die jagers van het platteland staan idd wel bekend om uitstekende fotografische talenten.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:27 schreef Abbadon het volgende:
hmmz...die foto is gemaakt om te vertekenen...dat jochie zit duidelijk een aantal meters achter dat beest, om 'm nog groter te laten lijken, met z'n armen gekruist voor z'n borst...de foto zo genomen dat het lijkt alsof hij op dat beest leunt...
ach, vaderlief is ook in staat tot het maken van een website erover:quote:Op zondag 27 mei 2007 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die jagers van het platteland staan idd wel bekend om uitstekende fotografische talenten.
Is dat soms een pauperstreek met veel tokkies en andere ongecontroleerden in oude campers en andere pauperwoningen?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:07 schreef Mugger het volgende:
[afbeelding]
Even voor de duidelijkheid: het slachtoffer staat rechts op de foto.
Alabama![]()
Idd, een soort visserslatijn maar dan voor jagersquote:Op zondag 27 mei 2007 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die jagers van het platteland staan idd wel bekend om uitstekende fotografische talenten.
]http://en.wikipedia.org/wiki/Hogzilla[/quote][/url]quote:Op zondag 27 mei 2007 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat ging dan waarschijnlijk over Hogzilla:
[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Hogzilla
Inderdaad, ik geloof het niet. Laat maar zien, dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:09 schreef havefun84 het volgende:
Ik heb die gast een mailtje gestuurd dat gelloof je niet.
Die duft de deur echt niet meer uit.
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad, ik geloof het niet. Laat maar zien, dus.
Een heuse website.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Negative Comments & e-mails
I have to congratulate you because I didn't think it was possible for an 11 yr old as large as yourself to chase a pig for three hours in hilly terrain. Well done, fat boy!.
Topic moet eigenlijk zijn :quote:
Wat een redenatie!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:04 schreef Timmehhh het volgende:
Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar zo'n beest zal je levend proberen op te eten als die je tegenkomt, dan kun je hem idd beter schieten. Varkens eten ook nog wel eens mensen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |