abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49812282
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maakt niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.
pi_49812289
quote:
Op zondag 27 mei 2007 02:35 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als ik met iemand zoen wil ik met die persoon meestal ook het bed delen, als dit niet het geval is zou ik nooit met die persoon gezoend hebben.
*Ernstige fouten daargelaten.

Zoenen kan flirterig zijn, maar meestal zoen je naar aanleiding van flirten.
pi_49812297
quote:
Op zondag 27 mei 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hehe, als ik met iemand zoen, wil dat echt niet zeggen dat ik wil neuken. Denken alle mannen zo?
pi_49812307
Ik wil van alle posters hier horen wat er zo leuk is aan single zijn. Ik begin:

Telefoonnummers verzamelen
Stappen is veel leuker
Je bent actiever en komt vaker buiten de deur
pi_49812355
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Moet je aan de ketting
Rot signature
  zondag 27 mei 2007 @ 10:12:39 #6
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49812358
Op verzoek van Whoopsydaisy en klein verslagje van mijn date van afgelopen vrijdag.

Haalde dr op van het station en ik moest eerst even goed kijken want in het echt is ze echt stukken leuker en mooier, had ze bijna niet herkend. Daarna naar mijn huis gegaan waar het de bedoeling was om samen te gaan koken. Is allemaal wel gelukt maar we kletsten maar door waardoor de tijd voorbij vloog.

We hebben heerlijk gegeten en gezellig samen gekookt. Aan een stuk door gekletst en gelachen. Ze vond het erg lief dat ik allemaal lekkere dingen in huis had gehaald. Na afloop zei ze dat ze het erg leuk gevonden had en dat ik haar nummer had, dus ik moest nog maar eens bellen. Wat we dus ook zeker gaan doen
  Boks-Chick zondag 27 mei 2007 @ 10:12:52 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_49812361
Je kan doen en laten wat je wil op elk moment, dus ook spontane 'ga je mee stappen/uit eten enz acties, zonder thuis te checken

je hebt geen last van lastige schoonfamilie en de daarbij behorende familie verplichtingen

tijdens vakanties kan je doen en laten wat je wil en zien wat je wil zonder overleg van wat eerst wanneer wat enz (BrandX gaat volgend weekend lekker 2 dagen alleen rondslenteren in Parijs )

Nadeel alleen is dat alleen op vakantie gaan of een weekendje weg gruwelijk duur is.
lolwut
  Boks-Chick zondag 27 mei 2007 @ 10:14:12 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_49812377
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:12 schreef Black-Hole het volgende:
Op verzoek van Whoopsydaisy en klein verslagje van mijn date van afgelopen vrijdag.

Haalde dr op van het station en ik moest eerst even goed kijken want in het echt is ze echt stukken leuker en mooier, had ze bijna niet herkend. Daarna naar mijn huis gegaan waar het de bedoeling was om samen te gaan koken. Is allemaal wel gelukt maar we kletsten maar door waardoor de tijd voorbij vloog.

We hebben heerlijk gegeten en gezellig samen gekookt. Aan een stuk door gekletst en gelachen. Ze vond het erg lief dat ik allemaal lekkere dingen in huis had gehaald. Na afloop zei ze dat ze het erg leuk gevonden had en dat ik haar nummer had, dus ik moest nog maar een bellen.
klinkt goed!
lolwut
  zondag 27 mei 2007 @ 10:21:27 #9
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49812448
Grootste voordeel van single zijn: vrijheid blijheid
  zondag 27 mei 2007 @ 10:29:59 #10
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49812545
quote:

[..]

Hehe, als ik met iemand zoen, wil dat echt niet zeggen dat ik wil neuken. Denken alle mannen zo?
Nee, maar als iemand goed kan zoenen, raak ik wel opgewonden .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_49814465
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]
Als ik met iemand zoen wil het overigens niet zeggen dat ik per sé het bed mee wil delen/het bed mee deel die avond.
Iemand moet aan een bepaalde standaard voldoen alvorens je zou zoenen. Over het algemeen speelt uiterlijk de grootste rol, tenzij je relatiemateriaal zoekt. Ik heb niet twee verschillende waarden voor zoenen en sexxen. Bijvoorbeeld een lagere drempel/iemand hoeft minder lekker te zijn om er mee te zoenen, nee. Als ik die persoon niet leuk/lekker vindt, gaat het hele feest bij voorbaat niet door. Waarom met minder doen als het niet hoeft?
pi_49814643
quote:

[..]

Nou ik iig niet.. Ik ben ook niet een zoen-met-iederen-type..
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Wat is leuk aan single zijn? Ook jij moet antwoord geven op de vraag!
Je bent vrij Hoeft geen rekening te houden met iemand anders.. Nja toen ik een relatie had kwam ik ook wel vaak buiten de deur.. maar op een andere manier als wanneer je single bent..

Kortom.. zoals Black-Hole zeg.. vrijheid, blijheid
pi_49814979
meid = gezeur
  zondag 27 mei 2007 @ 12:51:35 #14
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49815417
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:11 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als ik met iemand zoen wil het overigens niet zeggen dat ik per sé het bed mee wil delen/het bed mee deel die avond.
Iemand moet aan een bepaalde standaard voldoen alvorens je zou zoenen. Over het algemeen speelt uiterlijk de grootste rol, tenzij je relatiemateriaal zoekt. Ik heb niet twee verschillende waarden voor zoenen en sexxen. Bijvoorbeeld een lagere drempel/iemand hoeft minder lekker te zijn om er mee te zoenen, nee. Als ik die persoon niet leuk/lekker vindt, gaat het hele feest bij voorbaat niet door. Waarom met minder doen als het niet hoeft?
Ja dat. In dat opzicht ligt 'in bed belanden' in de lijn der verwachtingen na 'zoenen'. Ik zoen niet alles wat ademt, twee benen en een mond heeft, en hetzelfde geldt voor seks.

Door die kieskeurigheid is het best reeël te verwachten dat je ooit, in de toekomst best eens bij haar thuis uitgenodigd kan worden. Ervan uitgaand dat zij er hetzelfde over denkt, en niet gewoon wat speeksel bij je kwijt moet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49816853
Geen gezeur, geen jaloezie, meer vrijheid, meer tijd voor vrienden, etc,...
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 27 mei 2007 @ 14:41:23 #16
101353 mrbox
Miep miep
pi_49818828
quote:
Ik wil van alle posters hier horen wat er zo leuk is aan single zijn. Ik begin:
Geen verplichtingen
Geen schoonouders
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 27 mei 2007 @ 15:47:53 #17
180969 KrAstrid
Ga krassen...
pi_49821086
single zijn idd geen verplichtingen
....misschien win je nog eens wat!
  zondag 27 mei 2007 @ 15:55:18 #18
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_49821459
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef -XX- het volgende:
Geen gezeur, geen jaloezie, meer vrijheid, meer tijd voor vrienden, etc,...
zolang het meerendeel van die vrienden ook single is
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 27 mei 2007 @ 16:28:00 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49822852
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Dus even een serieuze vraag voor de mensen die mij IRL kennen. Kom ik zo makkelijk/toegankelijk/desperate/noem maar op over? Wees maar eerlijk, ik kan goed tegen kritiek en ik zal het niet tegen je gebruiken op de volgende meet.
'kennen' is een groot woord natuurlijk, maar o.b.v. de indrukken tijdens de ONZ-meet van verschenen vrijdag:

Je hebt een heel 'open' persoonlijkheid vond ik, praat gemakkelijk over jezelf en schaamt je er niet voor om open te zijn over jezelf en je mening. Mensen pikken dat onbewust op en reageren daar gemakkelijk op.
Het betekent namelijk dat je de indruk wekt dat ik, als ik met je ga praten, geen moeite zal hoeven doen om een gesprek gaande te krijgen cq houden, en dat het godbetert nog een leuk gesprek zal zijn ook.

Keerzijde: ik denk dat er heulveul mannen zijn die bovenstaande misvatten voor 'makkelijk'. En gezien je eigen woorden dat er regelmatig gezoend wordt tijdens uitgaan, zou 'moeilijk' ook niet echt de juiste qualificatie zijn...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49822971
Het gevoel dat je toekomst nog open ligt
Ik wil nog veel (meer) reizen, waarschijnlijk ook nog in het buitenland gaan werken voor een wat langere tijd. Dat soort plannen worden vaak snel uit je hoofd gepraat door een vrouw, die zijn meestal wat minder avontuurlijk en diegene die dat wel zijn zijn meestal niet mijn type
  zondag 27 mei 2007 @ 16:39:06 #21
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49823271
Om ook even te reageren:
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dus even een serieuze vraag voor de mensen die mij IRL kennen. Kom ik zo makkelijk/toegankelijk/desperate/noem maar op over? Wees maar eerlijk, ik kan goed tegen kritiek en ik zal het niet tegen je gebruiken op de volgende meet.
Desperate is het alleen als je jezelf zo'n beetje in de schoot van anderen werpt, en er totaal geen moeite gedaan hoeft te worden aan beide kanten. Jongens zijn gewend om moeite te moeten doen, iniatief te moeten nemen, soms zelfs aan het lijntje gehouden te worden. Die dunne lijn tussen 'kans op date' en 'afwijzing' maakt het hele flirten en aan de praat raken juist zo tof.

Niks mis met toegankelijk zijn, maar als je met een boek vol nummers zit, in plaats van dat jij degene bent die bepaald wie je nummer krijgt, is het een ander verhaal. Beetje hard to get spelen mag best, dat maakt je onbereikbaarder, en daarmee ook 'spannender' (aanhalingstekens om het foutheids-gehalte te beperken ).

Aan de andere kant: als je nu eenmaal makkelijk praat: who gives a shit? Mensen zijn oprecht dankbaar voor types zoals jij (niks ergers dan een doodstille date die alleen knikt en beaamt, geloof me), en je bent ze niks verplicht.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49824307
quote:
Stappen is veel leuker
Volgens mij hangt dat ook alleen maar samen met een potentiele neuk.

Grappig hoe dat vrijheid-blijheid alleen maar terugvalt op het iedereen-mogen-neuken-principe.
  zondag 27 mei 2007 @ 17:12:52 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49824547
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:06 schreef Friek_ het volgende:

Grappig hoe dat vrijheid-blijheid alleen maar terugvalt op het iedereen-mogen-neuken-principe.
maar dat is dan jouw associatie, toch?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 27 mei 2007 @ 17:30:37 #24
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49825131
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

maar dat is dan jouw associatie, toch?
In een relatie ga ik ook met enige regelmaat uit, al dan niet zonder vriendin. Enige verschil met vrijgezel is dat je dan niet bij wildvreemden in bed kunt belanden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49825251
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Nosh het volgende:

[..]

In een relatie ga ik ook met enige regelmaat uit, al dan niet zonder vriendin. Enige verschil met vrijgezel is dat je dan niet bij wildvreemden in bed kunt belanden.
dat KAN wel of de wederhelft daar blij mee is, is alleen de vraag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')