Dat gaat inderdaad wel wat verder dan een dirty harry revolver, die van dat jongetje heeft bijna 3x zoveel kracht.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:09 schreef unioz het volgende:
[..]
Jezus man, dat is een Dirty Harry revolver:
[afbeelding]
Dat een jochie van 11 jaar de terugslag van dat ding in bedwang kan houden![]()
Edit: Die van Harry was maar .44
Dit dingetje is 15 inch lang en weegt 4,5 lbs![]()
Wat zeur je nou, ik heb meer respect voor iemand die zijn eigen vlees jaagt dan een of andere hypocriete knuffelhippy die zijn plakjes worst uit de verpakking haalt en moet huilen wanneer hij een dood varkentje ziet.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, want daar moet iedereen vechten voor overleving, he? Geen supermarkten of winkels in de buurt natuurlijk. Living off the land
Ik heb wel respect voor iemand die op 5 mei deze site maakt, en pas weken later het beest daadwerkelijk overhoop knalt.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, ik heb meer respect voor iemand die zijn eigen vlees jaagt dan een of andere hypocriete knuffelhippy die zijn plakjes worst uit de verpakking haalt en moet huilen wanneer hij een dood varkentje ziet.
Haa, heb ik even een tip voor jou!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:04 schreef Timmehhh het volgende:
Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar zo'n beest zal je levend proberen op te eten als die je tegenkomt, dan kun je hem idd beter schieten. Varkens eten ook nog wel eens mensen op.
Dit is helemaal geen bijzonder exemplaar van een wild zwijn, maar een kruising tussen een varken en een zwijn, net als bij kruisingen tussen leeuwen en tijgers, worden de jongen groter dan de ouders,(weleens een liger gezien?)deze dieren worden zelfs gefokt en uitgezet heb ik weleens gehoord, speciaal om op te jagen, omdat ze zo groot zijn en dan krijg je natuurlijk een hoop status.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:08 schreef havefun84 het volgende:
Jezus in plaats van dat ze dat beest nou laten leven. Dit is een heel bijzonder exemplaar van een wild zwijn en dat wordt dan door zo'n tering verwend amerikaans gastje dood geschoten.
Maar Wilde zwijnen kunnen toch niet zo groot worden? Dit is zoiets als een Grizzly beer, maar dan zelfs nog groter. Of is dit hetzelfde als bij mensen met reuzengroei ofzo?
Ze hadden er trouwens grof geld aan kunnen verdienen door hem te vangen , en in aan een dierentuin te verkopen. Gegarandeerd suc6 lijkt me.
Hoezo worden ze dan altijd groter?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen bijzonder exemplaar van een wild zwijn, maar een kruising tussen een varken en een zwijn, net als bij kruisingen tussen leeuwen en tijgers, worden de jongen groter dan de ouders,(weleens een liger gezien?)deze dieren worden zelfs gefokt en uitgezet heb ik weleens gehoord, speciaal om op te jagen, omdat ze zo groot zijn en dan krijg je natuurlijk een hoop status.
Liger: [afbeelding]
Leeuw : [afbeelding]
tijger :[afbeelding]
Als ie daadwerkelijk op z'n eigen vlees jaagde zag ie er zelf niet uit als een vet zwijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, ik heb meer respect voor iemand die zijn eigen vlees jaagt dan een of andere hypocriete knuffelhippy die zijn plakjes worst uit de verpakking haalt en moet huilen wanneer hij een dood varkentje ziet.
Nee, die foto is volgens mij gemaakt met flits. Daardoor lijken de personen en het hangende zwijn onnatuurlijk uitgelicht. Alsof ze erin geshopt zijn, wat dus niet zo is.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef Xith het volgende:
Je ziet toch zo, zeker bij foto #2, dat het nep is?
Wat een mooie dierquote:Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen bijzonder exemplaar van een wild zwijn, maar een kruising tussen een varken en een zwijn, net als bij kruisingen tussen leeuwen en tijgers, worden de jongen groter dan de ouders,(weleens een liger gezien?)deze dieren worden zelfs gefokt en uitgezet heb ik weleens gehoord, speciaal om op te jagen, omdat ze zo groot zijn en dan krijg je natuurlijk een hoop status.
Liger: [afbeelding]
Leeuw : [afbeelding]
tijger :[afbeelding]
Dat komt omdat bij een leeuw het mannetje het grootst is, en bij de tijger het vrouwtje het grootst.quote:
Ah, duidelijk. Dankje.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij een leeuw het mannetje het grootst is, en bij de tijger het vrouwtje het grootst.
Als je dit dan kruist krijg je de soort Liger die geen groeiremmende hormonen meer heeft waardoor het dier heel lang blijft doorgroeien. Het vrouwtje bij de leeuwen zorgt voor dit gen, en bij de Tijgers zorgt het mannetje voor dit gen.
Als je nou een vrouwtjes leeuw met een mannetjes tijger kruist dan worden ze juist weer stukken kleiner dan een leeuw en een tijger.
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij een leeuw het mannetje het grootst is, en bij de tijger het vrouwtje het grootst.
Als je dit dan kruist krijg je de soort Liger die geen groeiremmende hormonen meer heeft waardoor het dier heel lang blijft doorgroeien. Het vrouwtje bij de leeuwen zorgt voor dit gen, en bij de Tijgers zorgt het mannetje voor dit gen.
Als je nou een vrouwtjes leeuw met een mannetjes tijger kruist dan worden ze juist weer stukken kleiner dan een leeuw en een tijger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |