alsof de Amerikanen zelf dit monster aan het creeéren zijn met anabolen en kruisingen...

Geen wonder dat niemand het vlees van Hogzilla wou eten en het maar begraven is...

http://www.ergogenics.org/hogzilla.html
Het zou mij eigenlijk ook niets verbazen als dit gebeurt, er is blijkbaar een markt voor. Ik meende te lezen dat dit exemplaar in een commercieel jachtterrein is geschoten en ik kan me voorstellen dat daar heel wat zwijnen op steroides rondlopen.
Best wel ziek eigenlijk, de perverse en decadente geest van mensen bevredigen door middel van het creeéren van dergelijke monsters.
pi_49888052
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:08 schreef havefun84 het volgende:
Jezus in plaats van dat ze dat beest nou laten leven. Dit is een heel bijzonder exemplaar van een wild zwijn en dat wordt dan door zo'n tering verwend amerikaans gastje dood geschoten.
Maar Wilde zwijnen kunnen toch niet zo groot worden? Dit is zoiets als een Grizzly beer, maar dan zelfs nog groter. Of is dit hetzelfde als bij mensen met reuzengroei ofzo?
Ze hadden er trouwens grof geld aan kunnen verdienen door hem te vangen , en in aan een dierentuin te verkopen. Gegarandeerd suc6 lijkt me.
Jij bent net zo erg als dat joch. Zo'n dier hoort in zijn eigen leefomgeving, niet achter tralies.
pi_49889212
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef Terecht het volgende:

Best wel ziek eigenlijk, de perverse en decadente geest van mensen bevredigen door middel van het creeéren van dergelijke monsters.
Ik denk dat jagers daar duizenden jaren van gedroomd hebben
pi_49889735
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ik denk dat jagers daar duizenden jaren van gedroomd hebben
Wel vet ja.. vooral als je veel verschillende wapens hebt.

Kruisboog of met zulke geweren:
http://www.anzioironworks.com/Anzio-Hunting-Photos.htm

Bekijk dat filmpje eens op de main site:
http://www.anzioironworks.com/

Wow. gewoon in 1 keer de kop van zo'n zwijn eraf knallen. Of eerst een paar poten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Aasgier op 29-05-2007 15:16:32 ]
pi_49890386
Slaat eigenlijk nergens op dat dit topic zoveel aandacht krijgt, in onderstaande foto is de vrouw net zo groot als de eifeltoren, dat gelooft toch ook niemand?

Maar ik geef toe dat ik er ook wel eens intrap:

De grootste hond ter wereld
pi_49891312
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef buachaille het volgende:
Slaat eigenlijk nergens op dat dit topic zoveel aandacht krijgt, in onderstaande foto is de vrouw net zo groot als de eifeltoren, dat gelooft toch ook niemand?
[afbeelding]
nou...... die is echt groot!

Het is overigens wel echt een groot zwijn hoor, alleen niet zo groot als ze hem willen laten lijken.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_49897727
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:47 schreef JamesBrowny het volgende:

[..]

nou...... die is echt groot!

Het is overigens wel echt een groot zwijn hoor, alleen niet zo groot als ze hem willen laten lijken.
Helemaal niet zo groot als ze willen lijken.. Waarom was de varken al in worstjes verwerkt voordat het op het nieuws kwam..? Dood varken -> Maak wostes -> Bel pers ?? Beetje dom niet?

Of misschien wilden ze de varken gewoon niet laten zijn..
pi_49901131
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:34 schreef Xith het volgende:

[..]

Helemaal niet zo groot als ze willen lijken.. Waarom was de varken al in worstjes verwerkt voordat het op het nieuws kwam..? Dood varken -> Maak wostes -> Bel pers ?? Beetje dom niet?

Of misschien wilden ze de varken gewoon niet laten zijn..
Ze hadden honger

Trouwens, de hogzilla uit 2004 was gewoon begraven en mocht nota bene worden opgegraven door National Geographic om de echte lengte te meten.
pi_49905211
Ik heb een schijthekel aan jagers
pi_49906005
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef thedude0 het volgende:
Ooit waren we allemaal jagers.

We zijn onze wortels ontgroeid. We zitten nu alleen nog maar: voor de tv, achter de computer, in de auto, bij de McDonalds....
pi_49908327
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef thedude0 het volgende:
Maar je eet wel vlees zeker?
pi_49914063
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:36 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar je eet wel vlees zeker?
Natuurlijk, maar een stel paupers die voor de lol maar wat beesten gaan afknallen mogen van mij zelf afgeschoten worden
pi_49915090
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 01:48 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar een stel paupers die voor de lol maar wat beesten gaan afknallen mogen van mij zelf afgeschoten worden [afbeelding]
Zoals ik al eerder zei:

Ik heb meer respect voor iemand die zijn eigen vlees jaagt dan een of andere hypocriete knuffelhippy die zijn plakjes worst uit een verpakking haalt en moet huilen wanneer hij een dood varkentje ziet.
pi_49915117
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 07:31 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei:

Ik heb meer respect voor iemand die zijn eigen vlees jaagt dan een of andere hypocriete knuffelhippy die zijn plakjes worst uit een verpakking haalt en moet huilen wanneer hij een dood varkentje ziet.
Volgens mij at ie het niet.

En niet alle jagers eten het vlees dat ze schieten, dat andere zwijn (van die foto) hebben ze gewoon begraven, dat is geschoten puur voor de lol, maar als jij graag wilt geloven dat alle vlees dat geschoten wordt ook opgegeten wordt...
Joh, waarom niet dan?
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_49915157
Ik las toch echt dat ze worstjes hebben gemaakt van dit beest. Ik ben zelf vegetarier maar ik heb echt geen problemen met mensen die jagen en die beesten opeten. Jagen voor pure recreatie vind ik ook twijfelachtig, maar als je bereid bent je prooi te slachten en dan te eten, dan zit ik er niet zo mee. Dat is in veel gevallen aanzienlijk diervriendelijker dan de vleesindustrie...

Daarbij dood jij in principe ook beesten voor de lol, want je hoeft echt niet per se vlees te eten, dat doe je alleen omdat je het lekker vindt.
pi_49915188
Geloof je echt dat ze zo's nobele redenen hebben om dit dier af te schieten, ik niet, als ze het opeten, is dat omdat ze hem hebben geschoten, ze hebben hem niet geschoten om op te eten, dat vind ik nogal een verschil.
Dit dier is gewoon geschoten voor de "sport" omdat ie de pech had zo groot te zijn.
Ik ben niet helemaal tegen jagen, als mensen jagen om te eten, heb ik er geen problemen mee, maar dit is gewoon jagen om te jagen, en dat je er dan worstjes van kunt maken, ja , da's best leuk.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_49920456
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 01:48 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar een stel paupers die voor de lol maar wat beesten gaan afknallen mogen van mij zelf afgeschoten worden [afbeelding]
Hypocriet wel
Als we vroeger geen jagers waren geweest dan had jij nu niet eens de breincapaciteit om je druk te maken over andere dieren.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  donderdag 31 mei 2007 @ 19:57:09 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49975978
eigenlijk is dit té grappig voor woorden. kleine durpkens in amerika die met elkaar strijden om het grootste zwijn...

ik verwacht over 'n maand of wat wel een heel grote beer, die eerst begon te knabbelen aan de vrouw van de jager, die al jaren wachtte op haar levensverzekering.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49976387
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef Xith het volgende:
Je ziet toch zo, zeker bij foto #2, dat het nep is?
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:49 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, die foto is volgens mij gemaakt met flits. Daardoor lijken de personen en het hangende zwijn onnatuurlijk uitgelicht. Alsof ze erin geshopt zijn, wat dus niet zo is.

[afbeelding]
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef Xith het volgende:
Het is ne...-hep....

"told you so"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')