quote:Op zondag 27 mei 2007 02:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik met iemand zoen wil ik met die persoon meestal ook het bed delen, als dit niet het geval is zou ik nooit met die persoon gezoend hebben.
*Ernstige fouten daargelaten.
Zoenen kan flirterig zijn, maar meestal zoen je naar aanleiding van flirten.
quote:Op zondag 27 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehe, als ik met iemand zoen, wil dat echt niet zeggen dat ik wil neuken. Denken alle mannen zo?
Moet je aan de kettingquote:Op zondag 27 mei 2007 10:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je bent actiever en komt vaker buiten de deur![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:12 schreef Black-Hole het volgende:
Op verzoek van Whoopsydaisy en klein verslagje van mijn date van afgelopen vrijdag.
Haalde dr op van het station en ik moest eerst even goed kijken want in het echt is ze echt stukken leuker en mooier, had ze bijna niet herkend. Daarna naar mijn huis gegaan waar het de bedoeling was om samen te gaan koken. Is allemaal wel gelukt maar we kletsten maar door waardoor de tijd voorbij vloog.
We hebben heerlijk gegeten en gezellig samen gekookt. Aan een stuk door gekletst en gelachen. Ze vond het erg lief dat ik allemaal lekkere dingen in huis had gehaald. Na afloop zei ze dat ze het erg leuk gevonden had en dat ik haar nummer had, dus ik moest nog maar een bellen.
Nee, maar als iemand goed kan zoenen, raak ik wel opgewondenquote:Op zondag 27 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehe, als ik met iemand zoen, wil dat echt niet zeggen dat ik wil neuken. Denken alle mannen zo?
Als ik met iemand zoen wil het overigens niet zeggen dat ik per sé het bed mee wil delen/het bed mee deel die avond.quote:
Nou ik iig niet.. Ik ben ook niet een zoen-met-iederen-type..quote:Op zondag 27 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je bent vrijquote:Op zondag 27 mei 2007 10:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat is leuk aan single zijn? Ook jij moet antwoord geven op de vraag!![]()
Ja dat. In dat opzicht ligt 'in bed belanden' in de lijn der verwachtingen na 'zoenen'. Ik zoen niet alles wat ademt, twee benen en een mond heeft, en hetzelfde geldt voor seks.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik met iemand zoen wil het overigens niet zeggen dat ik per sé het bed mee wil delen/het bed mee deel die avond.
Iemand moet aan een bepaalde standaard voldoen alvorens je zou zoenen. Over het algemeen speelt uiterlijk de grootste rol, tenzij je relatiemateriaal zoekt. Ik heb niet twee verschillende waarden voor zoenen en sexxen. Bijvoorbeeld een lagere drempel/iemand hoeft minder lekker te zijn om er mee te zoenen, nee. Als ik die persoon niet leuk/lekker vindt, gaat het hele feest bij voorbaat niet door. Waarom met minder doen als het niet hoeft?
Geen verplichtingenquote:Op zondag 27 mei 2007 10:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik wil van alle posters hier horen wat er zo leuk is aan single zijn. Ik begin:
zolang het meerendeel van die vrienden ook single isquote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef -XX- het volgende:
Geen gezeur, geen jaloezie, meer vrijheid, meer tijd voor vrienden, etc,...![]()
![]()
'kennen' is een groot woord natuurlijk, maar o.b.v. de indrukken tijdens de ONZ-meet van verschenen vrijdag:quote:Op zondag 27 mei 2007 00:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dus even een serieuze vraag voor de mensen die mij IRL kennen. Kom ik zo makkelijk/toegankelijk/desperate/noem maar op over? Wees maar eerlijk, ik kan goed tegen kritiek en ik zal het niet tegen je gebruiken op de volgende meet.
Desperate is het alleen als je jezelf zo'n beetje in de schoot van anderen werpt, en er totaal geen moeite gedaan hoeft te worden aan beide kanten. Jongens zijn gewend om moeite te moeten doen, iniatief te moeten nemen, soms zelfs aan het lijntje gehouden te worden. Die dunne lijn tussen 'kans op date' en 'afwijzing' maakt het hele flirten en aan de praat raken juist zo tof.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dus even een serieuze vraag voor de mensen die mij IRL kennen. Kom ik zo makkelijk/toegankelijk/desperate/noem maar op over? Wees maar eerlijk, ik kan goed tegen kritiek en ik zal het niet tegen je gebruiken op de volgende meet.
Volgens mij hangt dat ook alleen maar samen met een potentiele neuk.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Stappen is veel leuker![]()
Je bent actiever en komt vaker buiten de deur![]()
maar dat is dan jouw associatie, toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:06 schreef Friek_ het volgende:
Grappig hoe dat vrijheid-blijheid alleen maar terugvalt op het iedereen-mogen-neuken-principe.
In een relatie ga ik ook met enige regelmaat uit, al dan niet zonder vriendin. Enige verschil met vrijgezel is dat je dan niet bij wildvreemden in bed kunt belanden.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar dat is dan jouw associatie, toch?
dat KAN welquote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
In een relatie ga ik ook met enige regelmaat uit, al dan niet zonder vriendin. Enige verschil met vrijgezel is dat je dan niet bij wildvreemden in bed kunt belanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |