abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49815908
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:09 schreef unioz het volgende:

[..]

Jezus man, dat is een Dirty Harry revolver:
[afbeelding]

Dat een jochie van 11 jaar de terugslag van dat ding in bedwang kan houden

Edit: Die van Harry was maar .44
Dit dingetje is 15 inch lang en weegt 4,5 lbs
Dat gaat inderdaad wel wat verder dan een dirty harry revolver, die van dat jongetje heeft bijna 3x zoveel kracht.
pi_49815932
Vaak zijn die foto's niet echt trouwens.

Maar een wild zwijn kan nooit zo groot worden, de "monsters" die die grootte bereiken(als ze dat al doen) zijn altijd kruisingen met varkens, of nageslacht daarvan. Een ontsnapte beer ofzo die een wilde zeug heeft gedekt.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_49815934
Die rednecks moeten ook gelijk dat dier kapotschieten he. Echte Amerikanen.
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
pi_49815971
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, want daar moet iedereen vechten voor overleving, he? Geen supermarkten of winkels in de buurt natuurlijk. Living off the land
Wat zeur je nou, ik heb meer respect voor iemand die zijn eigen vlees jaagt dan een of andere hypocriete knuffelhippy die zijn plakjes worst uit de verpakking haalt en moet huilen wanneer hij een dood varkentje ziet.
  zondag 27 mei 2007 @ 13:22:02 #80
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49816222
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:13 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat zeur je nou, ik heb meer respect voor iemand die zijn eigen vlees jaagt dan een of andere hypocriete knuffelhippy die zijn plakjes worst uit de verpakking haalt en moet huilen wanneer hij een dood varkentje ziet.
Ik heb wel respect voor iemand die op 5 mei deze site maakt, en pas weken later het beest daadwerkelijk overhoop knalt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 27 mei 2007 @ 13:23:35 #81
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49816269
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:04 schreef Timmehhh het volgende:
Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar zo'n beest zal je levend proberen op te eten als die je tegenkomt, dan kun je hem idd beter schieten. Varkens eten ook nog wel eens mensen op.
Haa, heb ik even een tip voor jou!!!!!!!!!!!!

Lees voordat je post, flapdrol. Het joch zat hem 3 uur achterna. .
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49816705
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:08 schreef havefun84 het volgende:
Jezus in plaats van dat ze dat beest nou laten leven. Dit is een heel bijzonder exemplaar van een wild zwijn en dat wordt dan door zo'n tering verwend amerikaans gastje dood geschoten.
Maar Wilde zwijnen kunnen toch niet zo groot worden? Dit is zoiets als een Grizzly beer, maar dan zelfs nog groter. Of is dit hetzelfde als bij mensen met reuzengroei ofzo?
Ze hadden er trouwens grof geld aan kunnen verdienen door hem te vangen , en in aan een dierentuin te verkopen. Gegarandeerd suc6 lijkt me.
Dit is helemaal geen bijzonder exemplaar van een wild zwijn, maar een kruising tussen een varken en een zwijn, net als bij kruisingen tussen leeuwen en tijgers, worden de jongen groter dan de ouders,(weleens een liger gezien?)deze dieren worden zelfs gefokt en uitgezet heb ik weleens gehoord, speciaal om op te jagen, omdat ze zo groot zijn en dan krijg je natuurlijk een hoop status.

Liger:
Leeuw :
tijger :
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  zondag 27 mei 2007 @ 13:55:58 #83
150152 Queen_Bee
pi_49817287
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef JamesBrowny het volgende:

[..]

Dit is helemaal geen bijzonder exemplaar van een wild zwijn, maar een kruising tussen een varken en een zwijn, net als bij kruisingen tussen leeuwen en tijgers, worden de jongen groter dan de ouders,(weleens een liger gezien?)deze dieren worden zelfs gefokt en uitgezet heb ik weleens gehoord, speciaal om op te jagen, omdat ze zo groot zijn en dan krijg je natuurlijk een hoop status.

Liger: [afbeelding]
Leeuw : [afbeelding]
tijger :[afbeelding]
Hoezo worden ze dan altijd groter?
I'm super sonic man
  zondag 27 mei 2007 @ 13:59:36 #84
117098 Hathor
Effe niet
pi_49817416
Goeidag, dat zijn flink wat speklapjes.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49817690
zwijn schiet zwijn..
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_49817779
Dit is helemaal geen kunst; je kan m bijna niet missen.

Waarom moeten ze m nou meteen weer doodschieten?!? Zes miljard mensen op deze planeet and growing, blijven er nog wel dieren over? (behalve de mens)
pi_49817784
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:13 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Als ie daadwerkelijk op z'n eigen vlees jaagde zag ie er zelf niet uit als een vet zwijn.
pi_49817879
Je ziet toch zo, zeker bij foto #2, dat het nep is?
pi_49819087
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef Xith het volgende:
Je ziet toch zo, zeker bij foto #2, dat het nep is?
Nee, die foto is volgens mij gemaakt met flits. Daardoor lijken de personen en het hangende zwijn onnatuurlijk uitgelicht. Alsof ze erin geshopt zijn, wat dus niet zo is.

zondag 27 mei 2007 @ 14:52:04 #90
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_49819171
Prachtig, een reusachtig zwijn. Die kan je het beste kapot schieten natuurlijk! Kutamerikanen.
feest
pi_49819370
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef JamesBrowny het volgende:

[..]

Liger: [afbeelding]
Leeuw : [afbeelding]
tijger :[afbeelding]
Wat een mooie dier
(die lijger he)
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49819622
Hoaxilla ?
  zondag 27 mei 2007 @ 15:19:40 #93
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49820095
wat een beest zeg zowel het varken als het joch
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_49820184
Lijkt me een broodje zwijn verhaal dit.
pi_49820282

Ik vind dat zwijn helemaal niet zo groot, als je hem vergelijkt met dat beest wat voor hem ligt.
pi_49820308
Och, Amerikaanse tokkies...
pi_49820375
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:55 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Hoezo worden ze dan altijd groter?
Dat komt omdat bij een leeuw het mannetje het grootst is, en bij de tijger het vrouwtje het grootst.
Als je dit dan kruist krijg je de soort Liger die geen groeiremmende hormonen meer heeft waardoor het dier heel lang blijft doorgroeien. Het vrouwtje bij de leeuwen zorgt voor dit gen, en bij de Tijgers zorgt het mannetje voor dit gen.

Als je nou een vrouwtjes leeuw met een mannetjes tijger kruist dan worden ze juist weer stukken kleiner dan een leeuw en een tijger.
  zondag 27 mei 2007 @ 15:29:32 #98
150152 Queen_Bee
pi_49820413
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef havefun84 het volgende:

[..]

Dat komt omdat bij een leeuw het mannetje het grootst is, en bij de tijger het vrouwtje het grootst.
Als je dit dan kruist krijg je de soort Liger die geen groeiremmende hormonen meer heeft waardoor het dier heel lang blijft doorgroeien. Het vrouwtje bij de leeuwen zorgt voor dit gen, en bij de Tijgers zorgt het mannetje voor dit gen.

Als je nou een vrouwtjes leeuw met een mannetjes tijger kruist dan worden ze juist weer stukken kleiner dan een leeuw en een tijger.
Ah, duidelijk. Dankje. .
I'm super sonic man
  zondag 27 mei 2007 @ 15:34:35 #99
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_49820576
quote:
Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef havefun84 het volgende:

[..]

oke goed verhaal!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 27 mei 2007 @ 15:36:29 #100
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49820644
wat moet zo'n joch van 11 met een pistool
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')