Dat vind ik een vrij goed argument moet ik zeggen. Dat ik Australie zei in mijn 1e post hierover en jij daarna met Azie begint doet natuurlijk niet ter zake. Verder zeg ik trouwens helemaal niet dat ik bewust single ben ofzo. Er moet echter wel een erg leuk meisje beschikbaar zijn voor een relatie en niet de eerste de beste.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt nog geen 1 argument gegeven. Dus doe dat eens. Het enige wat je gedaan hebt is mijn nadelig argument volgen. Dus verzin zelf eens wat en dan ga ik daar op in
Dus bevestig je meteen mijn oordeel. Daarom kom je op mij als wanhopig over. Je hebt bevestiging nodig. Zorg voor wat zelfvertrouwen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar niet de reden. De reden dat ik graag aandacht wil, dat is me nog steeds niet duidelijk. Waarschijnlijk omdat ik vroeger een buitenbeentje was en altijd negatieve bevestiging kreeg of zo, maar ik ben geen shrink natuurlijk.
Wijsheid komt met de jaren, he Joey?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus bevestig je meteen mijn oordeel. Daarom kom je op mij als wanhopig over. Je hebt bevestiging nodig. Zorg voor wat zelfvertrouwen.Als je jezelf echt leuk vindt dan weet ik zeker dat je niet al die telefoonnummers nodig had. Want zeg nou eerlijk, wat heb je aan een telefoonnummer van iemand die je nooit meer gaat bellen
?
Dus dat is je enige argument? Schiet niet echt op dan. Als je over twee weken naar Australie gaat en nu iemand tegenkomt dan kan je idd denken van het hoeft niet omdat het onmogelijk is om een relatie op te bouwen. Er is namelijk nog helemaal geen relatie.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:38 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat vind ik een vrij goed argument moet ik zeggen. Dat ik Australie zei in mijn 1e post hierover en jij daarna met Azie begint doet natuurlijk niet ter zake.
Weet ik wel zeker.quote:
Dat jij blijft ontkennen dat dit een argument is vind ik belachelijk. Je geeft immers zelf ook aan dat het voor jou een overweging zal zijn als je in die situatie zit.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus dat is je enige argument? Schiet niet echt op dan. Als je over twee weken naar Australie gaat en nu iemand tegenkomt dan kan je idd denken van het hoeft niet omdat het onmogelijk is om een relatie op te bouwen. Er is namelijk nog helemaal geen relatie.
Maar waar het om ging: Wat zijn nou echte argumenten om geen relatie aan te gaan? Die zijn er gewoon niet.
Ik denk toch dat als je de juiste persoon tegenkomt je toch overstag gaat in de meeste gevallen. Mits je natuurlijk wel de kans hebt elkaar te leren kennen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat jij blijft ontkennen dat dit een argument is vind ik belachelijk. Je geeft immers zelf ook aan dat het voor jou een overweging zal zijn als je in die situatie zit.
- Anders wordt je in elkaar geslagen door de broers van je toekomstige vriendinnetje
- Lange afstanden. Ik ga niet naar een ander land verhuizen voor een relatie
- Carriere, als ik dit jaar 80 uur per week moet maken om die ene topbaan te krijgen die ik altijd al gewild heb (zal niet voor mij gelden maar ik vind het een valide argument)
- Je hebt net een relatie achter de rug waardoor je niet goed in je vel zit
Dat denk ik ook maar dat wil niet zeggen dat er geen nadelen bestaan wat Joey beweert.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk toch dat als je de juiste persoon tegenkomt je toch overstag gaat in de meeste gevallen. Mits je natuurlijk wel de kans hebt elkaar te leren kennen.
Al die 'argumenten' die je nu geeft. Beeld je nou eens in het mooiste en leukste en liefste meisje in. Dat meisje wil een relatie met jou. Wat zeg je dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat jij blijft ontkennen dat dit een argument is vind ik belachelijk. Je geeft immers zelf ook aan dat het voor jou een overweging zal zijn als je in die situatie zit.
- Anders wordt je in elkaar geslagen door de broers van je toekomstige vriendinnetje
- Lange afstanden. Ik ga niet naar een ander land verhuizen voor een relatie
- Carriere, als ik dit jaar 80 uur per week moet maken om die ene topbaan te krijgen die ik altijd al gewild heb (zal niet voor mij gelden maar ik vind het een valide argument)
- Je hebt net een relatie achter de rug waardoor je niet goed in je vel zit
Dat zijn geen nadelen van een relatie.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:57 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar dat wil niet zeggen dat er geen nadelen bestaan wat Joey beweert.
Ja, dan zijn we het vrijwel met elkaar eens zoals ik al eerder zei behalve dat jij in keuzes maken geen nadelen ziet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zijn geen nadelen van een relatie.
In elkaar geslagen worden door broers? Kom op zeg. Ik heb het natuurlijk over de algemene nadelen van een relatie. Ik vraag niet om situaties waardoor een relatie niet mogelijk is.
De dingen die jij opnoemt zijn dus geen nadelen van een relatie hebben
Held. op sokken..quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik zie in keuzes wel degelijk nadelen. Maar dingen zijn te combineren. Het ene sluit het andere niet uit. Als je je vrienden op zaterdag ziet dan zie je je vriendin op vrijdag etc.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we het vrijwel met elkaar eens zoals ik al eerder zei behalve dat jij in keuzes maken geen nadelen ziet.
Willem Holleeders zusjequote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Held. op sokken..
Ik noem dit niet een argument om geen relatie aan te gaan.
Join the familybusiness.quote:
Hehe nee, ik had hem erbij gezet omdat ik net aan het teruglezen was in het topic over racistische ouders.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Join the familybusiness.
Heb je dit überhaupt eens meegemaakt, dat je (bijna) in elkaar geslagen werd door broers van je partner met als reden dat ze je niets voor hun zusje vonden?
Ik zou weer enorm moeten wennen aan de monogamiequote:Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele single uit deze reeks is, die de kans op een leuke relatie zou laten schieten.
Jullie zijn 27 en 28 toch? Alsof je dan ineens wel wijs bent. Toen ik 18 was dacht ik serieus dat, als ik 24 was, alles wel beter zou weten. Ik ben een stuk volwassener maar iedereen heeft toch altijd wel iets?quote:
Ach. Daarover valt wel te onderhandelen toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef webspider het volgende:
Ik zou weer enorm moeten wennen aan de monogamie
Met mij niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach. Daarover valt wel te onderhandelen toch?
Daar doel ik niet zozeer op. Ik wil dan ook echt niet beweren dat ik heel wijs ben,quote:Op maandag 28 mei 2007 20:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jullie zijn 27 en 28 toch? Alsof je dan ineens wel wijs bent. Toen ik 18 was dacht ik serieus dat, als ik 24 was, alles wel beter zou weten. Ik ben een stuk volwassener maar iedereen heeft toch altijd wel iets?
hej schoonheid! jij hier, wat een topic zeg.. tvptje!quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
hej schoonheid! jij hier, wat een topic zeg.. tvptje!![]()
Wie hier heeft gezegd dan dat hij geen relatie aan wil gaan? Volgens mij heeft niemand dat hier gezegdquote:Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar waar het om ging: Wat zijn nou echte argumenten om geen relatie aan te gaan? Die zijn er gewoon niet.
Nee, we waren het wel van plan. Het scheelde overigens ook niet veel.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Woonde je samen? En hoe lang is sinds kort? Welcome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |