abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49890808
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:35 schreef kopje_koffie het volgende:

[..]

is dat vreemd dan ? Dat iemand in een relatie loyaliteit verwacht ?
Nee, helemaal niet.. maar had graag haar mening willen horen..
pi_49891046
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Inzake het flirten ben ik het eens met JoeyT, sterker nog: volgens mij zou je jezelf en je persoon zelfs geweld aandoen als je je flirtneiging zou 'onderdrukken'. Da's tegennatuurlijk. Ies nie goed.
Maar dat telefoonnummers verzamelen, waarom doe je dat?
Omdat ik op dat moment nog denk, mwah, misschien wel. Overigens zeg ik wel heel direct dat ik echt niet zeker weet of ik ga bellen en dat ze niet moeten wachten op een telefoontje. Daar ben ik zonder uitzondering altijd erg duidelijk in.
pi_49891150
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
okay, laat ik dan dit eens in de groep gooien:
wie van de singles (die maar steeds volhoudt dat hij/zij helemaal tevreden is met zichzelf in het single-bestaan) betrapt zichzelf regelmatig op de gedachte "ik ben helemaal blij met mezelf en mijn eigen leventje! ik heb geen relatie nodig om gelukkig te zijn!"

Ik denk, zolang je deze gedachte regelmatig hebt, dat je dan onbewust nog wel sterk de neiging hebt om aan jezelf te bewijzen dat je zo gelukkig kunt zijn in je eentje.
Pas als je dat leuke leven dat je hebt, leidt zonder dat als zodanig op te merken (het is dus normaal geworden, ms zelfs al een sleur, godbetert!) denk ik dat je écht kunt zeggen dat je geen relatie nodig hebt om gelukkig te zijn. Pas dan ben je écht gelukkig met jezelf. Am I making sense?

O, en voor mezelf: ik heb die gedachte nog maar heel zelden.
Ik denk sowieso niet zoveel na over single zijn of een relatie hebben. Ik ben gewoon. Hier op Fok kies ik ervoor om deze kant van mezelf te laten zien. De rest is op Fok van ondergeschikt belang, dit is het enige dat ik hier van mezelf laat zien ook. Gekke scheiding eigenlijk. Ik zie het single-zijn nog niet als een sleur maar ik beschouw mezelf ook niet duidelijk als single of zo. In het dagelijks leven praat ik er eigenlijk zelden over, in het dagelijks leven zijn andere dingen veel belangrijker ook. Mijn opleiding, sollicitaties, verhuizingen, vriendschappen en dat soort dingen zijn dan veel belangrijker.

Edit: ik denk wel dat het onbewust nog heel erg speelt bij mij trouwens. Kan wel een grote mond hebben, ben tevreden maar ik denk dat onbewust nog een hoop acceptatie moet komen. Komt wel, na 7 jaar samenwonen is het ook niet gek dat dat er niet zomaar is.

Over het flirten praat ik trouwens IRL ook veel, maar dat is omdat ik het probeer te doorgronden.
pi_49891451
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Weerman het volgende:

[..]

Ik doe nu nog steeds moeite voor der, maar dat wordt blijkbaar niet geaccepteerd. Ik sta nu zwak in me schoenen, wil ook helemaal niet meer alleen zijn.
Ze was constant bij mij, altijd om me heen, sinds haar 14e en nu ze 18 is, is het weg...
Tja.. Dat is klote, maar mensen veranderen zo sterk in die periode. Ik kreeg op mijn 17e een relatie, toen ik 22 was, was ik een compleet ander mens. We zijn ook uit elkaar gegroeid. Misschien voelt zij dat ook wel. Misschien kun je het beter loslaten, als moeite doen niet werkt. Wat je ook doet, het risico om haar definitief te verliezen loop je toch wel. Als ze echt verliefd is op die gast, dan moet je jezelf ook niet tekort doen door persé een relatie te willen hebben (wat misschien zelfs wel gebaseerd is op niet alleen willen zijn en het onbekende eng vinden enzo).
pi_49891520
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig MENSEN die daar mee om kunnen gaan...
Tja, ik reageerde dan ook op de stelling van een man. Vrouwen zijn overigens eerder geneigd te blijven als de ander vreemdgaat. Stond vandaag nog in de Metro
pi_49891573
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
okay, laat ik dan dit eens in de groep gooien:
wie van de singles (die maar steeds volhoudt dat hij/zij helemaal tevreden is met zichzelf in het single-bestaan) betrapt zichzelf regelmatig op de gedachte "ik ben helemaal blij met mezelf en mijn eigen leventje! ik heb geen relatie nodig om gelukkig te zijn!"

Ik denk, zolang je deze gedachte regelmatig hebt, dat je dan onbewust nog wel sterk de neiging hebt om aan jezelf te bewijzen dat je zo gelukkig kunt zijn in je eentje.
Pas als je dat leuke leven dat je hebt, leidt zonder dat als zodanig op te merken (het is dus normaal geworden, ms zelfs al een sleur, godbetert!) denk ik dat je écht kunt zeggen dat je geen relatie nodig hebt om gelukkig te zijn. Pas dan ben je écht gelukkig met jezelf. Am I making sense?

O, en voor mezelf: ik heb die gedachte nog maar heel zelden.
Zelden? Ik heb die gedachte nooit.. Ik voel me nu vrij dmv het single zijn.. maar ik kan niet wachten om weer een relatie te hebben..
pi_49891611
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Frezer het volgende:

[..]

Dat is nogal een generalisatie.
Ja, da's waar. Maar ik ken alleen mensen die vreemdgaan, ik ken geen mensen die eerst de relatie verbreken voor ze proberen iets anders op te bouwen met een ander. Ken jij die mensen wel?
pi_49891676
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, da's waar. Maar ik ken alleen mensen die vreemdgaan, ik ken geen mensen die eerst de relatie verbreken voor ze proberen iets anders op te bouwen met een ander. Ken jij die mensen wel?
Als ik ff mag antwoorden.. ja ik ken ze wel.. gelukkig maar
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:04:36 #184
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49892027
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zelden? Ik heb die gedachte nooit.. Ik voel me nu vrij dmv het single zijn.. maar ik kan niet wachten om weer een relatie te hebben..
okay, dat druist wel heel erg tegen elkaar in!
je hebt die gedachte nooit, (ik heel zelden ja - laat altijd ruimte voor momenten van zwakte cq algehele verstandsverbijstering, ben net een mens in dat opzicht ) dus nóóit denk jij iets in de strekking: ik ben single en ik ben zo ontzettend gelukkig met mezelf! want je bent zo goed geworden in je blessed single life dat je niet eens meer nadenkt over een mogelijk leven in een relatie.
Dat is wat ík bedoelde, en jij zegt dat je nóóit die gedachte hebt. Dat impliceert dus dat je helemaal in sync bent met je single life.
Vervolgens in één adem door:
quote:
maar ik kan niet wachten om weer een relatie te hebben..
ik zal misschien een sarcasme-smiley gemist hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Garisson72 op 29-05-2007 16:11:33 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49892572
Je kunt single zijn en tevredenheid ook los koppelen+ het hebben van een relatie lijkt me niet per se verbonden met je levensgeluk.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:44:00 #186
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49893644
my point exactly, Shivo.
dat is waar het de hele tijd al over gaat...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49894691
* Oesie is sinds iets meer dan vier weekjes weer single.

Ben er nog niet 'happy' mee maar dat gaat zeker weten weer komen. Hopelijk weer zo snel mogelijk... de gevoelens hebben zo nu en dan nog eens de overhand Binnenkort toch maar is wat afspraakjes maken ofzo. Iemand?
pi_49894731
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef Garisson72 het volgende:

ik zal misschien een sarcasme-smiley gemist hebben.
pi_49904196
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Tja.. Dat is klote, maar mensen veranderen zo sterk in die periode. Ik kreeg op mijn 17e een relatie, toen ik 22 was, was ik een compleet ander mens. We zijn ook uit elkaar gegroeid. Misschien voelt zij dat ook wel. Misschien kun je het beter loslaten, als moeite doen niet werkt. Wat je ook doet, het risico om haar definitief te verliezen loop je toch wel. Als ze echt verliefd is op die gast, dan moet je jezelf ook niet tekort doen door persé een relatie te willen hebben (wat misschien zelfs wel gebaseerd is op niet alleen willen zijn en het onbekende eng vinden enzo).
Goh, wat denk je? Ik vroeg me al af waarom ze opeens zo poes lief is... Die jongen heeft geen gevoelens voor haar kwam ik achter.
pi_49905136
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef Weerman het volgende:

[..]

Goh, wat denk je? Ik vroeg me al af waarom ze opeens zo poes lief is... Die jongen heeft geen gevoelens voor haar kwam ik achter.
Goh.. surprise mja.. wat nu?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:28:38 #191
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49907996
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef Black-Hole het volgende:
Ik hoop vanavond iets anders te horen, ga straks eens vragen of ze zin heeft in een 2e date
Dat is dus vandaag geworden, en helaas. Ondanks dat ik heel aardig ben en het erg gezellig was is er geen match/click.

Helaas pindakaas

Maar eest 6 dagen op vakantie
pi_49908232
quote:

[..]

lekker spelletje dan
pi_49908388
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat is dus vandaag geworden, en helaas. Ondanks dat ik heel aardig ben en het erg gezellig was is er geen match/click.

Helaas pindakaas

Ook geen uitwisseling van lichaamsvloeistoffen?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:41:45 #194
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49908573
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ook geen uitwisseling van lichaamsvloeistoffen?
Ik snap jongens niet die niets op dat gebied proberen tijdens of na afloop van de date.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_49908866
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap jongens niet die niets op dat gebied proberen tijdens of na afloop van de date.
Misschien klikte het daarom wel niet.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:07:07 #196
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49909584
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen als er geen klik is? (Al lijkt het er in zijn post op dat er bij hem meer klik was dan bij haar.)
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_49909723
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Frezer het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen als er geen klik is? (Al lijkt het er in zijn post op dat er bij hem meer klik was dan bij haar.)
Draait het altijd om de klik? Soms maakt uiterlijk veel goed op zo'n ene date.
pi_49913320
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Helaas pindakaas

Maar wie weet wat je op vakantie tegenkomt! Misschien besluit je daar wel dat je echt NOOIT meer een relatie wil
pi_49913421
quote:

[..]

En wat ga je nu doen?
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:57:36 #200
141482 Q.
JurassiQ
pi_49913441
Hallo. Ik ben nog altijd single. En dat blijft de komende 50 jaar nog wel zo. En daarna ben ik dood. Prima. Ik zit er niet mee.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')